- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand de Enzyme 10 A gathering of styles in goeie kwaliteit (320 kbps) ?? alvast bedankt![]()
Iemand de Enzyme 10 A gathering of styles in goeie kwaliteit (320 kbps) ?? alvast bedankt![]()
nope ik bedoelde enzyme 10
met All the way up - Underground stream & drunk with a gun
is al wel een oude...
maja zoiezo bedankt voor de moeite![]()

01. Porphyria - Save Me From This Darkness (Intro Skit)
02. Endymion - Voices Of The Death
03. Nosferatu - Raythered
04. Hellsystem - The Dark Is Afraid Of Me
05. Hamunaptra ft. Ophidian - Spiritual Genocide
06. Na-Goyah - Dead People
07. Enzyme X - Blood Omen
08. Ruffneck & Mindustries - Xenophobia
09. Delta 9 - From Darkness
10. Enzyme X - Illuminati
11. Sei2ure - Touched By God
12. Unnatural Selection & CIK - Day Of Judgement
13. The Illuminati - Dead Man Walking (The Relic Remix)
14. Ophidian & Tapage - The Mine
15. Hamunaptra - Knowledge Of Death
16. Nosferatu - Flames Of Your Righteous Anger
17. E-Noid - Darkened
18. Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Verse By Synapse & Sei2ure)
19. Delta 9 - Devils Reign
20. s'Aphira - ApoicaDauer
hier nog 1
uiteindelijk gaat het om de muzikale samenhang / de sfeer die een producer probeert te brengen.
Met techno ( vooral schranz en industrial) en terror zit dat meestal op een lijn.
Alleen zijn de mensen die terror zo geweldig vinden , meestal te bekrompen om open te staan voor andere stromingen omdat die zogenaamd niet "snel" genoeg zijn.
Dat lijkt mij meer een houding dan echt een voorkeur.
ik denk gewoon dat mensen zoals deefit en mij gewoon wat flexibeler zijn ( en wat meer wereld wijs)
hahaha nu jij weer![]()

Ik denk dat Aser doelt op mensen die maar naar één vast genre/stroming luisteren en daar niet vanaf willen wijken,omdat dit niet bij hun imago past.

hier nog 1
uiteindelijk gaat het om de muzikale samenhang / de sfeer die een producer probeert te brengen.
Met techno ( vooral schranz en industrial) en terror zit dat meestal op een lijn.
Alleen zijn de mensen die terror zo geweldig vinden , meestal te bekrompen om open te staan voor andere stromingen omdat die zogenaamd niet "snel" genoeg zijn.
Dat lijkt mij meer een houding dan echt een voorkeur.
ik denk gewoon dat mensen zoals deefit en mij gewoon wat flexibeler zijn ( en wat meer wereld wijs)
hahaha nu jij weer![]()
Aaaah, mag ik ook bij jullie groepje?
De mooiste ervaring met mensen die Terrroorrrr roepen en in CSR shirts lopen (niks mis mee overigens) heb ik gehad op BKJN FFWD Danceparade afterparty 2006 in Tropicana. Sta je in de rij met een paar hardcoreleken die een shirtje hebben gekocht en meteen denken dat ze het gaan maken. Nou mooi niet, heel de avond staan de mannen langs de kant cola te drinken, en dan denk je: kijk daar komt Akira, nu zullen de mannen wel helemaal los gaan. Neen, de mannen gingen naar huis. Priceless! Mooi voorbeeld van onderaan de ladder.
Voor mij gaat er ook niks boven een avond met lekker opgebouwde schranz/industrial en wat UK breakbeat. Toch vind ik het jammer dat Peaky Pounder naar dag 2 van Club r_aw komt, want hij is toch wel een fenomeen in schranz.

Porphyria @ Still Alone In The Dark
Code:01. Porphyria - Save Me From This Darkness (Intro Skit) 02. Endymion - Voices Of The Death 03. Nosferatu - Raythered 04. Hellsystem - The Dark Is Afraid Of Me 05. Hamunaptra ft. Ophidian - Spiritual Genocide 06. Na-Goyah - Dead People 07. Enzyme X - Blood Omen 08. Ruffneck & Mindustries - Xenophobia 09. Delta 9 - From Darkness 10. Enzyme X - Illuminati 11. Sei2ure - Touched By God 12. Unnatural Selection & CIK - Day Of Judgement 13. The Illuminati - Dead Man Walking (The Relic Remix) 14. Ophidian & Tapage - The Mine 15. Hamunaptra - Knowledge Of Death 16. Nosferatu - Flames Of Your Righteous Anger 17. E-Noid - Darkened 18. Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Verse By Synapse & Sei2ure) 19. Delta 9 - Devils Reign 20. s'Aphira - ApoicaDauer
[Link niet meer beschikbaar]
Wil je deze misschien opnieuw uploaden? Rapidshare heeft hem geblocked vanwege illegale content...
Wil je deze misschien opnieuw uploaden? Rapidshare heeft hem geblocked vanwege illegale content...