Fitness Seller

Voor/na training?

De Vinnie

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
76kg
Vetpercentage
16%
Hey,
Ik ben pas nieuw op dit forum.
Ik ben juist 17 geworden en doe nu al 3 jaar aan 'krachttraining', als je het krachttraining kunt noemen, ik let niet echt veel op mijn voedsel maar ik til nu toch wel flink wat gewichten na die 3 jaar. Dus nu ben ik van plan om naar bodybuilding over te stappen.
Ik zou het allemaal rustig aan willen doen en mijn eerste vraag is dus of ik iets kan nemen voor of na de training (proteïnen of koolhydraten) om mijn spieren goed te laten ontwikkelen? Tips?

Alvast bedankt

Vincent

Lees eerst ff de stickeys:cool:

En een whey-shake na de training kan nooit kwaad.

Ga op je voeding letten. Daarmee ontwikkel je spieren.
Hoe bedoel je rustig aan doen? Eten en knallen!

Rustig aan doen? :gay:

Als je er niet volledig voor gaat, laat het maar zo dan :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel dat ik niet direkt ga beginnen met Whey enzo... Maar wel lekker hard knallen met die gewichten! En ja meer op m'n voeding letten doe ik nu ook...

Ik zat zelf eerst ook beetje aan te klooien maar nu ben ik meer op mijn voeding gaan letten etc en merk toch echt wel verschil hoor. En vrij snel ook. Niet veel verschil uiteraard maar ik heb tenminste resultaten en dat had ik eerst niet.

Zoals gezegd, lees de stickies.

Er zijn drie (3) belangrijke factoren die je in acht moet nemen als je in bodybuilding/fitness enige vooruitgang wil zien:

• Zware en intensieve training
  • Goed en voldoende eten
  • Genoeg slaap en rust (uren of zelfs dagen waarbij je niet traint of werkt)

Als je deze drie (3) factoren kan optimaliseren, dan zal je slagen in je doel. Is één (1) van deze delen niet helemaal ok, dan kan
je progressie nooit optimaal verlopen en zullen de echte resultaten uitblijven.

Terug
Naar boven