AndroidHealthClinic

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Haha, ik liever niet. ;)

The Destroyer @ DefQon.1 2009 Silver (full set)

Genre: Speedcore/Terror
Length: 00:41:24

[Link niet meer beschikbaar]

Javi Boss - Mr Black-(CRDG 111)
Code:
______________________________________________________________________________________________
                                                                                             |
Rls Date   : 2009-07-19        Tracks     : 3                                                |
Store Date : 2009-07-13        Source     : WEB                                              |
Genre      : Techno            Ripper Soft: EAC                                              |
Encoder    : LAME 3.97                                                                       |
Quality    : 320 kbps / 44.1 kHz / Full Stereo                                               |
Size:      : 40   MB                                                                         |
_____________________________________________________________________________________________|
Track.............................................................Lenght
1  Mr Black                                                        5:30
2  NMD                                                             6:25
3  El Vacilon                                                      4:55
-----------------------------------------------------------------------
                                                                  16:50
Release Notes:
[URL="http://www.junodownload.com/"]http://www.junodownload.com[/URL]

Iemand Angerfist & beatcontroller - droppin' heat?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weet iemand dit nummertje?

heeft iemand voor mij wat Coole Intro's? Ik moet Zondag draaien (Cest la Vie Festifal Emmen) en wil met een leuk intro beginnen. M'n draai style is Early Hardcore!

heeft iemand voor mij wat Coole Intro's? Ik moet Zondag draaien (Cest la Vie Festifal Emmen) en wil met een leuk intro beginnen. M'n draai style is Early Hardcore!

shadowlands anthem - shadowlands terrorists

Vind dat zelf 1 van de leukere early nummers

linkje:
http://www.youtube.com/watch?v=dJpHXNGt8gs

maar weet niet wanneer je moet draaien.. aan 't begin of ergens midden of afsluiter, want dit draai je niet aan het begin van de avond :P

Leuk, maar heb je ook een progamma ofzo want dan kom ik misschien ook wel ff kijken ;)

Leuk, maar heb je ook een progamma ofzo want dan kom ik misschien ook wel ff kijken ;)

Nou hier et overzicht wat ik net gesmst kreeg:

volgens de Organisator :
18.00 -22.30 Club house, Electro en R&B door ??
22.30 -23.30 Dj SiarnaQ (hardstyle)
23.30- 00.30 Phaeton (ik dus zei de Gek):cool:
00.30- 01.30 Xenical Aka Repose :D
01.30 - ?? Various Djz (vanalles door elkaar)

Plaats: Emmen
Lokatie EuroCafe (tegen over het oude Postakantoor in het Steegje)

Mocht je er zijn die avond spreek me ff aan dan drinken we der ff 1 :D:D

Die Shadowlands plaat (ik draai alleen maar met platen) heb ik wel maar vink wel erg snel om mee te beginnen :haar:. ben meer van de Babyboom en Dwarf plaatjes en opbouwen naar wat harder en Sneller werk (geen Terror/ Speedcore)

leuke uitdaging , ik zou graag willen weten met welke plaat je set begint , en wat voor intro je precies zoekt , echt met oldschool samples of mag het is anders zijn....
ik wil wel eens een intro'tje maken , maar dan moet ik eerst ff wat info hebben :D

leuke uitdaging , ik zou graag willen weten met welke plaat je set begint , en wat voor intro je precies zoekt , echt met oldschool samples of mag het is anders zijn....
ik wil wel eens een intro'tje maken , maar dan moet ik eerst ff wat info hebben :D

tja het ligt er net aan in welke stemming ik ben, maar denk dat het deze plaat word: http://www.discogs.com/Angel-Take-Me-Away/release/1224207 en dan A1

als er maar een breakbeat in zit waar ik em mee kan in Mixen. zoals ik al zei ik draai in het begin nog al veel Happy Hardcore achtige plaatjes en bouw dan op! Mocht je nog meer info willen hebben dan mag je me wel een Pbtje sturen dan geef ik jemn Msn wel ff :cool:

Die Shadowlands plaat (ik draai alleen maar met platen) heb ik wel maar vink wel erg snel om mee te beginnen :haar:. ben meer van de Babyboom en Dwarf plaatjes en opbouwen naar wat harder en Sneller werk (geen Terror/ Speedcore)

Ja het inderdaad wel een harde plaat, was de eerst die in me opkwam, ken niet zoveel early :$ ken verder alleen nog asses on the floor van dellirium en waxweazle

kleine mix..

Tis veel te warm hier in et DraaiHok! ff 20minuten gemixed en opgenomen :

Phaeton- Hitjesmix
.1 Angel - Take Me Away
.2 Dj Jordens & Spirtual Child - Chaser
.3 Isaac - Dumcore
.4 Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy
.5 Dj Weirdo & Dj Dr. Phill Omanski - Youngbirds
.6 Warlock - Reality is A Nightmare

zitten fouten in, maar ja **** it! ik vond wel lekker gaan ondanks de warmte:D

Link:

Tis veel te warm hier in et DraaiHok! ff 20minuten gemixed en opgenomen :

Phaeton- Hitjesmix
.1 Angel - Take Me Away
.2 Dj Jordens & Spirtual Child - Chaser
.3 Isaac - Dumcore
.4 Dj Weirdo & Dj Sim - Go Get Busy
.5 Dj Weirdo & Dj Dr. Phill Omanski - Youngbirds
.6 Warlock - Reality is A Nightmare

zitten fouten in, maar ja **** it! ik vond wel lekker gaan ondanks de warmte:D

Link:

aaahhhh de goede oude tijd

ik heb mijn intro ( poging) klaar.....

beluister hem maar ff ( mocht je hem willen gebruiken) dan krijg je als enige de complete zonder 1e track :D

http://www1.zippyshare.com/v/25683712/file.html

Thats The Shit!!!!!!!

:D
aaahhhh de goede oude tijd

ik heb mijn intro ( poging) klaar.....

beluister hem maar ff ( mocht je hem willen gebruiken) dan krijg je als enige de complete zonder 1e track :D

http://www1.zippyshare.com/v/25683712/file.html

Dikke Shit hoor :D Hoe heb je dat met die Stem en die Naam voor elkaar gekregen? ik zoek al 4jaar naar een geluid file met die naam :eek:!! deze ga ik ZEKERS Zondag gebruiken!!!!!!!!! Kom maar op met die HAndel!!!!
:D:D:D

Terug
Naar boven