Anthem
Eén nieuwe track zal zeker voorbij komen tijdens
Kasparov zijn act: hij is verantwoordelijk voor het anthem van Project Hardcore. Hiermee plaatst
Kasparov zich in een rijtje van illustere namen.
'Ik ben ontzettend trots om dit jaar het anthem te mogen doen. Als ik kijk naar zowel de line-ups als naar de anthems van Project Hardcore in het verleden staan deze niet alleen voor de top van de Hardcore op dat moment, maar zijn dit ook artiesten met een groot verleden. Ik kan daar op geen enkele manier aan tippen. Zodra ik mijzelf met zulke artiesten moet gaan meten zakt je de moed in de schoenen. Ik kon daarom alleen naar mijzelf kijken en mijn best doen op het anthem en ben onwijs tevreden met het resultaat!' Wat mogen we van de track verwachten?
'Een anthem moet voor mij in eerste plaats een bepaald gevoel geven van euforie. Om echt een sfeer neer te zetten werk je daarom de melodielijn en opbouw meer uit. Daarnaast wilde ik me ook op andere punten richten zoals een goede afmix van de track, de sounds en ook de vocalen heb ik zelf gemaakt/geschreven.'
Nieuwsgierig naar wat de heren nog meer te vertellen hebben? Kijk dan op [Link niet meer beschikbaar]
b2s.nl waar het gehele interview is terug te vinden.