Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Ja klopt een tijd geleden werd hardstyle populairder en daar door merkte je dat hardcore ook weer meer mensen trok.
En dan is de hype er een beetje af van de hardstyle en dan merk je dat bij de hardcore ook wel een beetje.
Maar de echte liefhebbers die blijven toch wel.
En wat je zegt nu hoor je veel over schranz en gaan een hoop mensen naar die feesten toe, maar dat zal ook vanzelf weer minder worden.
En dan is er weer een nieuwe stroming aan de beurt.

Jup, het beweegt altijd van harder naar softer. Maar ik heb wel 't idee dat juist door zaken als Internet zo'n scene veel kleiner wordt nog. Of ergens misschien wel groter in een bepaald opzicht. Mensen nemen er makkelijker kennis van en 't is veel toegankelijker. Het is makkelijker om het een keer te proberen.

Thank God dat industrial nog steeds redelijk underground kan blijven. Dat 't nog geen raar popiejopie volk begint te trekken. ;)

Ook dat komt nog wel aan de beurt.
Maar ik heb het idee dat het nu sneller van de eene style naar de andere over waait.
Als je kijkt een aantal jaar geleden toen hardcore in een keer zo groot werd is dat een hele tijd zo gebleven.
Maar als je nu naar de hardstyle en daarna jump en toen weer shuffle kijkt het is allemaal maar even en er is weer wat anders aan de beurt.

En dan heb je ook nog de house/club scene. Die enorm commerciëel uitgemolken wordt. ;)

Ik denk dat je 'n bepaald deel van 'n scene niet meer serieus kan nemen als zelfs je opa en oma weten wie iemand is. ;)

Nee daar heb je zeker gelijk in.
Zodra opa en oma een cd'tje van tiesto voor de kerst gaan vragen dan is idd de scene een beetje verziekt.

True. Hoewel ik voor Tiësto nog wel veel respect heb. Of nou ja, had. Voor hem is het goed dat ie is gekomen waar hij nu is, jammer dat de scene 'n beetje op z'n einde zit. Het kan vernieuwender en meer underground, maar dat zie je nergens.

Maar voor Tijs zelf heb ik nog enorm veel respect. Heb 'm ook weleens ontmoet. Nuchtere Brabander hè. ;)

Weapon X @ Le Colere.FM (02-05-2008)

Tracklist
1. Weapon X - Get the f**k out
2. G-Town Madness & The Viper - Come as one
3. Tommyknocker - Nocturnal Rituals
4. Placid K - Are you aware
5. Amnesys - Worldwide crisis
6. Nosferatu - Desolate one
7. Evil Activities - Raw to the floor
8. Weapon X - Take that shit back
9. The Headbanger - Headbangers theme(Evil Activities Remix)
10. Ruffneck & Ophidian - So many sacrifices
11. Art Of Fighters - Do or die
12. D- Passion - Put things right(Endymion remix)
13. Evil Activities - Nobody said it was easy
14. Weapon X - Hate me
15. Weapon X - MF psycho
16. Nosferatu - Outshine any competition
17. Weapon X - Coke sniffer
18. Art Of Fighters - Artwork(Tha Playah Remix)

http://www.zippyshare.com/v/14852249/file.html

Jij neemt die dagelijks in de topictitel wel erg serieus hé? Goed bezig! :) :thumbup:

Heb je toevallig nog cd's staan van Angerfist? (dus geen livesetjes)

DJ Promo@Zino_Afterclub_-_Live_at_FearFM_-_10-03-2007-F4L [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www1.zippyshare.com/v/93377170/file.html

Enjoy this set played by the Best Dj .........Dj PROMO
cool.gif

Jij neemt die dagelijks in de topictitel wel erg serieus hé? Goed bezig! :) :thumbup:

Heb je toevallig nog cd's staan van Angerfist? (dus geen livesetjes)

