- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sorry man ik heb het de laatste tijd erg druk ik probeer em zo snel mogelijk te uppen
(Y)Heb Binnekort Ook Nog Wat Gouwe Ouwe Te Uploade,,De PH Versies,, Project hardcore 2003, 2004 en 2005Voor degene die ze Nogweleens wille Checke
ik heb maar upload gedaan, en toen krege ik zon ding met allemaal lege balkjes, wara ik me file in moest stoppen ( bladeren ) toen moest k m een naam geven en dan acceptere, na, daat duurde een tijd, er stond proccecing dit dan, op het eind, stond er files uploaded dit en dat, maar ik weet nu niet welke link naar die site is, voor die project hardcore albums, Dus Kan iemand zegge wat ik moet doen, of wat ik fout doe?? Alvast Bedankthet is geen hardcore, terror of darkcore, maar ja....![]()
zijn er nog leden die toevallig live sets hebben met schranz / hardtechno??
het is geen hardcore, terror of darkcore, maar ja....![]()
zijn er nog leden die toevallig live sets hebben met schranz / hardtechno??
iemand al the anthem van project hardcore 2006 @ zilverdome
als iemand um zou hebben post ie um waarschijnlijk wel..dus houd aub ff een keer je kop of post es wat nuttigs ipv steeds hetzelfde..behoorlijk irritant.
als ik em heb mail ik het wel de sets zijn ook nog niet uit en van thunderdome 2006 ook niet dus begin daar ook niet over