MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Nou ik vind van niet,, andere mensen doen moeite en nemen tijd om huj bestanden up te loaden, en jij jat die links gewoon en strijkt met de eer. ???

de eer van copyrighted muziek online te zetten? daar doe ik niet aan mee. De mensen die op hun geweten willen hebben mee te helpen aan het in elkaar vallen van de muziekwereld doen hun ding, ik ga niet beginnen hele dagen kilo's cd's up te loaden, een beetje respect moet nog kunnen. Ik speel de links gewoon door naar een groter publiek ;)

het wordt anders wel van je verwacht dat je eigen uploads erop zet
het is wel een beetje heel simpel om alles van anderen over te nemen he

helemaal gelijk in!! downe = uppe vind ik.

het wordt anders wel van je verwacht dat je eigen uploads erop zet
het is wel een beetje heel simpel om alles van anderen over te nemen he

WHo gives a shit
gaat tog om de muziek zelf en niet hoe je er aan komt
Enne hahahahaha meen je dit xtermanate linkies overneme ?
Als je wist van welke site ik het had zou jij het ook zo 123 doen:p:p;)

het geeft geen zin om 20x hetzelfde bestand op internet staan te hebben, kost je alleen maar nutteloze bandbreedte

en op mn vorige reply kan Dj XTerminate toch weinig terugzeggen :rolleyes: No offence...

boeie we gaan toch geen ruzie maken hier:S...???

sorry ik liet me even gaan :p

naja het boeit mij geen ****, van mijn part blijf je lekker door kopieeren:p:D
Maar het is gewoon mijn mening dat je eige uploads veel meer waard zijn, omdat je er zelf meer voor doet, dan linkjes kopieeren. Maar verder, kopieer door zou ik zeggen,. dan blijf ik uploaden;)

naja het boeit mij geen ****, van mijn part blijf je lekker door kopieeren:p:D
Maar het is gewoon mijn mening dat je eige uploads veel meer waard zijn, omdat je er zelf meer voor doet, dan linkjes kopieeren. Maar verder, kopieer door zou ik zeggen,. dan blijf ik uploaden;)

Klopt,

maar ik haal alles van gabber.od.ua daar ken IEdereen het er vanaf halen zonder tegenprestatie, en ik deel t dan graag met andere kerel dus;)

LAtexx

éj guys

alles goed boys ik vroezg mij gewoon effe af of iemand de set had van little terrorman vs the vizitor ben em kwijt. KANKERPC!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

alles goed boys ik vroezg mij gewoon effe af of iemand de set had van little terrorman vs the vizitor ben em kwijt. KANKERPC!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Waar, Wanneer, Welk feest??
Met de informatie " set van littl terrorman vs the vizitor " heb ik niet veel.
en upload je zelf ook ff wat, dan kan k verder kijke voor je set:rolleyes:

hee SRB jij jat links van andere. dat is neit de bedoeling

komen we er achter waar je ze vandaan haalt, dan wordt je meteen van die site's afgehaald!!!!!

Laatst bewerkt:
Het heet niet voor niets sharen. Het is dom om iets te downloaden en daarna zelf opnieuw te uploaden. "Leaken" is onderdeel van sharen. Leechen daarentegen is wel k*t.

Bins, je kan wel wat chiller reageren denk ik. Niet gelijk zo bot er bovenop rossen man, relax. Dit is nergens voor nodig. :)

VA_Truecore_2_-_Twisted_Perceptions_Of_Sound_-_2007

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

21ad740.png

Part 1:
RapidShare: 1-Click Webhosting
VA-Truecore_2-Twisted_Perceptions_of_Sound_GFF.part1.rar

Part 2:
RapidShare: 1-Click Webhosting
VA-Truecore_2-Twisted_Perceptions_of_Sound_GFF.part2.rar

*Mediafire & Rapidshare links can be combined!*

*Links Must be spread around! So you have permission to leak!*

Kijk, met dit eronder, mag je gaan leake;)

hee SRB jij jat links van andere. dat is neit de bedoeling

komen we er achter waar je ze vandaan haalt, dan wordt je meteen van die site's afgehaald!!!!!

Ik jat geen links van andere en ten tweede als je goed GELEZEN had, zag je dat ik t van Gabber.od.ua af haal, Dat is een site Totaal gratis ZOnder enige tegenprestaties(zoals uploaden etc)

DUS waarom zou ik jullie DIe cds niet gunne, dat zou pas stom zijn
Wil je dan volgende x het beter aan pakken dan zomaar opeens dingen over andere te zegge?
Dankjewel

Terug
Naar boven