D D G
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net fysiek kerel, full natty wel
Haters gonna hate...
Die goZer is gebanned waarom praten we hier nog over ?
Respect voor je dikke fysiek man
Ik was benieuwd naar je trainingsschema, heb je die voor mij?

waarom zijn dbb leden zo baas als ze op iemand gaan haten xDomg aandachtsh**r is weer terug xD
waarom zijn dbb leden zo baas als ze op iemand gaan haten xD
---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 14:01 ----------
als er 1 koning is van reageren xD is het deze man wel hahahahahhaha

Wel een mooi ding.Ik zie dat deze topic al veel views heeft, naja als we toch off topic zijn :
Jongens en Meiden ik heb onlangs een tosti-ijzer gekocht.. Helaas voldoet het mijn wensen niet misschien wel de jouwe?
Woon je omstreeks Nijmegen? PM me even dan kunnen we het hebben over de prijs.
Foto:
Juist.

ja het is er 1 in het bijzonder uniek in zijn gave ook..
Het heeft al een aantal hartverwarmende tosti's op zijn teller staan.
![]()
Wat is nou het probleem van mensen die gelijk aandachtsh**r en dergelijke beginnen te roepen? Geef gewoon commentaar op het fysiek, als je dat hebt. Door hier een discussie te beginnen ben je er toch zelf mee de oorzaak van dat iemand veel aandacht krijgt. Bovendien is dit de "post je foto's" sectie en niet de "aas" sectie, dus als hij het er niet over wil hebben, dan hoeft hij dat ook niet. Het staat iedereen vrij hem te geloven of niet, maar in dit soort discussies komt geen enkele van de partijen volwassen over.
Net fysiek trouwens, voor zover ik kan zien.![]()
Wat is nou het probleem van mensen die gelijk aandachtsh**r en dergelijke beginnen te roepen? Geef gewoon commentaar op het fysiek, als je dat hebt. Door hier een discussie te beginnen ben je er toch zelf mee de oorzaak van dat iemand veel aandacht krijgt. Bovendien is dit de "post je foto's" sectie en niet de "aas" sectie, dus als hij het er niet over wil hebben, dan hoeft hij dat ook niet. Het staat iedereen vrij hem te geloven of niet, maar in dit soort discussies komt geen enkele van de partijen volwassen over.
Net fysiek trouwens, voor zover ik kan zien.![]()