MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Kan iemand een keer die MoH 1-53 uploaden, en die van die feesten, MoH chapter 1-21

• Topic Starter Topic Starter
VA_-_Traxtorm_Revamped_006-_TRRV006_-Vinyl-2006-SQ

[Link niet meer beschikbaar]
geweldig plaatje is dit hoor :D

Terrorcorps zei:
Kan iemand een keer die MoH 1-53 uploaden, en die van die feesten, MoH chapter 1-21

hahahahahahhahahahhah weet jij wel hoeveel werk dat is man????? dan kan je net zo goed op mijn ftp gaan ;) heb je ook nog eens 120 kbs verbinding

moh dortmund dvd :)

stampertje29 zei:
ja ikzou die dvd graag willen hebben xxx debbie
zo debbie hier heb je de dvd... succes ermee..

Heeft hier iemand de cover voor the chainsaw massacre - mooi gemusiceerd gecomponeerd lawaai-HC4L ??

77 Duracell 77 zei:
Heeft hier iemand de cover voor the chainsaw massacre - mooi gemusiceerd gecomponeerd lawaai-HC4L ??

welke van deze 2?????
**** your braincells 2006 of ghosttown ??? alleen deze 2 heb ik dus denk niet dat ik je verder kan helpen dan dit ;)

EnZyMeX zei:
welke van deze 2?????
**** your braincells 2006 of ghosttown ??? alleen deze 2 heb ik dus denk niet dat ik je verder kan helpen dan dit ;)

Nja ik heb de cd gekregen en de titel was meesterlijk gemusiceerd gecomponeerd lawaai. (zat met een foutje in men bericht)

Zou je de cd en covers dan eens willen uploaden van Ghosttown.. Ik zal 'meesterlijk gemusiceerd en gecomponeerd lawaai dan ff uploaden. ;)

Terrorcorps zei:
is goed, PM me maar ff of plaats het in het forum

xD

hmm hiervoor moeten wij even goede afspraken maken en ik moet dan ook even een aparte map met alleen de moh erin maken en natuurlijk alle rechten afpakken zodat je geen schade kan aanrichten :D je vindt morgen een account in je pm en je heb dus de tijd tot je klaar bent maar ik wil iedere dag een update ontvangen :D

het lukt mij niet kan iemand uitleggen hoe je het moet downloaden.

• Topic Starter Topic Starter
lennoow zei:
het lukt mij niet kan iemand uitleggen hoe je het moet downloaden.

je kan met rapidshare maar 1 bestand per uur doen he maar ja ik heb een gratis premium account dus ik kan zoveel downlaoden daar als ik wil.. maar goed hier heb je nog een nieuwe vinyltje vandaag uitgekomen...

FRENCH TERROR HARDCORE RELEASED ON THE LABEL ALTERN HATE :D

EnZyMeX zei:
bedankt ik upload hem nu ook voor jou. dus over een paar uur zal hij hier staan :D

Thx a lot!! ;) :D

Nu ga ik ng effe zagen voor een cover :p Heeft iemand hier soms de cover van Dj Promo - Last men standing.. Heb al gekeken op discogs enzo, maar die covers worden HARD uitgerokken als je ze wilt printen :( Heb ook al gezocht op enkele van de betere coversites.. maar deze plaatsen meestal geen HC covers :mad: :rolleyes:

77 Duracell 77 zei:
Thx a lot!! ;) :D

Nu ga ik ng effe zagen voor een cover :p Heeft iemand hier soms de cover van Dj Promo - Last men standing.. Heb al gekeken op discogs enzo, maar die covers worden HARD uitgerokken als je ze wilt printen :( Heb ook al gezocht op enkele van de betere coversites.. maar deze plaatsen meestal geen HC covers :mad: :rolleyes:

ik heb alles van thirth movement maarreee die covers van dat album heb ik ook niet dus jammer dan ik kan je er neit bij helpen.. ik zal zo even zoeken maar ik beloof niets want het is mooi weer lekker in de tuin met pilsje :D

Terug
Naar boven