AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Ik vind dat Twente te grote schoenen heeft aangetrokken. Ze waren juist zo goed bezig door goed te scouten en pareltjes te vinden voor lage prijzen, met Ruiz als voorbeeld. Daarna gingen ze opeens 5 miljoen voor Fer betalen en betalen ze nu ruim 7 miljoen voor Tadic, terwijl ze Ola John voor die positie hebben die zich geweldig ontwikkelt. Dat soort dingen ben ik alleen van Ajax en PSV gewend.

Ik vind niet dat ze te grote schoenen hebben aangetrokken. Twente werkt dit seizoen met een begroting van 45,4 miljoen. Volgende seizoen zal die nog hoger zijn. Het hoort gewoon bij het nieuwe Twente. Het gaat wel heel hard nu (misschien wel te hard). Ruiz heeft Twente 5,5 miljoen gekost en er ging nog 20% van de transfersom die Fulham betaalde naar zijn vorige club (Gent). Dus die lage prijs gold niet voor Ruiz. Wat ik heb begrepen is Tadic gehaald voor de nummer 10 positie. De verwachting is dat John op links zou komen, Verhoek op rechts, de Jong in de spits en Tadic op 10.

Benfica zou een bod van 6 miljoen hebben gedaan op John. Bod is afgewezen. Na de play offs gaat Twente praten over transfers.
Waarschijnlijk gaan Chadli, Mihaylov, Douglas weg. Rosales, John, de Jong staan in de belangstelling van verschillende clubs maar dat is niet zeker dat ze gaan. Tadic en Bjelland komen zeker.
Volgende seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen

neem me dan liever niet serieus. Elke ploeg kan een paar wedstrijden selecteren waarop een beslissing tegen hen was.

De rest ga ik niet zelf lezen. Loop wat te fanboyen tegen iemand die het wel wilt.

Ik kijk liever neutraal naar voetbal, en het "voetbal" van club is niet om aan te zien. Anderlecht geeft vaak nog leuk voetbal, al heb ik die jacobs met zn 2 vm's liever weg.

Je start zelf de discussie en nu iemand op je reageert loop je weg?

Nee hoor, Co moest gewoon weg. Het klikte totaal niet met de technische staf en de selectie. Die kamikaze opstellingen van hem ook ???
Hoorde laatst een verhaal dat hij de donkere jongens niet eens kon onderscheiden :o

http://www.nusport.nl/eredivisie/2805483/munsterman-zou-graag-adriaanse-spreken.html

"
Na het ontslag deden meerdere verhalen de ronde. Zo zou Adriaanse onder meer een bepaalde ziekte hebben omdat hij mensen niet meer helemaal uit elkaar zou kunnen halen.
"Dat heeft Co als heel vervelend ervaren", verklaart Munsterman. "Co was heel helder van geest en wist precies wat-ie wilde." Begrip voor de beslissing was er echter niet"

Iemand een idee hoe duur de kaartjes voor de wedstrijd van Feyenoord in de voorronde van de Champions League ongeveer worden?

iemand beelden van liverpool Chelsea gevonden van vandaag.
Zou graag onze n*ger zien missen

edit: [Link niet meer beschikbaar]

Hij moet nog heel wat kinder buenos eten voor hij doelpunten kan maken.

Laatst bewerkt:
oh nee, wil dat zeggen dat mss jacobs bondscoach zou kunnen worden :roflol:

Mooi he die bulderlach van Boskamp

Spannend trouwens in Engeland. Zoals het er nu uit ziet wordt Man Utd kampioen

En ze staan toch voor, lol

Man City nu achter en United voor!

spannenddddd

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 17:43 ----------

mancini :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 13 May 2012 om 17:47 ----------

2-2 :roflol: o lawd spannend as ****

lol wtf! 3-2