Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Ik heb azureus, kan het daar ook mee?

[Link niet meer beschikbaar] (Qlimax 2005)

Hoop dat ie lukt, k ben hem nu aan het dl'en. Als k hem dan heb dan up k hem. Ben nu alleen al voor 20GB bezig. Dus kan nog paar daagjes duren ff afwachten. Heb ook nog paar Hard Bassjes gevonden katsumi. Jullie moeten echt ff torrent gaan nemen. Staat veel op, kan k jullie zeggen.

Slaap lekker alvast

ehhm die torrent die daar staat dat is de muziek van de dvd niet de beelden zelf
:( :(

Super man, ben hem nu aant downlaoden met Azureus

Maar wat is Geseed?

dat mensen hem delen met jou zodat jij hem kan downloaden

ps als je hem binnen hebt en uitgepakt met alcohol upload hem dan plz ff ik kan hem niet downloaden om de een of andere rede

Laatst bewerkt:
Mijn download is nu bij 17%, maar heb nu alcohol gedownload maar als hij klaar is moet je hem gewoon openen met alcohol?

Hij is hem nu aan het downlaoden met azureus

Is dat goed?

Laatst bewerkt:
Heeft iemans nog Masters Of hardcore

13 t/m nu??? :rolleyes:

En de DVD van Defqon 2006

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
ik heb alle masters of hardcore in een ftp staan alleen geen tijd om ze te uppen. ik stuur de gegevens naar jou toe katsumi moet jij die ftp maar ff leechen ok?

Als dat zou kunnen zou ik dat geweldig vinden

P.S Qlimax Dvd is bij 64%, duurt wel erg lang:eek:

Kan iemand hier misschien de dvd van Defqon. 1 2006 regelen of uploade ofzo? Zou egt super zijn:D

dat is toch geen dvd dat zijn toch losse mp3 bestanden?

ik voeg jou wel ff toe barth voor die moh cdtjes ;)

Mijn download van Qlimax 2005 is klaar, maar ik heb de tryal versie van Alcohol 120% gedownload, maar kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen met openen etc etc...

Daarna zal ik hem uploaden op megaupload

Heb je geaccepteerd:p

Terug
Naar boven