XXL Nutrition

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

CD's

Hey mensen,

Kzoek aantal cd's of deze cd's nummers :)

Namelijk:

Project Hardcore.nl 2006 .. :D

Masters Of Hardcore 22 - Face your fear .. :D

Masters Of Hardcore 20 .. :D

Thunderdome 2005 .. :D

Nightmare in Rotterdam - Enter the timemachine .. :D

Back 2 School mixed by Dj Rob .. :D

Neophyte - 13 Jaar Terreur - The Megamix

Of de nummers van deze cd's :D

Alvast super bedankt :D

Jacob

zo werkt dat hier niet he :rolleyes:

op 1 of andere manier kenk m niet cutte:( cue file vekeerd ofzo:(

Klopt, de cue file voor CD1 is rot in de link naar de mp3 file. Je moet even die cue file openen met notepad/kladblok en dan bovenaan naar de bestandsnaam gaan. Daar staat een naam "blabalbal.mp3" WAVE. Dat moet je even veranderen in de naam van die mp3 en dan WAVE veranderen in MP3.

Should do the trick! ;)

oke ik zal het probere thnx man karmatjes on the go;)

Hmmm ik heb gedaan wat jij zij nu is dit er:
PERFORMER "Unknown Artist"
TITLE "Unknown Title"
FILE "101_va_-_i_hate_trance_volume_2_cd_1.mp3" MP3

is dit goed of hoe moet het anders;) thnx:)

Hmmm ik heb gedaan wat jij zij nu is dit er:
PERFORMER "Unknown Artist"
TITLE "Unknown Title"
FILE "101_va_-_i_hate_trance_volume_2_cd_1.mp3" MP3

is dit goed of hoe moet het anders;) thnx:)

Ik weet niet meer of die mp3 zo heet maar het moet zo werken. Ik zou als ik jou was de complete regel van PERFORMER weghalen en bij TITLE dit invullen: "I Hate Trance 2 CD1".

Bij TITLE vult ie in de ID tags namelijk de albumtitel. :) Scheelt je 'n hoop werk als je de CUE files knipt.

Ik weet niet meer of die mp3 zo heet maar het moet zo werken. Ik zou als ik jou was de complete regel van PERFORMER weghalen en bij TITLE dit invullen: "I Hate Trance 2 CD1".

Bij TITLE vult ie in de ID tags namelijk de albumtitel. :) Scheelt je 'n hoop werk als je de CUE files knipt.

Niks nada:(

TITLE: "I Hate Trance 2 CD1".
FILE "101_va_-_i_hate_trance_volume_2_cd1.mp3"

zo heb ik m nu staan vindt ie nog steeds niiks:( erg klote weer:(:(??????

k zet hier een screen van je map en dan een code van de cue we fixen het wel ff

bedankt voor de tijd en energie die jullie er in hebbe gestoke
maar het lukt niet heb gewoon de cue file bij e file dit neer gezet:FILE "cd1.mp3" MP3

en dan de cd1 ook hiernaar vernoemt:cd1.mp3
evenals cd2 erg vaag allemaal maar hij vindt m nog steeds niet:S kenk anders iemand msn ofzo krijg of iets in dei richting alvast erg bedankt enne wat bedoel je met screeen neerzette geen idee hoe ik dat doe wel hoe k moet make maar niet zette;) bedankt:D:D

Het is hier geen verzoekforum ofzo, en als je een paar pagina's terug zoekt dan staat er nog meer.
Of anders Untitled Document

Heeft Iemand Miss Nog Wat Albums/Vinyls/Nummers/Realeases Van The Predator??

K-A-R-M-A

Heey ik ben net nieuw hier...
Ik download hier veel van alleen heeft iemand misschien ook nog een premium account van megaupload/rapidshare die ik mag gebruiken om te downloaden??

Ik snap natuurlijk als ik hier dingen van download dat ik zelf ook cd's moet posten maar dat zal ik zeker doen.. maar ik heb eerst ff premium account nodig.

oja en die darkcore 1 t/m 5 kan ik cd 2 t/m 5 niet meer downloaden doet het niet staat er? xD

Ik download hier veel van alleen heeft iemand misschien ook nog een premium account van megaupload/rapidshare die ik mag gebruiken om te downloaden??

Ik snap natuurlijk als ik hier dingen van download dat ik zelf ook cd's moet posten maar dat zal ik zeker doen.. maar ik heb eerst ff premium account nodig.

oja en die darkcore 1 t/m 5 kan ik cd 2 t/m 5 niet meer downloaden doet het niet staat er? xD

Voor jou, net als de anderen, eerst aanbieden en meedoen. En je hebt geen premium account nodig om te uploaden.

doe jij aan powertraining / bodybuilding / krachttraining of fitness? :D

als ik me $15000 binnen heb(als de site geen scam is waar ik ads klik) krijgen ga ik 3 lifetime accounts maken voor megaupload en die delen

$ 15 000 :eek::eek::eek::eek:

:rolleyes: dat kan toch bijna niet :fart::scheet:

:: uploadyourfiles.de :: - sharing the future

15 liedjes

Tracklist:

01_amnesys-mainstream_nitro
01-dj_mad_dog_-_dangerous-nbd
02_amnesys-slash_com
03_amnesys-my_mother****in_name
04_amnesys-i_justified
09 Masoko Solo - Pessa pessa ( DJ E-rick rmx )
a1_noize_suppressor_-_era
a1_rave_creator_and_the_mover_-_atmos-fear_(catscan_remix)
a1-masters_of_ceremony-bottoms_up
A2 Dione - Energy Overload
a2_noize_suppressor_-_noize_records
b1_noize_suppressor_-_fingherz
b1-masters_of_ceremony-abacadabra
Catscan - Cr8tiv Counter
Distorted Revelations - Play this Game

Terug
Naar boven