XXL Nutrition

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Wie gaat er hier allemaal naar MOH in de brabanthallen?
Ik ben er bij ,is namelijk bij mij om de hoek. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sowieso paraat :D Weer als VIPPPPPP
zinin

nah het viel mee, om 10:00 begon de verkoop en om 14:00 waren ze er nogsteeds geloof ik... maar er zijn dit jaar 1500 vip kaarten hea, 3x zoveel als vorig jaar en dat was al chaos dus kben benieuwd

Sowieso paraat :D Weer als VIPPPPPP
zinin

Thanks to me a**hole ;)
Ik ben zaterdags meestal vroeg op dus als er zoiets is dan ist om 5 voor 10 ofzo achter de computer en ffkes bestellen... met design the future wast lastiger omdat je maar 2 kaartjes tegelijk kon bestellen in t begin... nu had ik gewoon 4 of 5 VIP tickets tegelijk :)

En als WMV download:
[Link niet meer beschikbaar]

Waarschijnlijk begrijp ik het niet, maar wat is er nou zo vet aan MOH?

Ik kijk liever uit naar 24 april als er weer een r_AW editie voor de deur staat

Zeer zeker aanwazig! Half uurtje trein en we zijn er, thuis wedstrijdje jongen.. BAM!!!

En hieronder de anthem:

Outblast_and_Angerfist_-_The_Voice_Of_Mayhem-(MOH083)-WEB-2010-HB

Live: The DESTROYER, I:Gor, Producer, Hardcore Blasters misschien?

+ heerlijk zweertje tussen al die mong*len daar :D

en charly lownoise & mental theo natuurlijk...:D

Ok, I:Gor en Producer dan voor mij, maar 45 euro voor een kaartje in een zaal
met, en dat is inderdaad wel mooi, allerlei idioten vind ik wel veel.
Iedereen MOET zn aussie aan, ongelooflijk veel drugs gebruiken en voor je binnen bent en gefouilleerd ben je weer een half uur verder.
Of een kortzichtige blik?

Iedereen MOET zn aussie aan, ongelooflijk veel drugs gebruiken en voor je binnen bent en gefouilleerd ben je weer een half uur verder.

Beetje kortzichtig jah, je kan ook zonder aussie heel veel drugs gebruiken... :D

En wat fouilleren betreft, tja, noodzakelijk kwaad denk ik dan maar. Bij de gemiddelde discotheek is 't ook zo en die gaan niet tot 7u door...

Een australian heb ik al sinds '98 niet meer aan :x(nike air max nog wel).Wat drugs betreft ,tja.....
Maar als je er zo al tegen aan kijkt dan is dat inderdaad niks voor jou.
Het gaat tenslotte om de fun niet waar.

Tha_Playah-The_Collaborations-(NEO047)-Vinyl-2010-hM

a1 Tha Playah & Nosferatu - Requiem Of The Fallen
a2 Tha Playah & Tommyknocker - The Easy Way
b1 Tha Playah & MC Alee - Always Right
b2 Neophyte Records All Stars - Adrenaline

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

't hoeft trouwens niet meteen een discussie te worden, ieder z'n ding tog? :o

Ga zelf niet alleen naar mainstream feesten, vermaak me toch het beste op een illegale tekno party, maar vind MOH in den bosch wel echt één van de dikste indoor feesten...

Een australian heb ik al sinds '98 niet meer aan :x(nike air max nog wel).Wat drugs betreft ,tja.....
Maar als je er zo al tegen aan kijkt dan is dat inderdaad niks voor jou.
Het gaat tenslotte om de fun niet waar.

Helemaal mee eens dat het om de fun gaat. Het is overigens geen offense ;)
Laatste mainstreamfeest waar ik was, was Machine City. Ik vind tegenwoordig de mainstream een beetje eentonig. Doe mij inderdaad maar een tekno feest.

Ziet er wel gezellig uit

niet echt , ik denk als ik moh hoor meestal aan een new kids club dag , veel aso zwabbers die natuurlijk denken dat zij hardcore zijn omdat ze op de mainstream party van 2010 staan! (ha!) geen incasserend ( als u hem snapt :p) line - up , weinig goede suprises acts ....ehhh zoiets :D

niet echt , ik denk als ik moh hoor meestal aan een new kids club dag , veel aso zwabbers die natuurlijk denken dat zij hardcore zijn omdat ze op de mainstream party van 2010 staan! (ha!) geen incasserend ( als u hem snapt :p) line - up , weinig goede suprises acts ....ehhh zoiets :D

Tsjah, nu overal de discussie oplaait met betrekking tot mainstream hardcore vandaag de dag, wil ik niet achterblijven:cool:

Om niet eerst een saai verhaal af te steken over 'respect tegenover anderen' cq. 'ieder z'n eigen meuk' stroom ik maar direct door naar MoH. Ik ben het volstrekt met een ieder eens die van mening is dat de mainstream hardcore vandaag de dag veel op elkaar lijkt; gelet op de laatste MoH cd lijkt het bijna alsof elk nummer moet bestaan uit een aantal maten bass, een aanstekermomentje van 3 minuten (ik zie in gedachte iedereen al denken aan 'Nobody Said It Was Easy'), een wazig melodietje dat sterk doet denken aan Hardstyle en dat was 'm dan alweer. Nogmaals, toegegeven; ik vind dat ook zaaddodend!
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat we in de opkomst van Hardcore begin 2000 met z'n allen verschrikkelijk verwend zijn geweest..? Bekende producers roken geld en zagen mogelijkheid om voor groter publiek weer te doen wat ze wilden, nieuwe producers kregen de kans om zich in (al of niet) eigen sT te promoten. Resultaat; een oneindige reeks aan nieuwe releases, nieuwe producers die we vandaag de dag eigenlijk niet meer kunnen wegdenken uit een mainstream feestje (zeg; Tha Playah, Angerfist en dergelijke).

Persoonlijk ben ik erg van de muziek. Hardcore (zagend en al!) kan ik erg van genieten. Maar op z'n tijd is een beetje Drum & Bass, Hardstyle, Dupstep, Triphop of zelf Metal iets waar ik niet zonder zou kunnen. In alle genres die ik kan waarderen zijn overal dezelfde discussie gaande; 'de cd's cq. platen (van een bepaalde artiest/producer) van vroeger waren véééél beter'. Of 'Wat ze nu hebben gemaakt staat in schril contrast met wat ze vroeger deden' of 'Die rare Emo's die zich vandaag de dag Metalheads noemen waren vroeger in elkaar getrapt als ze op een Metalfestival kwamen!'.

Volgens mij gaat het maar op één ding; de herinnering cq. het gevoel die/dat we bij een bepaalde soort muziek of zelfs bij een bepaald nummer van een producer hebben zal nooit kunnen worden overtroffen. Het is (bij mij!) de teleurstelling die er heerst op het moment dat het afwijkt van wat we gewend zijn, en/of wat we verwachten.

Het is geen moreel verhaal (althans, dat is niet mijn bedoeling:rolleyes:), en misschien gaat de kwaliteit cq. diepgang in de loop der jaren ook wel achteruit. Ik weet het net zo min. Maar ik ben in ieder geval blij dat ik slechte muziek kan herkennen...

Dat betekent namelijk dat ik ook weet wat goede muziek is..!

(Aser, ik weet dat dit nauwelijks een reactie is op wat je zei maar ik most 't gewoon effe kwijt:p)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven