TukkerGlen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Ik vind dat Twente te grote schoenen heeft aangetrokken. Ze waren juist zo goed bezig door goed te scouten en pareltjes te vinden voor lage prijzen, met Ruiz als voorbeeld. Daarna gingen ze opeens 5 miljoen voor Fer betalen en betalen ze nu ruim 7 miljoen voor Tadic, terwijl ze Ola John voor die positie hebben die zich geweldig ontwikkelt. Dat soort dingen ben ik alleen van Ajax en PSV gewend.
Ik vind niet dat ze te grote schoenen hebben aangetrokken. Twente werkt dit seizoen met een begroting van 45,4 miljoen. Volgende seizoen zal die nog hoger zijn. Het hoort gewoon bij het nieuwe Twente. Het gaat wel heel hard nu (misschien wel te hard). Ruiz heeft Twente 5,5 miljoen gekost en er ging nog 20% van de transfersom die Fulham betaalde naar zijn vorige club (Gent). Dus die lage prijs gold niet voor Ruiz. Wat ik heb begrepen is Tadic gehaald voor de nummer 10 positie. De verwachting is dat John op links zou komen, Verhoek op rechts, de Jong in de spits en Tadic op 10.
Benfica zou een bod van 6 miljoen hebben gedaan op John. Bod is afgewezen. Na de play offs gaat Twente praten over transfers.
Waarschijnlijk gaan Chadli, Mihaylov, Douglas weg. Rosales, John, de Jong staan in de belangstelling van verschillende clubs maar dat is niet zeker dat ze gaan. Tadic en Bjelland komen zeker.
Volgende seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen