MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

hee mensen! bij de nieuwe masters of hardcore cd zitten image files, daarmee kan je er losse nummers van maken! ;)

nee hoor dat is de cr8tiv counter..
het nummer van sensation is een remix hiervan.. de tekst is anders en het opvoeren van tempo ook

volgens mij is ie precies hetzelfde als die op sensation black, moet je maar is goed vergelijken, alleen nu hoor je niet dat ze zeggen sensation black.

dus als je een plaatje erbij hebt kan je er nummers van maken???
nog nooit v gehoort

jaa van Binsbergen... leg dat maar eens uit,, omg dat klinkt als een wout die een verdachte benadrukt:D

is al gelukt ;) heb de epileptikmix, vorige masters en de cd's van parkzicht ook ineens gedaan :D zonder problemen gwn knippen klikken :p

Ghehe, easy does it! ;) Die Epileptikmix is ook zwaar goed trouwens! Eén van de betere mixen van de laatste weken/maanden! :D

Een .cue file is geen image, om eventjes duidelijkheid te scheppen. ;) Een image is meer een kopie van een cd/dvd/hdd maar dan verpakt in één bestand. Zodat de bestandsdrager virtueel verplaatsbaar wordt.

jaa van Binsbergen... leg dat maar eens uit,, omg dat klinkt als een wout die een verdachte benadrukt:D

ik weet niet precies hoe het zit met die image files, maar wat ik wel weet is dat als ze bij een rar bestand zitten je er losse nummers van kan maken! ik doe dat met muscicutter en werkt als de brandweer!!!

pak masters of hardcore maar is uit en ga dan het programma musiccutter (als je die hebt) dan begrijp je het wel!!!!

music cutter is et makkelijkst ook btw 1 van de betere programma's

DJ Scotch Egg - KFC Core

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tracklisting:
01 KFC Core (0:04)
02 Scotch Chicken (2:40)
03 Tetris Wonderland (1:45)
04 Scotch Heads (2:10)
05 Scotch Grime (2:14)
06 KFC Song (1:40)
07 Scotch Forest (2:02)
08 Scotch Attack (2:03)
09 Acid Boy Two (2:31)
10 Scotch Land (1:05)
11 Scotch Out (0:47)
12 Knock Knock Sandwich Next Door / Scotch Orchestra (12:59)

dit is gameboy breakcore maar ik denk post et maar hier :P deze gast moet je horen hijs helemaal crazy in zijn kop

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

heeft er iemand toevallig de p*ssy lounge anthem?? ik zoek hem al sins lloret vorige zomervakantie :eek: ;)

Ik snap er niks van dan download ik die moh 23 net via megaupload en dan kan ik hem niet openen

Ik heb geen winrar kan je ff de liks sturen wat ik allemaal moet hebben?aub alvast bedankt

Ik heb geen winrar kan je ff de liks sturen wat ik allemaal moet hebben?aub alvast bedankt

Search results for winrar - Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com

Klik De bovendste Aan Winrar 3.62,, als je die hebt, dan word het bestandje wat je hebt gedownload ( Je MOH 23 ) Word Een Boekenpakketje ( Als Icoon ) daar klik je op, dan krijg je de files te zien, die sleep je naar je documenten of waar dan ook in je computer. Je pakt ook de CUE files erbij die doe je in de zelfde map als de 2 cd's.

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Dan download je deze, Music cuttter.. als je die hebt geopend, ga je rechtsboven het bestand zoeken ( MOH 23 ) waar je de CUE files bij hebt gestopt, dan klik je die aan ( In Musiccutter ) en dan zie je alle nummers appart. Dan klik je op: Cut Now. en klaar is kees.

Uitgebreider kan ik het niet uitleggen.

Graag Gedaan

hallo,

ik zoek de volgende thunderdome albums:

Thunderdome Thunderticket 93
Thunderdome '96 Dance or Die (cd-ticket)
Thunderdome '98 Hardcore Rules the World (Anthem)
Thunderdome American Edition

Thunderdome IV - The Megamixes
Thunderdome IV - The F*cking Megamix (ID&T limited edition)
Thunderdome V - The Megamixes
Thunderdome VI - The Megamixes
Thunderdome VI - Megamix (ID&T limited Edition)
Thunderdome VIII - The devil in disguise (the single)
Thunderdome VIII - The Megamixes
Thunderdome XI - The Megamixes

Thunderdome - Total Recall
Thunderdome IV - The orginal dreamteam
The Dreamteam - Thunderdome IV
The Dreamteam - ID&T Megamix (limited edition)/dreamteam mix/thunderdome mix
The Prophet's project - Feel It (thunderdome)
Critical Mass - Happy Hardcore / Thunderdome "the awards" entry ticket

Xterminate thnx man dat had ik ook nodig;):D

Terug
Naar boven