XXL Nutrition

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

maar Exterminate jij hebt het plaatje van 13 jaar terreur een RIGE versie met er doorheen rige nog ik heb de goeie als je je msn geeft dan stuur ik mijn plaatjes dan kanje die toevoegen als je wilt(A) ;) :D groeten maikel

Ben benieuwd.
Thanx Tjeerds!!!
Mensen die een torrent programma hebben: Qlimax.2006.COMPLETE.DVDr.RIPPER - The Pirate Bay
DVD file. Weet niet cker hij is wel 4.3 GB dus lijkt me wel
Ben nu de DVD van de website aan het downen die Tjeerds gaf. Maar daar is de DVD 7.8GB
Dus die lijkt me misschien iets beter, kan misschien niet branden voor mensen die geen dual-layer dvd en of brander hebben ;)

Laatst bewerkt:
45 rapidshare files.. ben je dan niet teringlang bezig?

Qlimax DVD, Rapidshare

Kunt bij Rapidshare tweedaags abo afsluiten, kost ong. €3,50.
Grootste voordeel hiervan is dat je ongelimiteerd files kunt downloaden. Je hebt dus niet het probleem dat je pas aan de volgende kan beginnen als de eerste klaar is maar je pakt ze nu gewoon allemaal tegelijk, start zonder die stomme minuut wachttijd en zit een paar uur later lekker naar Qlimax '06 te kijken. ;)
De rest van je tweedaags abo gebruik je gewoon om in rap tempo heel veel muziek te downen.
Ter info, mijn gemiddelde down-snelheid voor Qlimax lag op ongeveer 100kbps.

Grtz

Was mij die paar euro wel waard... :D

3,50 gaat niemand dood van :D maar moet zeker met credit-card?

dvd

hey mensen ben nieuw hier en heb meteen vraag kan niemand dvd van decibel 2006 krijgen

3,50 gaat niemand dood van :D maar moet zeker met credit-card?

Nee, creditcard niet nodig. Gaat via pay-by-call; m.a.w. je belt een x-aantal minuten naar een 0906-nr voor geloof iets van €0.80 p/min. Verbinding verbreekt zich vanzelf, scheelt ook weer.
Naja, wijst zich eigenlijk allemaal vanzelf. Wel ff je account-nr en password noteren maar ik heb het nog niet nodig gehad. Als je daarna iets wil downen vraagt ie er niet om en kun je meteen aan de slag..

Wie gaan er allemaal naar Moh op 10 february:D??

Hehe, Ja Je Zou Maar Niet Kunne gaan, terwijl je Wel Heel graag Wilt En Kan.....:rolleyes: :p

DECIBEL DVD SVP

wil ik echt graag hebben

Mensen,

DVD Qlimax 2006...
Binnenkort plaats ik zelf wel even de links, nu alleen even snel link naar buitenlands forum waar ik hem vandaan heb. Beeldkwaliteit is goed, muziek nog beter!
Zeker de moeite waard!
Link: Limitowana edycja DVD+CD Qlimax 2006 @ Aktualnoœci @ Forum Dyskusyjne @ Wortal Muzyki Klubowej FTB.pl
Pass: smuggler.dl.am

hier is de torrent link hij gaat bij mij met 100kb/s nu dus als we allemaal deelnemen is hij morgen wel binnen :)

Qlimax.2006.COMPLETE.DVDr.RIPPER Torrent - btjunkie

ps ik heb em al binnen vette kwaliteit en geen wachten bij rapidshare werkt als een trein

ik heb de muziek van de qlimax 2006 dvd geript moet ik die ff uploaden??

Terug
Naar boven