Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als die snullen van de voetbalbond een deftige coach vinden/durven aantrekken tenminste...met die 2 lichtgewichten zo hoog op de flank ga je daar pijn gedaan worden.
Ik denk dat een 4-3-3 punt naar voor deze opstelling aan flarden schopt.
Je gaat man op man moeten spelen vanachter, enorme gaten moeten laten om de wingers te dekken.
In feite worden die 2 buitenste centrale verdedigers halve full backs die constant naar de flank worden getrokken, wat enorme gaten laat voor een opkomende middenvelder.
Vanachter is het gewoon park the bus. 5 zo aanvallend ingestelde spelers lopen zichzelf eerder in de weg. De back-4 en 2 verdedigende MV's en je komt er amper door.
Beetje zoals Nederland speelt met Van Bommel en De Jong.
Nee , hoeft niet te gebeuren. Als in in zone speelt dan kantel je naargelang de positie van de bal en ga je niet zomaar bij een man staan zoals je vroeger bij de preminiemen deed.
Daar heb je ook de extra verdedigende middenvelder voor die de extra man kan opvangen. Een beetje zoals de voorstopper zoals men vroeger speelde.
Het is niet ideaal nee omdat de spelers het niet gewend zijn , maar omdat we geen één goeie bak hebben moeten we andere oplossingen zoeken. We zijn al te lang aan het sukkelen , als het zo door blijft gaan staan we er niet op het WK.
Nee , hoeft niet te gebeuren. Als in in zone speelt dan kantel je naargelang de positie van de bal en ga je niet zomaar bij een man staan zoals je vroeger bij de preminiemen deed.
Daar heb je ook de extra verdedigende middenvelder voor die de extra man kan opvangen. Een beetje zoals de voorstopper zoals men vroeger speelde.
waarom altijd teruggrijpen naar Simons? tegen 2014 is die gast verdomme 37... ga je daar dan op rekenen als verdedigende middenvelder die de gaten moet opvullen? die blijft echt wel geen jaren meer op niveau spelen hoor...
toen hij inviel tegen Montenegro als verdediger vond ik hem al vrij slap en die 2e goal kwam er ook nadat hij zijn mannetje liet lopen
het is ook niet dat er geen opties zijn op die positie uiteindelijk... als de volgende bondscoach geen prut in zijn ogen heeft roept die gewoon Mudingayi op voor die positie!
is er misschien ook al 30, maar kan wel nog ettelijke jaren mee + heeft ook wel al ervaring zat want hij speelt ffs al 7 jaar in de Serie A (en mogelijks deze zomer transfer naar 1 van de topclubs daar)
en dan heb je ook nog Radja, maar weet eigenlijk niet of die als puur verdedigende middenvelder speelt?
Het EK begint over een week en er word hier alleen maar over België gepraat, dacht dat die niet meededen ?![]()
Goed punt.
Wat ik nog wou vragen aan de Nl'ers onder ons; is er in Nederland het geloof dat ze dit EK kunnen/gaan winnen? Of zijn ze realistisch (pessimistisch?) dat ze het misschien wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen in de groepsfase?
Iedereen weet dat Nederland voorin stikt van de kwaliteiten.. als het meezit kunnen we iedereen verslaan. Dus we hebben best een kans om kampioen te worden... maar als bouma speelminuten krijgt op het EK word die kans opeens 0,0 procent 
Goed punt.
Wat ik nog wou vragen aan de Nl'ers onder ons; is er in Nederland het geloof dat ze dit EK kunnen/gaan winnen? Of zijn ze realistisch (pessimistisch?) dat ze het misschien wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen in de groepsfase?
Goed punt.
De bal is rondIedereen weet dat Nederland voorin stikt van de kwaliteiten.. als het meezit kunnen we iedereen verslaan. Dus we hebben best een kans om kampioen te worden... maar als bouma speelminuten krijgt op het EK word die kans opeens 0,0 procent
![]()
)100% gelijk dat jullie voorin enorm sterk zijn, maar de verdediging lijkt mij toch wel een zwak punt, al ken ik de meeste spelers niet echt en is het meer gebaseerd op dingen die ik hier op het forum lees en omdat ik momenteel geen enkele Nederlander voor de geest kan halen die verdedigend ergens op top niveau speelt? (Geen idee wie er juist in jullie verdediging speelt, dus kan er volledig naast zitten hier)
Nope, dat is waar, maar met Duitsland heb je al wel een serieuze tegenstander voor groepswinst en zowel Portugal als Denemarken zijn tegenstanders die je niet mag onderschatten. Ik denk dat het wel eens enorm spannend kan zijn voor die tweede plaats (ik ga ervan uit dat Duitsland wint) maar als ik mijn geld moet zetten, dan natuurlijk op Nederland.
Zien jullie jezelf al winnen tegen Duitsland? Spanje? Engeland? België?
Portugezen word moeilijker denk ik .. laatste 10 wedstrijden maar 1x gewonnenSpreek helemaal niet over zone of m2m-dekking, ik heb het voornamelijk over die immens ruimte die op de flank ligt.
Als je daar niemand op zet, gaat bij een 443 met wingers elke bal die immense ruimte in, en krijg je in feite een bombardement van voorzetten.
Wil je dat counteren moet je wingbacks gebruiken en verleg je het probleem van fullback naar wingback. Zoals naturel als zei, dan heb je een van damme nodig. Die is net niet goed genoeg, en op rechts is er al helemaal niemand die dat kan.
Het wordt helemaal van de klote als je tegen een goede valse 9 speelt.
In feite heb je altijd of een mannetje of teveel of teweinig tov een 433, afhankelijk waar de 2 buitenste van de 3 aanvallers spelen.
Tov een 442 gaat het veel beter.
En die verdedigende middenvelder moet dan iemand zijn die steeds vanachter blijft. Witsel of Fellaini snij je dan hun ballen af, zijn niet dat type spelers.
Simons dus. Liever niet.
Ik blijf erbij, 3cbs vind ik geen oplossing voor het Belgisch Elftal, omdat een 433 zo in is. Het probleem verleg je wat naar voor op de flank, en je beste spelers komen niet meer tot hun recht.
Er zit niet anders op dan met cbs op de flanken te spelen.
Opstelling die ik verwacht voor morgen
-----------------Mignolet------------------
Odoi-----Kompany----Vermaelen---Vertonghen
-----------Fellaini-------Witsel-------------
Mirallas----------Hazard----------Dembelé
------------------Benteke--------------------
Als kompany niet kan spelen, Simons op zijn plaats(geen 2 linksbenen centraal achterin).
Ms dat Vermaelen en Vertonghen omgewisseld worden.
Ms Nianggolan/Defour ipv Witsel
"Zien jullie jezelf al winnen?"
Sorry, maar niemand van dit forum voetbalt mee.