AndroidHealthClinic

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

• Topic Starter Topic Starter
Darkcore 6(66)
[Link niet meer beschikbaar]

8 komt eraan.

77 Duracell 77 zei:
Ge weet maar half hoe gelukkig ge mij maakt:D thx a lot
Daar komt een hoopje karma aan voor Gouwetonny

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Gouwetonny opnieuw punten kan geven.

Ge zult nog ff moete w8e op karma:p

Ik heb nog ff een request.. Zou iemand de 2 laatste nummers van Darkcore 6(66) cd2 kunnen uploaden want deze mis ik ook nog. Ik heb via bearshare gezocht maar vond ze niet:
- Promo: The new revolution
- Hellfish: Meatmachine

Rapidshare geeft aantal gratis premium accounts weg ^^

heey mensen

Vraagje: heeft iemand ondertussen scoot'up al en pimp my b*ch 2 :cool: ??
En de cue file van this is terror 6 :p ik zou hier eg blij mee zijn :rolleyes: .

alvast bedankt :P

77 Duracell 77 zei:
Ik heb nog ff een request.. Zou iemand de 2 laatste nummers van Darkcore 6(66) cd2 kunnen uploaden want deze mis ik ook nog. Ik heb via bearshare gezocht maar vond ze niet:

Zal ik morge ff voor je doen.

Berendtje zei:
heey mensen

Vraagje: heeft iemand ondertussen scoot'up al en pimp my b*ch 2 :cool: ??
En de cue file van this is terror 6 :p ik zou hier eg blij mee zijn :rolleyes: .

alvast bedankt :P

scoot'up al en pimp my b*ch 2: klinkt erg gay, begin ik niet aan.

Cue file is al eens gepost bij de cd als ik het me goed herinner.

77 Duracell 77 zei:

heb jij de oude bearshare nog? in die nieuwe zit zango en dat is een trojan zou je de oude kunnen uppen?

Ja ik heb er nu een :D het is voor 2 dagen !!!

JA !!! ik heb er nu 1 !!! zie maar, het is voor 2 dagen dus.

Rapidshare.de zei:
Hello, 903426! Your Premium-Account is valid until Sun, 25. Jun 2006. If you want to extend your premium-account, just click on "Extend Account" below. You have collected 0 Premium-Points so far. Your traffic-account can hold 15000 MB and will be filled with 3000 MB per day. Currently you have 2929 MB of free traffic left in your traffic-account. To download files with your Premium-Account, you have to know the URL of that file and click on it. For privacy-reasons we do not offer a search-engine (See FAQ). Thus your uploads are safe here and will only be downloaded by the people you give the URL to.

Ow, maar ik zie net dat alle gratis accounts al bezet zijn ...
Te laat

Katsumi zei:
heb jij de oude bearshare nog? in die nieuwe zit zango en dat is een trojan zou je de oude kunnen uppen?

Ik denk dat je de oudere versie hier kan downloaden:

Ik ben het niet zeker of het deze is, maar deze is versie 4.4.2, terwijl de nieuwe 5.2.4 is. ;)

77 Duracell 77 zei:
Ik denk dat je de oudere versie hier kan downloaden:

Ik ben het niet zeker of het deze is, maar deze is versie 4.4.2, terwijl de nieuwe 5.2.4 is. ;)

bedankt :D maar het is de nieuwe hij's doorgelinkt

Terug
Naar boven