XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Ciman wisselen tegen Van persie? Ciman kan zowel als cv spelen als rechtsback en is zeker een meerwaarde voor jullie verdediging.

Ciman wordt niet meer opgeroepen, das Leekens zijn poepvriendje.

Daarom dat ik hem wil ruilen beste calyptus.

:roflol: mooi ingekopt.

Ciman wisselen tegen Van persie? Ciman kan zowel als cv spelen als rechtsback en is zeker een meerwaarde voor jullie verdediging.

Hehe nee doe mij Kompany maar ;) Krijg je van de vaart terug :D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 15:02 ----------

Oh lord

----------------------------Stekelenburg/Courtois------------------------------

Vanderwiel-------------------Kompany---Vermaelen------------------Vertonghen

---------------------------Fellaini-----van Bommel/witsel------------------------

Robben----------------------------Sneijder-----------------------------Hazard

---------------------------------van Persie-------------------------------

Die verdediging zeg ik super! de rest houd ik het toch liever bij de nederlanders ;) Affelay, Huntelaar, Van persie, Sneijder, Robben, Van der vaart en van Bommel moeten in mijn ogen altijd spelen... maargoed zal onder van marwijk wel niet gebeuren :(

Laatst bewerkt:
Godver wat is NL slecht. Ik weet wel kleine ruimtes en die gasten zakken ver terug. Maar onze zogenaamde grote vedettes laten echt niks zien. Sneijder veel balverlies, vd vaart loopt op het tempo van een 40 jarige, van persie laat niks zien en nu komt tikkie terug Dirk Kuyt er ook nog eens in. Achja het zegt nog niet zoveel misschien maar als je dit tegen een Duitsland of Portugal laat zien ga je echt ten onder.

Duitsland en Portugal hadden ook een zeper vandaag ;)

Als Manolev de 1-2 zou binnenschieten :roflol:

Duitsland en Portugal hadden ook een zeper vandaag ;)

Duitsland speelde met een 2e elftal geloof ik.

stegen howedes hummels schmelzer mertesacker gotze ozil khedira schurrle poldolski klose

Dat valt toch mee.. Nou spanje mist ook wat spelers, portugaal faalt.. Ik ga al mijn geld op Polen zetten. :o

Conclusies trekken uit een oefenpotje, lol.

Het is gewoon een feit dat niemand in vorm is en die wedstrijdinstelling van vandaag ging ook helemaal nergens over.. Die pass van Heitinga :o. Kan het een oefenpotje zijn maar het voetbal was echt gewoon dramatisch. Nog verliezen ook :o Hopelijk leren ze ervan.

Van der Vaart. :roflol: Niet meer opstellen aub en zeker niet op links. Wat een trieste vertoning.

Laatste 5 wedstrijden, 4 verloren.

Van der Vaart. :roflol: Niet meer opstellen aub en zeker niet op links. Wat een trieste vertoning.

Laatste 5 wedstrijden, 4 verloren.

Tja een slechte reeks toen het er niet meer om ging... Als het er echt om gaat staan deze jongens er wel ;) En tegen een Duitsland of een Spanje kun je altijd verliezen , een beetje geluk moeten we straks ook hebben.

Vaart en Persie op de flanken. Stel dan geen centrumspits op, zeg. Sjonge jonge jonge.

Vertonghen speelt linksback en Alderweireld rechtsback? Posities, waar ze nooit spelen bij Ajax en ook zeker niet op hun sterkst zijn? Da's gek.

Ben overigens benieuwd of Lukaku eens wat kan laten zien na het vertrek van Drogba.

Centraal zijn Kompany en Vermaelen eerste keus. Onder Leekens was zelfs Van buyten hoger aangeschreven dan Vertonghen.

Vertonghen speelt linksback en Alderweireld rechtsback? Posities, waar ze nooit spelen bij Ajax en ook zeker niet op hun sterkst zijn? Da's gek.

Ben overigens benieuwd of Lukaku eens wat kan laten zien na het vertrek van Drogba.

anders spelen ze niet. Kompany en Vermaelen zijn veel beter. Het lijkt idd een belgenmop.

Alternatieven op zowel links als rechts zijn niet goed genoeg voor internationaal niveau. Odoi, Hoefkens, Van Damme, Pocognoli, Ciman... Liever niet.

Laatst bewerkt:
Het niveau is weer bedroevend.

Terug
Naar boven