AndroidHealthClinic

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Ff vraagje tussendoor: Wie van de mensen op dit topic heeft ooit een halter aangeraakt??

The Best Of Hardcore: The New Chapter ( 2007 Edition )

01. T.M.T. - ****in' Noize
02. Tha Playah - Weird Clit
03. Noize Supressor - Party Mother****ers
04. Dj Dione - Pain Till I Die
05. Dj Obscurity - DNA Killer
06. Angerfist - Gas Met Die Zooi
07. Meccano Twins Vs Art Of Fighters - Dualism
08. Amnesys - That's True, That's Right
09. The Viper - Blow Da Club Down
10. The Stunned Guys - You Will Die
11. T.M.T. - Cool Operator
12. Noize Supressor - Misteryland
13. Nosferatu - Frustrated Mother****ers
14. Dr. Z-Vago - Underground, My Sound
15. Paul Elstak & Dj Dione - May I **** My Wife
16. Dj Dione - Oh God ( Original Version )
17. The Stunned Guys & TommyKnocker - Your Choise'
18. The Masochist - Kill The Rmx

Mag ik wel eventjes opmerken dat ik die naam ERG slecht gekozen vind? Er is weinig nieuws aan eerlijk gezegd. :P

Ff vraagje tussendoor: Wie van de mensen op dit topic heeft ooit een halter aangeraakt??
Ik. Heb 2 jaar lang aan krachttraining gedaan, niet op professioneel niveau ofzo. Maar ben uiteindelijk gestopt door problemen in privésfeer en tijdgebrek. Heb nog steeds plannen om het weer op te pikken. Ik merk echt dat ik na het stoppen met sporten zo enorm ben aangekomen.. :P Maar ik snap je vraag wel! :P

deefit.. mis al je terug ge keken had da had je waarschijnlijk gelezen dat gebruiker van binsbergen om die cd vroeg.. maarja zo iemand als jij mankeert miss iets aan zijn ogen? kijk verder dan je neus lang is baas.

en BBram heb jij welleens een halter aangeraakt bwt:eyes: je hebt geen eens een foto album dus stfu

deefit.. mis al je terug ge keken had da had je waarschijnlijk gelezen dat gebruiker van binsbergen om die cd vroeg.. maarja zo iemand als jij mankeert miss iets aan zijn ogen? kijk verder dan je neus lang is baas.

ik bedoel deze:

CD 1:

DJ Panic vs. Tha Playah

1. Art of Fighters & Tommyknocker – Follow me
2. Bodylotion – How much can you take (Catscan remix)
3. Neophyte – The hardest remake
4. Tha Playah – Blast the crowd
5. DJ Mad Dog – Welcome down
6. Evil Activities feat. DJ Panic & MC Alee – Bigger than ever
7. Tommyknocker – Domination
8. The Stunned Guys & Tommyknocker – Your choice
9. Tha Playah vs. DJ Mad Dog – Enter the time machine (Tha Playah mix)
10. Hard Creation – Creators of the core

Unexist vs. Partyraiser

11. Partyraiser & DJ Triax – Assassins
12. Lunatic & Miss Hysteria – P.U.S.S.Y.
13. Unexist feat. Lenny "The Vox" Dee – Brutal beatz
14. Unexist – Paranoia
15. Tieum & Ophidian – Touch it
16. Exagon – Bullshit
17. Hellfish vs. Bryan Fury – OverClick
18. Moleculez – Morning has broken
19. Razor Edge – These scars of mine
20. Dione – Oh god (SRB remix)
21. Hellfish vs. Bryan Fury – Look @ my click
22. Unexist – Attack
23. Unexist – Unexist will break your face
24. Noize Suppressor – Fingherz

CD 2:

Noize Suppressor

1. DJ Bike – Saw
2. Noize Suppressor – Era
3. Noize Suppressor – Party mother****erz
4. DJ Bike – Bike’s drum
5. Noize Suppressor – I loose my mind
6. Noize Suppressor – Bone crusher
7. Noize Suppressor – Take control
8. Instigator – To provoke
9. Noize Suppressor – Noize records
10. Noize Suppressor – Dance on the floor
11. Noize Suppressor – Put your hands up!

Promo

12. Promo & Digital Boy – Serious damage
13. Promo – Running against the rules
14. Promo – Revenants of revolution
15. Promo – We got to advance
16. Promo – Phreak ya speaka
17. G-Shock – Demons (Promo remix)
18. Promo & MC Ruffian – World's greatest project

Ophidian

19. Petrochemical – Netherworld
20. Ophidian & Ruffneck – Noisemaker
21. Ophidian – Black
22. Ophidian – Predator & prey
23. Nosferatu & Endymion – Victorious (Mangled by Ruffneck & Ophidian)
24. Ophidian & Tapage – The mine
25. Ruffneck & Ophidian – All the way down
26. Ophidian – The middle children
27. Hamunaptra feat. Ruffneck – Stalked by death

is net in de winkel

Daar heb ik het helemaal niet over man.. Begrijp eerst een post voor je reageert.

