MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Het was een leuk feessie ja!
Maar voor een bestaan vieren vna 15 jaar vond ik het super tegenvallen.Geluid was slecht alleen midden vooraan was het te doen.

Maar Ruffneck vs Gangsta Alliance:D wat was dit een gruwelijk setje zeg:D

Ja ze hadden gewoon die Frans Bauer moeten annuleren en dan ook het sportpaleis er bij moeten hebben net als afgelopen Nightmare.
Daar was het geluid echt een heel stuk beter toen.

ik was er vorige niet bij. dus ik geloof je graag!
maar ik stond redelijk lang by de main en daar was tog wel een aardig geluidje te horen:eek:

Ja klopt idd.
Ik heb ook meren deels in de main gestaan en dan in het midden vooraan.
Daar was het geluid goed te doen.

Maar het sportpaleis heeft zijn vorm mee waardoor het geluid beter klikt plus dat er daar altijd rondom boxen hangen.
En nu was het meren deels alleen vooraan in de zalen.

Er staan trouwens op de site al heel veel foto's van het feest [Link niet meer beschikbaar]

Ja ze hadden gewoon die Frans Bauer moeten annuleren en dan ook het sportpaleis er bij moeten hebben net als afgelopen Nightmare.
Daar was het geluid echt een heel stuk beter toen.

Ik baalde er enorm van dat de laatste zaal zo'n schraal geluid had. Daar zaten echt dj's tussen waarvan ik dacht als hier goed geluid was dan was het top geweest. Verder was de eerste zaal erg lekker qua geluid dus heb ik daar automatisch veel tijd gespendeerd.

ik zit trouwens nu die cd te luisteren. *goed bezig RMW*
en 03. The Dark Twins - Abstract Beatin' System
die werd vanacht tog ook een aantal x gedraaid in de main? of ben ik met een ander in de war?
en heeft iemand de vinyl of los nummer?

Ja die is idd wel een paar keer voorbij gekomen

Gedaan, maar dan download hij alleen wazige links van 600 bite?
en niet de hele files :S... hmmm

jah het is egt heel moeilijk vanaf hier

gee die links hoe jij ze copieert en plakt in downloadmanager eens ..dat wil ik welleens zien

Mystery Land - The European Dance Festival

heej heeft iemand deze cd

Mystery Land - The European Dance Festival

want die is egt niet normaal goed die tunnel of terror :eek::eek::eek:

gast dit is te gek :P respect

Zie volgende post :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven