Fitness Seller

2 jaar en 8 maanden Fitness .. GUESS WHO's BACKKKKKKK

Net fysiek kerel, full natty wel ;)

Haters gonna hate...

Respect voor je dikke fysiek man
Ik was benieuwd naar je trainingsschema, heb je die voor mij?

Kan hier geen slotje op? Ik snap niet waarom er nog wordt gereageerd, de beste man is gebanned..

omg aandachtsh**r is weer terug xD

:rolleyes: waarom zijn dbb leden zo baas als ze op iemand gaan haten xD

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 14:01 ----------

Vraag dan ook gelijk naar zijn spuitschema

als er 1 koning is van reageren xD is het deze man wel hahahahahhaha

• Like
Waarderingen: KIKO
omg aandachtsh**r is weer terug xD

:rolleyes: waarom zijn dbb leden zo baas als ze op iemand gaan haten xD

---------- Post toegevoegd 30 August 2013 om 14:01 ----------

als er 1 koning is van reageren xD is het deze man wel hahahahahhaha

A man's gotta do what a man's gotta do:D

Denis :$ Natural lays chips eten maakt je nog geen ALL NATURAL hihi:rolleyes:

Zo, je bent terug.

Wat is nou het probleem van mensen die gelijk aandachtsh**r en dergelijke beginnen te roepen? Geef gewoon commentaar op het fysiek, als je dat hebt. Door hier een discussie te beginnen ben je er toch zelf mee de oorzaak van dat iemand veel aandacht krijgt. Bovendien is dit de "post je foto's" sectie en niet de "aas" sectie, dus als hij het er niet over wil hebben, dan hoeft hij dat ook niet. Het staat iedereen vrij hem te geloven of niet, maar in dit soort discussies komt geen enkele van de partijen volwassen over.

Net fysiek trouwens, voor zover ik kan zien. :thumbup:

Wat is nou het probleem van mensen die gelijk aandachtsh**r en dergelijke beginnen te roepen? Geef gewoon commentaar op het fysiek, als je dat hebt. Door hier een discussie te beginnen ben je er toch zelf mee de oorzaak van dat iemand veel aandacht krijgt. Bovendien is dit de "post je foto's" sectie en niet de "aas" sectie, dus als hij het er niet over wil hebben, dan hoeft hij dat ook niet. Het staat iedereen vrij hem te geloven of niet, maar in dit soort discussies komt geen enkele van de partijen volwassen over.

Ja als je dit soort foto's gaat posten en vervolgens trots zegt dat je niet meer weet wie ze is ... dan ben je een aandachtsh**r.

msozo.jpg

Denis laatste model klaar hahaha

kusje

Je kent de geschiedenis niet, dit is de 4e keer al dat hij een topic opent met exact dezelfde inhoud en elke keer hetzelfde resultaat qua reacties (niet meer dan logisch). TS laat blijkbaar een verkeerde indruk achter door zijn arrogante gemaakte gedrag. Ik heb automatisch meer respect voor iemand met een goed verhaal en goede inhoud, dat ontbreekt bij deze jongen helaas.

Terug
Naar boven