- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo'n allesfluiter in combinatie met duikers zoals bij Gala zorgt er voor dat Brugge niet in z'n spel komt. Net zoals tegen Antwerp lopen ze te snel gefrustreerd rond. Vanaken is onzichtbaar in zo'n matchen.Een allesfluiter, maar het was ook gewoon slecht van Brugge. Vanaken heeft weer eens laten zien dat hij niet in het Belgisch elftal moet, wat was die weer slecht.
Weet niet hoe snel ze er staan hier:Ik heb een verplichting en kan Ajax niet zien, pas 23.00 thuis.
Iemand een idee hoe ik de partij vanaf 23.00 kan kijken alsof het live is, mocht er een link zijn en iemand mij die kunnen sturen graag. Ik kan natuurlijk niet gaan zoeken vanaf 23.00 zonder de uitslag tegen te komen. Ik heb verder geen opneem mogelijkheden thuis.
Weet niet hoe snel ze er staan hier:
UEFA Champions League gemist? Bekijk hier alle uitzendingen terug. UEFA Champions League Uitzending gemist.
UEFA Champions League gemist? Bekijk hier alle uitzendingen terug. UEFA Champions League Uitzending gemist.www.uitzendinggemist.net
![]()
Nederland.TV => TV kijken via internet !
TV uitzending gemist? Kijk hier online, live en gratis TV programma’s terug van de NPO, RTL, Veronica, Net 5, SBS en Youtube.www.voetbal.tv
Je hebt ook dagpassen of diensten waarmee je een wedstrijd eenmalig kunt aankopen via Fox geloof ik.
![]()
ESPN Compleet dagpas bestellen | Klantenservice | Ziggo
Zo bestel je een ESPN Compleet dagpas voor je CI+ Module, mediabox of Mediabox XL.www.ziggo.nl