Ik heb deze CD: Various - Project Hardcore.NL
Van Binsbergen zoekt deze CD: Various - Project: Hardcore. NL 2006

Zie je het verschil en snap je me nu? Beiden heetten ze PH.nl en komen ze uit 2006. Nu jij weer! ;)

hij stond op de site van Xterminate als PH 2006 nu jij weer:D

Mja, dan klopt er gewoon niet veel van hè! ;)
Deze heb ik ook: Various - Project Hardcore 2005
Maar dat is 2005! ;) Dus in 2006 zijn er 2 CD's uitgegeven! ;)

Ze zullen bij Panic vs. Playah wel moeite hebben gehad met de recording. Halverwege de set was er een stroomuitval. Die toen trouwens heel Europa trof! :D

ja had ik ook over geleze:D lijkt me wel genaaid.. stroomuitval:rolleyes:

owja:D heeft iemand miss een of meerdere DB-DBZ-DB gt afleveringen of movies:D? kan die ze dan ff uppe karma volgt:D ik heb zelf alle DragonBall movies al maar de Z en GT kan ik nerges vinde:mad:

Haha, dat is het idd. Het is een beetje lastig. Maar die jij zoekt zoek ik eigenlijk ook nog. Ik wil namelijk de set van Ophidian hebben. Die was echt zo geweldig! Voor mij hadden ze daarna moeten stoppen. Niks geen flauwekul van Partyraiser! :P

owja:D heeft iemand miss een of meerdere DB-DBZ-DB gt afleveringen of movies:D? kan die ze dan ff uppe karma volgt:D ik heb zelf alle DragonBall movies al maar de Z en GT kan ik nerges vinde:mad:

Torrentwebsites?
Daar vind je vaak van zulke complete sagas terug!
Lekkere kwaliteit, gewoon Avi-DivX
Vaak rond de 20 GB groot (complete serie, DBZ is het langst met 250 afleveringen ofzo :P)

Mininova : The ultimate BitTorrent source!
Download music, movies, games, software! The Pirate Bay - 's Werelds grootste BitTorrent tracker
Torrentspy.com - The Largest Bit Torrent Search Engine

Good Luck!

ja .. ik had al 27 gig klaarstaan om te downloaden ik had me pc al 200 uur aanstaan en hij toen moest die nog 40 dagen aanstaan voordat die compleet was.. dus dat schiet dus egt niet op.. ik heb al andere sites waar je gewoon met een klik kan downloade en op een site net zoals megaupload.. maar dan zonder te wachten iedere keer;) deze site Dragonball City NL Hentai XXX Goku ****s Chichi Chi Chi Android 18 Vegeta Bulma sucks Krillin Pan blowjob Trunks Bra animated full color episodes movies dirty fighting doujihnsi doujishi hentaixxx dragonballx dragonballz dragonball dbgt dbaf Satan Ce met als website om alles te downloaden geen megaupload of rapidshare maar Free File Hosting Made Simple - MediaFire daar kan je uploaden en degene die wilt downloaden heeft geen download limiet, en je hoeft niet te wachten meteen op Downloaden klikken en klaar is kees:D dus als jullie vervolgens veel grote bestanden moete uploade doe het via mediafire;)

er staat ook veel hentai bij maar dat zoek ik niet egt:rolleyes:

Eah, volgends mij is dit een topic voor: Hardcore, Darkcore & Terror???
Geen Animatie mannetje doie elkaar afmaken doormiddel van Krachtsstralen en andere ( Nogal Leip ) Verzonnen dinge, ( ookal vind ik het zelf ook Kk Vet )
Maar post die shit dan eff op de Anime Topic OFzo,,, En post hier bijvoorbeeld Project Hardcore.nl 2006 !:D

Geen Animatie mannetje doie elkaar afmaken doormiddel van Krachtsstralen en andere ( Nogal Leip ) Verzonnen dinge, ( ookal vind ik het zelf ook Kk Vet )
Maar post die shit dan eff op de Anime Topic OFzo,,, En post hier bijvoorbeeld Project Hardcore.nl 2006 !:D

haha:D punt punt :p

MEE EENS :D

LoL JORG AKA Xterminate, je gaat je vrienden toch niet voor schut zette of wel :stfu: :D

Terug
Naar boven