MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Dat soort toestanden heb ik al vaker gezien. 50 cent per keer of 2 euro voor 'n hele dag. Maar daar maak ik me dan geen zorgen om! ;) Je bent toch 'n vent? We doen niet moeilijk over blaasprobleempjes! :P

is inderdaad wel waar :D als je 43 euro voor het ticket kunt betale kan je ook wel wc betale :p en kga toch nooit zoveel :D

Als ik 2 keer pis op een feest, is dat veel! :P

Haha, inderdaad, en volgends mij ben je Zo Ver heen, Dat je het nieteens doorhebt:P

Tja, een spuit 11 laat ook eens van zich horen...:p

Vele lopen wel hardcore af te zeiken, maar ze vergeten wel dat er meer hardcore feesten worden gegeven dan wat je van die hele gare R&B scene ziet.
Ten tweede had je al R&B en rap tijdens de jaren '90, moet dan toch ook crap zijn? Al meer dan 16 jaar luisteren mensen naar gelul over biatches, ho's en het "rijkdom" dat ze hebben. Je krijgt verdomme een hele autobiografie in ong. 3 minuten voorgeschoteld in vele nummers (€0.50 cent) crap.
Ten derde: denk niet dat je maar een hardcore nummer maakt in een half uur met een steelpannetje en toeters & bellen. Komt meer bij kijken.

Maar ja, mensen en vooroordelen, slechte ervaring, korte zicht erop en media die de hele zooi naar de klote helpt door het merk "Lonsdale" een slechte naam te geven. Omdat een aantal klootviolen de letters een woord hebben gegeven... Ik beweer niet dat ik een "Lonsdaler" ben of het merk juist aanbid. Het gaat erom dat mensen begrijpen dat ze dingen gewoon voorgeschoteld krijgen en dat makkelijk accepteren en met een verafschuwend blik ernaar gaan kijken.

Zo, dat lucht op :P

kijk je kan wel tof lopen praten over vooroordelen, maar je bent er zelf net zo hard mee bezig. ( lees je eigen stukkie nog maar een keer en misschien kom je wel tot de zelfde conclusie als mij. )
nou luister ik graag zelf ook hardstyle/hardcore/darkcore maar toch zou je mij niet vooroordelen horen bevestigen over rap/r&b muziek waar jij nu keurig mee bezig bent.
nou is 50cent gewoon crap omdat hij te commercieel is waar ik het met jou mee eens ben, maar door 50cent en de media scheer jij rap ook over 1 kant. iets waar je zelf zo tegen bent ( londsdale voorbeeld ).

Ook zeg je dat heel veel mensen hardcore niet kennen wat ook zo is, maar ik denk dat jij ook rap niet zo goed kent want je kent het immers alleen van de TV zoals je net zelf bevestig heb. Ik kan je zeggen dat ik als hardcore fan ook rap luister er zitten gewoon vette beats in, i love the music... alles met een vette beat is gewoon mooi.

nou hoef ik niet de betweter te spelen hier maar als je over vooroordelen begint te praten zorg in iedergeval dat je ze zelf niet gebruikt.

adios putos!

ps. al snap ik jou reply ook wel op die random comment van die andere nerd.

iemand al explosive car tuning 13 gevonde?
ik in ieder geval nog niet...

Wie kan deze voor mij uploaden..
Art Of Fighters - Redemption

Bvd,
Wokkel

Ik had 'm al neergezet.

sensation bpm counter van catscan wie heeft dit geweldige nr

Terug
Naar boven