esparcia
Cool Novice
- Waardering
- 0
Sorry voor t ongemak zal um ff opnieuw uppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eey relaxed bedanktos enne die 280 gig gabber muziek is wel veel ik heb nu 0p schijf 150 gig zonder dvd.s dan en zit ook v eel jump hardstyle tussen en 500 cd's waarvan de 40 % of zo niet op schijf heb je toevallig een keer een lijst of zo wat je allemaal heb ..ik heb zelf ook veel dan maar nog steeds aan het vezameluh

hahaha da zou ik best willen doen maar ik doe het nie. waarom nie
omdat het nie meevalt om ca 70000mp3's gesorteerd bij album en vinyl enz in 1 lijssie samen te vatten . + dat ik dan ong een hele week nonstop. Namen en titels over moet gaan zetten enz.
mensen ik heb hier ook nog wel een leuke site.. misschien kennen jullie um wel:
http://www.gabber.od.ua/
ja er staat best veel op die site. maar het enigste nadeel is is dat die site uit rusland komt en op 1 of andere manier continu vastloopt of extreem traag een link opent.
dat maakt hem toch een stukkie minder leuk dacht k zo.
Maja kzal binnenkort es ff koeken in men lijst met sites dan post ik ze wel ffies
ja er staat best veel op die site. maar het enigste nadeel is is dat die site uit rusland komt en op 1 of andere manier continu vastloopt of extreem traag een link opent.
dat maakt hem toch een stukkie minder leuk dacht k zo.
Maja kzal binnenkort es ff koeken in men lijst met sites dan post ik ze wel ffies

iemand toenvallig die flash filmpjes van goetia Al gezien die ik hier pas heb gepost .
Ik vind ze wel lijp ^^
ARTIST..[ va
TITLE...[ the warrior elite
GENRE...[ hardcore
SOURCE..[ vinyl
ENCODER.[ LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
TRACKS..[ 04
LENGTH..[ 20:38 min
SIZE....[ 34,0 MB
QUALITY.[ VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo
DATE....[ jun-06-2008
NOTES
New Masters of Hardcore
Like = Buy !!!
TRACKLIST
NR. TRACKNAME TIME
01 d-saster - deathline 05:40
02 tomcat and rudeboy - soul of a warrior 05:52
03 day-mar - no prada 04:46
04 noisekick - hij loopt rondjes 04:20
TOTAL[ 20:38 min
SIZE.[ 34,0 mb
Ey je vraagt mij een lijst te maken van wat ik hebhahaha da zou ik best willen doen maar ik doe het nie. waarom nie
omdat het nie meevalt om ca 70000mp3's gesorteerd bij album en vinyl enz in 1 lijssie samen te vatten . + dat ik dan ong een hele week nonstop. Namen en titels over moet gaan zetten enz.
ik kan wel kijken of ik al mijn setjes in een winamp playlist ken proppen voor je dat ik die dan post ofzo

bij mij loopt die ook niet vast ken de site al een tijdje en nooit geen problemen mee gehad.Alle sets van Nielos !!! in archive 3 keer 500 mb en 1 van 100 of zo ??
SETS list !!
MU linkSSZz
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part1.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part4.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part3.rar
[Link niet meer beschikbaar] xxx.part2.rar
!!!

ah joh ben zo wat focking PC verslaafd dus heb er well ff wat tijd voor gemaakt![]()

iemand toenvallig die flash filmpjes van goetia Al gezien die ik hier pas heb gepost .
Ik vind ze wel lijp ^^
moet je eens heel dicht op je beeldscherm gaan zitten word je er nog para van ook 
ARTIST..[ osiris
TITLE...[ get this b*ch earthquaking
GENRE...[ hardcore
SOURCE..[ vinyl
ENCODER.[ LAME 3.97 (VBR -V2 --vbr-new)
TRACKS..[ 02
LENGTH..[ 09:46 min
SIZE....[ 16,4 MB
QUALITY.[ VBRkbps / 44,1kHz / joint-stereo
DATE....[ jun-06-2008
NOTES
Osiris is back on the new label