XXL Nutrition

Voor die haters (2 jaar training) you mad? [FAKER]

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds ik fake topics maak..

Maak even een foto met een briefje in je hand.
Zet daarop "dutch bb forum haters".
Kunnen we allemaal zien of je het echt bent ;)

Man toch, wat is de TS 'sad as ****" en die ene die beweert dat het geen grap is, waar the **** zit je met je harses ? hol van je schoonma, kruip eruit en kijk dan,,,dit is zo ****ing fake...haters haters, deze k*ttrol wist al van voren welke reacties er kwamen omdat je gewoon dezelfde troep hebt gepost

en dan nog effe (youtube, hyves, wat ik niet ga doen...) **** zeg, sad mongol

Hahahahaha nerds, waarom moet dit fake zijn dan? Omdat hij zijn hyves er niet bij zet en in het verleden heeft lopen trollen?

Hahahahaha nerds, waarom moet dit fake zijn dan? Omdat hij zijn hyves er niet bij zet en in het verleden heeft lopen trollen?

En jij zal zeker zijn vriendje zijn?:D

En precies wat hierboven ook al gevraagd wordt:
Laat in godsnaam dan zien dat je 'real' bent, en plaats eens een foto met de tekst ...

Als je dit niet kan doen weten we genoeg. (ook al weet 90% van de forummers dat dit fake is).

NO PHOTOS, THEN IT DIDN'T HAPPENT!

Laatst bewerkt:
Ik ben geen vriend van hem, ken hem niet persoonlijk heb alleen ze hyves weleens gezien.

Ik zeg je, gel in hairs is waar het om gaat.

Omdat hij met zn kom niet haten crap komt, in het verleden heeft getrolled, zegt ''Ja k kan mn hyves erbij zetten MAAR DOE K NIE JONGE AHAHA''
En dan ook nog zeggen ''Ik wist wel dat dit zou gebeuren.''
Waarom open je dan een topic mr wiseguy. Als hij dit wist dat dit zou gebeuren zou hij enig bewijs erop zetten dat het 4 real was maar dat doet hij ook niet.

/seriousoff

Hij zet zelfs ze gezicht erbij? Normaal gesproken is er binnen 5 minuten al een sherlock die ze hyves vindt...

Tijd voor een slotje, open maar een nieuw topic met je echte foto's, als je durft tenminste.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven