XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Een allesfluiter, maar het was ook gewoon slecht van Brugge. Vanaken heeft weer eens laten zien dat hij niet in het Belgisch elftal moet, wat was die weer slecht.
Zo'n allesfluiter in combinatie met duikers zoals bij Gala zorgt er voor dat Brugge niet in z'n spel komt. Net zoals tegen Antwerp lopen ze te snel gefrustreerd rond. Vanaken is onzichtbaar in zo'n matchen.

En als zelfs een speler zoals Cobbaut de selectie haalt, weet je dat er wel andere dingen spelen rond de duivels. Verschaeren wordt ook gewoon opgebrand imo.

Ik heb een verplichting en kan Ajax niet zien, pas 23.00 thuis.

Iemand een idee hoe ik de partij vanaf 23.00 kan kijken alsof het live is, mocht er een link zijn en iemand mij die kunnen sturen graag. Ik kan natuurlijk niet gaan zoeken vanaf 23.00 zonder de uitslag tegen te komen. Ik heb verder geen opneem mogelijkheden thuis.

Heb je geen mediabox van ziggo ofzo?

Heb je geen tablet ofzo thuis liggen dat je de tv aanzet en de tablet het laat filmen:o.

• Like
Waarderingen: mat
Ik heb een verplichting en kan Ajax niet zien, pas 23.00 thuis.

Iemand een idee hoe ik de partij vanaf 23.00 kan kijken alsof het live is, mocht er een link zijn en iemand mij die kunnen sturen graag. Ik kan natuurlijk niet gaan zoeken vanaf 23.00 zonder de uitslag tegen te komen. Ik heb verder geen opneem mogelijkheden thuis.
Weet niet hoe snel ze er staan hier:

Je hebt ook dagpassen of diensten waarmee je een wedstrijd eenmalig kunt aankopen via Fox geloof ik.

Weet niet hoe snel ze er staan hier:

Je hebt ook dagpassen of diensten waarmee je een wedstrijd eenmalig kunt aankopen via Fox geloof ik.

Die eerste is wel een goede denk ik.
Even iemand anders het klaar laten zetten, en een uur offline blijven moet te doen zijn.

Jaren kon de CL mij gestolen worden toen wedstrijden geen wedstrijden waren, maar nu wil ik het echt niet missen.

beunhazen

Is het weer zover met Mazraoui?

Kraft?

Oranje in de poule des hemels.

2012 was ook geen moeilijke poule op papjee

Waarom hoor ik niks over dat die Noor bij ManU op de wip zit? :dunno:

Echt zo een 0-0 wedstrijd Atletico-Barca

Van Dijk kom op!

Jammer

De Ligt golden boy

Terug
Naar boven