Fitness Seller

voor de dames: zelfverdediging les 1: de kniestoot

Bezoekers in dit topic

delguy zei:
Iedere kerel is even sterk. (qua vechten)


niet waar, waarom doen sommige aan KRACHTRAINING dan, dus jij kan 160 KG benchen? ;)

Ook geldt: snelheid=kracht, dat leer ik nu ook op Kyokushin.

Dus wat jij zegt, daar klopt even de ballen van he :D
 
Mike Tyson maai ik zo neer.












Moet ik hem wel hard in zijn ballen raken. :P
 
CitizenDildo zei:
Ook geldt: snelheid=kracht, dat leer ik nu ook op Kyokushin.

Snelheid=kracht ??? Dus jij beweert dat een 100 kilo zware kickboxer ( zoals bonjasky ofzo ) tegen een bokszak aantrapt net zo'n impact heeft als een 50 kilo zware ecto-chinees die supersnel is en aan kungfu doet??? Was trouwens laatst een test geweest op Discovery geweest hierover, de zwaardere en ''slomere'' had overduidelijk meer kracht in z'n stoten en trappen. ( was getest met volgens mij Bonjasky en een of andere ecto-chinees, vandaar mijn voorbeeld )
 
Vman zei:
Snelheid=kracht ??? Dus jij beweert dat een 100 kilo zware kickboxer ( zoals bonjasky ofzo ) tegen een bokszak aantrapt net zo'n impact heeft als een 50 kilo zware ecto-chinees die supersnel is en aan kungfu doet??? Was trouwens laatst een test geweest op Discovery geweest hierover, de zwaardere en ''slomere'' had overduidelijk meer kracht in z'n stoten en trappen. ( was getest met volgens mij Bonjasky en een of andere ecto-chinees, vandaar mijn voorbeeld )

Dat was een vette docu!! Heb ik ook gezien.

Maar dat van die debiele amerikaanse jung :D ik zou er nog eens achteruit overheen rijden joh :D K*tjong
 
Homer17 zei:
Dat was een vette docu!! Heb ik ook gezien.

Maar dat van die debiele amerikaanse jung :D ik zou er nog eens achteruit overheen rijden joh :D K*tjong

hahaha, ja waren wel stelletje mongolen bijelkaar ja :D
 
Vman zei:
Snelheid=kracht ??? Dus jij beweert dat een 100 kilo zware kickboxer ( zoals bonjasky ofzo ) tegen een bokszak aantrapt net zo'n impact heeft als een 50 kilo zware ecto-chinees die supersnel is en aan kungfu doet??? Was trouwens laatst een test geweest op Discovery geweest hierover, de zwaardere en ''slomere'' had overduidelijk meer kracht in z'n stoten en trappen. ( was getest met volgens mij Bonjasky en een of andere ecto-chinees, vandaar mijn voorbeeld )

Formule voor het berekenen van Kinetische energie:

Ek = 0,5mv^2

Oftewel: massa (gewicht) vermenigvuldigen met 0,5. Snelheid (v) vermenigvuldigen met 2.

Conclusie: Snelheid heeft wel degelijk een grotere invloed dan het gewicht! ;)
 
ja, dat is ook zo. Maar toch vaag dat die uitslag zo was met die test. Zal denk wel met de effectiviteit te maken hebben met de trappen ofzo... Want kungfu is meer voor de moves en kickboks echt voor de kracht van de stoot/trap die erachter zit.

voorbeeld bonjasky= (0.5*100)(2^2)= 200

50 kilo zware ecto-chinees= (0.5*50)(2.5^2)= 156.25

snelheid gewoon zelf verzonnen, ecto-chinees is sneller, maar lichter. Bonjasky is minder snel, maar toch redelijk snel, maar veel zwaarder. Dit zo volgens formule berekend. Er zijn immers ook weer andere factoren die meespelen. ( lengte, hoek waaruit je trapt, je draaibeweging etc etc )

maar idd je hebt gelijk snelheid heeft een grote invloed :D Mijn excuses... :D :D
 
Klopt! In dit geval moest de Chinees met een 2 keer zo hoge snelheid trappen t.o.v. die 100 kilo wegende persoon, om dezelfde impact te veroorzaken! En dat lukte hem in die docu dus feitelijk niet!
 
maar btw... leuk filmpje :D
 
netjes muhahaha! goed geplaatst
 
vrouwen moeten hun handen thuis houden
 
qwert55 zei:
Formule voor het berekenen van Kinetische energie:

Ek = 0,5mv^2

Oftewel: massa (gewicht) vermenigvuldigen met 0,5. Snelheid (v) vermenigvuldigen met 2.

Conclusie: Snelheid heeft wel degelijk een grotere invloed dan het gewicht! ;)

omg nerd :P
Die natuurkunde wetten gaan echt niet op in de praktijk wanneer het op uitvoeren van trappen of stoten aankomt :D

Komt echt veel meer bij kijken.

En dan heb je ook nog eens van die kromme k*tafleveringen van zo'n stom k*tteam wat 2 dieren tegen elkaar laat vechten... Maar dan nagemaakt...
Ik word daar zo ziek van he, zie je van die dikke amerikanen die dan "hun" dier verdedigen met zinnen zoals : "My tiger kicks your lion's ass!" en dan zegt die andere zeug : "My lion is much stronger" blablalalba

En dan komt er zo'n cheapass geanimeerd filmpje van een nep gevecht, waar één van de nep-dieren wint... en dan komt er een conclusie : Ene dier is sterker dan het ander.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet omdat je hard kan trappen of stoten dat je goed kan vechten ... Iemand die groot en sterk is zal zeer precies moeten slaan om de lichtere snellere tegenstander te vloeren, zoniet is hij een kat voor de muis, wat kan je als slome beginnen tegen zo'n ecto in een gevecht?
 
Technisch goed uitgevoerd. Om die kerel te wreken zal ik deze kniestoot vanavond uitvoeren tegen een willekeurige vrouwelijke voorbijganger op straat. Die vrouwen moeten wel hun plaats kennen.
 
Zelda zei:
Technisch goed uitgevoerd. Om die kerel te wreken zal ik deze kniestoot vanavond uitvoeren tegen een willekeurige vrouwelijke voorbijganger op straat. Die vrouwen moeten wel hun plaats kennen.

Geef maar nog een extra mep van mij, ze verdienen het! :mad::D
 
Die vent vond het stiekem wel lekker.
 
ik kan vreselijk goed kickboxen en train sinds kort met zware dumbbells voor kracht

maar: eenmaal op de mat van die freefight grondgevechten delf ik het onderspit zelfs tegen meisjes van +-20kg minder dan mij
 
koetje zei:
maar: eenmaal op de mat van die freefight grondgevechten delf ik het onderspit zelfs tegen meisjes van +-20kg minder dan mij

:roflol: Bij mij in de random attacks van de Jiu-jitsu was er een soortgelijke situatie (denk ik). Ik moest een man van 80kg afweren. Maar hij ging er niet helemaal voor. Hij was voorzichtiger omdat ik een meisje met veel minder massa was :rolleyes:. Besloot ik hem op andere gedachten te brengen...Schouderworp. Toen lag hij daar op de grond met een blik van "Heb jij dat in je?". Sindsdien was hij eindelijk een geduchte tegenstander :D

Dus ligt het niet aan jou, dat je onderbewust bang bent om al je kracht te geven?
 
Back
Naar boven