Fitness Seller

Sticky Voetbal Topic

Ben het denk ik wel met je eens maar wat voor plek heeft Seedorf?

De Seedorf die ik in Oranje heb gezien had een plekje op de bank, met een drol tussen de benen speelde die man. Dat was niet voor niks altijd de zondebok van Oranje, dat had een reden. Het missen van een penalty kan dat niet zijn, v Basten was hem immers al voorgegaan. Dat was zijn spel in combi met vechtlust.

De Seedorf die ik in Oranje heb gezien had een plekje op de bank, met een drol tussen de benen speelde die man. Dat was niet voor niks altijd de zondebok van Oranje, dat had een reden. Het missen van een penalty kan dat niet zijn, v Basten was hem immers al voorgegaan. Dat was zijn spel in combi met vechtlust.
Het was meer een inside joke.

Mis wel dat soort spelers van 'vroeger'. Vind die van tegenwoordig niet zo speciaal om eerlijk te zien qua karakter enzo.

Al moet ik toegeven dat Van Dijk wel een baasje is.

Mis wel dat soort spelers van 'vroeger'. Vind die van tegenwoordig niet zo speciaal om eerlijk te zien qua karakter enzo.

Heeft denk ik met ouder worden te maken. Als je zelf jong bent kijk je er meer tegen op. Gasten als van de Beek, de Jong, Cillessen, Promes zien er toch uit als een stel snotneuzen als je ze op straat zou tegenkomen.

Kluivert
Van Nistelrooy
Davids
Seedorf
Van der Sar
De Boertjes
Pierre.
Bergkamp

Dat waren echte namen

Ja, maar dat waren al blote billengezichtjes vergelijken de snorren van de jaren ´80. Gullit, Rijkaard, Koeman, Wouters, vBasten, het lijkt elke generatie een beetje minder te worden. Daarna Sneijder, Robben, Huntelaar, Kuyt dat was al een verschil.

Begin ´90 had je allemaal karakters tussen lopen, Maldini, Stoitchkov, Romario, Baggio, Hagi, Ivanov, Milla, Schmeichel, Gullit daar onthoud je gewoon elk Panini plaatje van.

WK ´94 was echt een sterren toernooi alle grote namen schitterde met de mooiste goals.

Die blauwe is het mooist eh. Kleur vd kaft. Weet niet meer zeker denk 1990. Plaatjes ruilen op school, in de buurt, voor de kiosk.

2olLHlS6_o.jpg

Ik heb dat juist qua namen met 1990. Door mn paninialbum.

Ook al werd er toen amper gescoord en in 1994 was het te heet.

Enkel voor de Nederlanders was het te heet :)
Koeman, Wouters, Rijkaard waren 31-32 en eigenlijk in hun prime maar liepen erbij alsof ze 39 waren. Ik beschouwde hun toen ook al als "te" oud. In theorie hadden v Basten en Gullit voor een dikke kwaliteits impuls kunnen zorgen. Tegen Brazilië in de 2e helft begon het eindelijk te draaien, wat als...(Zweden was ook wel te kloppen in de halve).

Lees maar wat over Der Mannschaft.

Die hadden het ook veel te heet.

Ja, qua prijzen heb ik beetje afgeleerd om daar naar te kijken.
Ah, eigenlijk had Bergkamp gewoon voor Man Utd moeten spelen. Ondanks The Invincibles episode was dat gewoon de betere club toentertijd.

Tussen 95/96 & 05/06

United: 6x PL + 3x FA Cup + 1 EFL Cup + 1 CL + 1 Intercontinental Cup
Arsenal: 3x PL + 4x FA Cup

(Engelse Super Cup achterwege gelaten)

Lees maar wat over Der Mannschaft.

Die hadden het ook veel te heet.

Ja, was een beetje een oud drama team toen. Bizar dat die van 1990 t/m 2002 gewoon in 4 finales hebben gestaan van de 7 toernooien met goals of wedstrijden die je nu niet eens meer weet te herinneren. En er ook nog 3 gewonnen ook. In theorie had Nederland van 1990 t/m 2002 elk jaar een veel betere en duurdere selectie, maar niet eens een finale kunnen halen.

Brugge laat zich weer vangen zoals tegen Antwerp met dat kutspel. Galatasaray mocht al 2 rode krijgen.

Wat.
Een.
Scheids.

Terug
Naar boven