Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Sorry voor de mensen die ik een pbtje heb gestuurd over topic error.
was een klein foutje in me pc moest me ff opnieuw in en uitloggen

Hier staan wat mixes van Dustrickx

[Link niet meer beschikbaar]

eey relaxed bedanktos enne die 280 gig gabber muziek is wel veel ik heb nu 0p schijf 150 gig zonder dvd.s dan en zit ook v eel jump hardstyle tussen en 500 cd's waarvan de 40 % of zo niet op schijf heb je toevallig een keer een lijst of zo wat je allemaal heb ..ik heb zelf ook veel dan maar nog steeds aan het vezameluh

ik heb ook hardstyle Tekno frenchcore schranz breakcore klein beetje D&B En iets van 200 nummertjes zware relaxte psyshit zoals infected mushroom. dus nie alleen maar hardcore terror speedcore splittercore :P

Ey je vraagt mij een lijst te maken van wat ik heb :eek::eek::eek:hahaha da zou ik best willen doen maar ik doe het nie. waarom nie :P omdat het nie meevalt om ca 70000mp3's gesorteerd bij album en vinyl enz in 1 lijssie samen te vatten . + dat ik dan ong een hele week nonstop. Namen en titels over moet gaan zetten enz.

ik kan wel kijken of ik al mijn setjes in een winamp playlist ken proppen voor je dat ik die dan post ofzo

Laatst bewerkt:
Kheb hier een winamp playlist met haast al mijn setjes die ik heb op een stuk of 50 na dan :P

http://www6.zippyshare.com/v/56365912/file.html

Maar ik zal jullie alvast van te voren zeggen dat ik het echt nie allemaal ga posten want als ik aan het uploaden ben kan ik haast niets meer normaal doen op me pc.

Niet dat ik nie van plan ben wa te posten maar iig geen 20 setjes per dag weetj

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die hem nog niet hebben:

Noise Controllers - Live at Emporium: The American Dream

mensen ik heb hier ook nog wel een leuke site.. misschien kennen jullie um wel:
http://www.gabber.od.ua/

ja er staat best veel op die site. maar het enigste nadeel is is dat die site uit rusland komt en op 1 of andere manier continu vastloopt of extreem traag een link opent.
dat maakt hem toch een stukkie minder leuk dacht k zo.

Maja kzal binnenkort es ff koeken in men lijst met sites dan post ik ze wel ffies

ja er staat best veel op die site. maar het enigste nadeel is is dat die site uit rusland komt en op 1 of andere manier continu vastloopt of extreem traag een link opent.

Maja kzal binnenkort es ff koeken in men lijst met sites dan post ik ze wel ffies

Heb ik geen last van hoor moet ik zeggen.
opent gewoon snel. En heb nog geen last gehad dat hij vast liep of zo.

iemand toenvallig die flash filmpjes van goetia Al gezien die ik hier pas heb gepost .
Ik vind ze wel lijp ^^

Ook geen last van gehad tot zo ver:)

50620front.jpg

ARTIST..[ va
TITLE...[ the warrior elite
GENRE...[ hardcore
SOURCE..[ vinyl
ENCODER.[ LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
TRACKS..[ 04
LENGTH..[ 20:38 min
SIZE....[ 34,0 MB
QUALITY.[ VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo
DATE....[ jun-06-2008

NOTES
New Masters of Hardcore

Like = Buy !!!

TRACKLIST
NR. TRACKNAME TIME
01 d-saster - deathline 05:40
02 tomcat and rudeboy - soul of a warrior 05:52
03 day-mar - no prada 04:46
04 noisekick - hij loopt rondjes 04:20

TOTAL[ 20:38 min
SIZE.[ 34,0 mb

http://www1.zippyshare.com/v/25080761/file.html

Ey je vraagt mij een lijst te maken van wat ik heb :eek::eek::eek:hahaha da zou ik best willen doen maar ik doe het nie. waarom nie :P omdat het nie meevalt om ca 70000mp3's gesorteerd bij album en vinyl enz in 1 lijssie samen te vatten . + dat ik dan ong een hele week nonstop. Namen en titels over moet gaan zetten enz.

ik kan wel kijken of ik al mijn setjes in een winamp playlist ken proppen voor je dat ik die dan post ofzo

al bedankt voor die ..ene er is een programma dat je foto's ken maken van wat je op je beeld scherm zie dan is het zo gepeipd zal wel zoeken voor je en uploaden is dan wel ok??:p:rolleyes:

Alle sets van Nielos !!! in archive 3 keer 500 mb en 1 van 100 of zo ??

SETS list !!

MU linkSSZz
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part1.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part4.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part3.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part2.rar

Held :D!!!
Thanks man!:D

Osiris_-_Get_This_Bitch_Earthquaking-_RWF001_-Vinyl-2008-HB

Osiris_-_Get_This_Bitch_Earthquaking-_RWF001_-Vinyl-2008-HB
ARTIST..[ osiris
TITLE...[ get this b*ch earthquaking