Fitness Seller

Voor de geleerden onder ons

Ano_83_77

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
99
Lengte
1m96
Massa
129kg
Vetpercentage
15%
Mijn ex schoonvader loopt nu een aardige tijd mee in het medische circuit met verschillende symptomen en dat gaat eigenlijk van kwaad toch erger. Hij heeft zo'n beetje alle verschijnselen van low t, maar daar wordt verder geen gehoor aan gegeven.
Hij heeft nu ook problemen met zijn alvleesklier (insuline?) En last van galsteen en geelzucht achtige symptomen. Zou dit in correlatie kunnen zijn met endocrine systeem? Zo ja, wat zijn stappen waar naar gevraagd zou kunnen worden?

Zijn zijn waarden al getest of is het slechts een vermoeden?

• Topic Starter Topic Starter
Zijn zijn waarden al getest of is het slechts een vermoeden?

Het is inderdaad een vermoeden. De huisarts wil de test zelf niet uitvoeren, wat zijn goed recht is natuurlijk. Dat is de reden dat ik het ook vraag, stel dat die correlatie er wel is dat er dan toch gepusht wordt om die waarden te testen of zelf een test, bij een derde partij, af te laten nemen.

Het is inderdaad een vermoeden. De huisarts wil de test zelf niet uitvoeren, wat zijn goed recht is natuurlijk. Dat is de reden dat ik het ook vraag, stel dat die correlatie er wel is dat er dan toch gepusht wordt om die waarden te testen of zelf een test, bij een derde partij, af te laten nemen.

Is ie niet onder behandeling bij een internist?

Mijn ex schoonvader loopt nu een aardige tijd mee in het medische circuit met verschillende symptomen en dat gaat eigenlijk van kwaad toch erger. Hij heeft zo'n beetje alle verschijnselen van low t, maar daar wordt verder geen gehoor aan gegeven.
Hij heeft nu ook problemen met zijn alvleesklier (insuline?) En last van galsteen en geelzucht achtige symptomen. Zou dit in correlatie kunnen zijn met endocrine systeem? Zo ja, wat zijn stappen waar naar gevraagd zou kunnen worden?

Je kunt ook een test bestellen via het internet. Dan ben je 100 euro kwijt, maar dan weet je wel waar je aan toe bent.

Dat gezegd te hebben, volgens mij zijn de doctoren hier in Nederland er niet happig op om mensen TRT voor te schrijven, dus zelfs als hij lage T heeft, dan zal hij waarschijnlijk een eigen 'doctor' op moeten zoeken. ;)

Ursodeoxycholzuur voor de galstenen en geelzucht (voorschrift verplicht).

En pompoenpitolie voor insuline afgifte en gevoeligheid.

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt ook een test bestellen via het internet. Dan ben je 100 euro kwijt, maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Dat gezegd te hebben, volgens mij zijn de doctoren hier in Nederland er niet happig op om mensen TRT voor te schrijven, dus zelfs als hij lage T heeft, dan zal hij waarschijnlijk een eigen 'doctor' op moeten zoeken. ;)

Ja, hier ben ik meer dan van op de hoogte ;). Ik weet hoe het er in Nederland aan toe gaat.

Thanks voor je antwoord.

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ursodeoxycholzuur voor de galstenen en geelzucht (voorschrift verplicht). En pompoenpitolie voor insuline afgifte en gevoeligheid.

Thanks Cools hier ga ik verder mee!

Terug
Naar boven