Jot

L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part3.rar
L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part2.rar
L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part1.rar

deze had ik nog maar heb ook alle andere hoor

mmnn Angerfist - Pissin Razorbladez 2 CD's

Angerfist - Unreleased Tracks & Tracks Never Released 2 CD's

en ik heb 5 keer unoficieele EP's en 6 Moh vinyls morgen post ik ze
ow jah misschien staan er al wat angervuist spullen op dezah web-site gebruiken de zoek-button all hoewel ik het niet de beste zoekmachine vind
ik post ze op megaupload das ff wat makkelijker btw ook hun hebben een limet dus maak je eigen ff gratis lid als je dat nog niet ben dan kun je in plaats van 500 mb ongv. 2gig ongv. achter elkaar downloaden:D

Jot

L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part3.rar
L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part2.rar
L: [Link niet meer beschikbaar] Angerfist-Mutilate-_ANGERCD02_-2CD-2008-FRAY.part1.rar

deze had ik nog maar heb ook alle andere hoor

mmnn Angerfist - Pissin Razorbladez 2 CD's

Angerfist - Unreleased Tracks & Tracks Never Released 2 CD's

en ik heb 5 keer unoficieele EP's en 6 Moh vinyls morgen post ik ze
ow jah misschien staan er al wat angervuist spullen op dezah web-site gebruiken de zoek-button all hoewel ik het niet de beste zoekmachine vind
ik post ze op megaupload das ff wat makkelijker btw ook hun hebben een limet dus maak je eigen ff gratis lid als je dat nog niet ben dan kun je in plaats van 500 mb ongv. 2gig ongv. achter elkaar downloaden:D

Thx, ik woon in België hé, dus ik moet wat rustig aandoen met downloaden (download/uploadlimiet tesamen ligt hier op 12gb per maand) :(
Ik zal voorlopig enkel de cd downloaden

thx!

Petrochemical

Hier wat lekkere duistere ragshit voor de liefhebber. Ik ben er dol op iig! :D

Petrochemical - Norwegian Core Definition (GEN006) [2004]
Download

Petrochemical - Distorted Minds (GEN011) [2006]
Download

Petrochemical & ToXtoy - Mixtape001 (17-07-2006)
Download

Klote voor de 12 gig limet wel stom eigenlijk dat dat zo geregelds sorry hoor wil uw niet beledigen als je ooit keer langs Roosendaal Komt in Nl moet je x als je die heb een hardeschijf meenemen en alle muziek die ik heb kopieeren :rolleyes::D

[Link niet meer beschikbaar]
angerfist 6 vinyl's.rar (211 mb)
Angerfist - Track Never Released (1 cd 95 mb)
Angerfist - Unreleased Tracks (1cd 95mb
[Link niet meer beschikbaar] (235 MB)
VA_-_Angerfist_-_Pissin_Razorbladez-2CD-2006
[Link niet meer beschikbaar] (24 MB)
Angerfist - Unreleased Tracks Vol.1.EP(5-tracks)

Ik zeg niks.. ;)

> [1505] DJ_Sirio-Control_Your_Power-(R909R30)-WEB-2008-1KING

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [1505] DJ_Sirio-Control_Your_Power-(R909R30)-WEB-2008-1KING

░ Encoder ....: lame-3.97 ░ ▄▀▄*▀ ░▓*▓▓░░▒
Grabber ....: none ▄▄**▀▀ ░░ ░
Source .....: WEB ▄▄**▓▀ ▄ ░
Quality ....: 320kbps/44,1kHz ▄***▓▓ ▄▄*▀ m0/CRO ▄▄
Tracks .....: 04 ▐***▓▓▌ ▐▓*▌ ▄ ▄▄**▀ ▄*▀
Genre ......: Hardcore ▐▌▀***▓▓▄ ▀▓▓▄* ▐▓**▌ ▐*▌
Ripper .....: 1KING ▀▓▄ ▀▀▀***▄▄▄ ▀▀*▄▄▄ ▀▓**▄ ▀*▄
Year .......: 2008 ▀▀ ▄▄▄▄ ▀▀▀**********▄▄ ▀▀**▄▄▀▀▄▄
Rip Date ...: 14-05-2008 ▀▀▀▀*▄▄░░ ▀▀▀▓▓****▄ ▀▀**▓▄▀▓▄
Label ......: Randy 909% Rec ▄

▐* * 01. Control Your Power : 04:11
▐* * 02. Antrace : 03:49