Terrorcorps
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gabber cor zei:wie kan voor mij Thunderdome 2002, Thunderdome Best Of '96 en Thunderdome Turntablizes by Unexist uploaden? want dan heb ik, wat ik wil hebben dan, mijn collectie compleet
Terrorcorps zei:Kan iemand een keer die MoH 1-53 uploaden, en die van die feesten, MoH chapter 1-21
?? dan kan je net zo goed op mijn ftp gaan
heb je ook nog eens 120 kbs verbinding
zo debbie hier heb je de dvd... succes ermee..stampertje29 zei:
77 Duracell 77 zei:Heeft hier iemand de cover voor the chainsaw massacre - mooi gemusiceerd gecomponeerd lawaai-HC4L ??
??
alleen deze 2 heb ik dus denk niet dat ik je verder kan helpen dan dit 
EnZyMeX zei:Name: VA_-_Demolition_Part_7-2CD-2006-SQ.rar
Size: 212MB
Description: demolition 7
The download link is: http://www.sendspace.com/file/sw4l37
EnZyMeX zei:welke van deze 2??
**** your braincells 2006 of ghosttownalleen deze 2 heb ik dus denk niet dat ik je verder kan helpen dan dit
![]()

EnZyMeX zei:hahahahahahhahahahhah weet jij wel hoeveel werk dat is man?? dan kan je net zo goed op mijn ftp gaan
heb je ook nog eens 120 kbs verbinding
Terrorcorps zei:is goed, PM me maar ff of plaats het in het forum
xD
je vindt morgen een account in je pm en je heb dus de tijd tot je klaar bent maar ik wil iedere dag een update ontvangen 
77 Duracell 77 zei:The Chainsaw Massacre - Meesterlijk gemusiceerd gecomponeerd lawaai 2006-HC4L
http://www.sendspace.com/file/xpczc9

lennoow zei:het lukt mij niet kan iemand uitleggen hoe je het moet downloaden.
lennoow zei:het lukt mij niet kan iemand uitleggen hoe je het moet downloaden.

EnZyMeX zei:bedankt ik upload hem nu ook voor jou. dus over een paar uur zal hij hier staan
[Link niet meer beschikbaar]
Heeft iemand hier soms de cover van Dj Promo - Last men standing.. Heb al gekeken op discogs enzo, maar die covers worden HARD uitgerokken als je ze wilt printen
Heb ook al gezocht op enkele van de betere coversites.. maar deze plaatsen meestal geen HC covers

77 Duracell 77 zei:Thx a lot!!![]()
![]()
Nu ga ik ng effe zagen voor een coverHeeft iemand hier soms de cover van Dj Promo - Last men standing.. Heb al gekeken op discogs enzo, maar die covers worden HARD uitgerokken als je ze wilt printen
Heb ook al gezocht op enkele van de betere coversites.. maar deze plaatsen meestal geen HC covers
![]()
![]()