bas15
Cool Novice
- Waardering
- 0
hallo daar ik heb een vraagje ik hoorde eerst een hardcore nummer op een cd bij een vriend van mij maar hij is de hoes en de cd kwijt
dus vandaag hoor ik hem weer op fear fm dus ik goed luisteren en ik geprobeerd maar nee hoor het nummer is volgens mij een stukje uit blade waarop die zegt : you better wake up the world you live is just a ....... and ife you wanna survive you better learn to pull the tricker ...ik hoop dat een van jullie weet hoe dat nummer heet want ben er al zo lang naar op zoek Greetzz...
dus vandaag hoor ik hem weer op fear fm dus ik goed luisteren en ik geprobeerd maar nee hoor het nummer is volgens mij een stukje uit blade waarop die zegt : you better wake up the world you live is just a ....... and ife you wanna survive you better learn to pull the tricker ...ik hoop dat een van jullie weet hoe dat nummer heet want ben er al zo lang naar op zoek Greetzz...

net getest maaar ik heb me eiegen ook gratis lid gemaakt mis kun je dat een sproberen maar als je het ergens anders geupload wild hebben dan kan dat alleen rapidshare worden omdat de rest k*t is zijn er nog al veel snaptuh 

??