Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

het is een exclusief cdtje want ik heb er nog 1 op het feesie moeten jaten:eek: :eek:

is er misschien iemand met ouwe masters (die heb ik nog nooit gehoord)
ik heb de laatste paar wel maar 1 t/m 15 heb ik nog nooit gehoord

ik ben op zoek naar deze als iemand er 1 of meer heeft zou je ze dan willen uploaden met megaupload

hey van binsbergen ik zit nouw op je site maar ik kan de eerste moh niet vinden en ik kan niet downloaden via rapidshare dus ik heb een probleempje??????

ja dat snap ik maar dan moet ik ook java hebben en dat heb ik ook weer niet
en als ik dat wil downloaden dan lukt dat niet want er is 1 of ander probleem dat niet op te lossen is (teminste waar hun niks aan kunnen doen)
ik had averus ofzo maar die zij dat ik dat java nodig had dus ik weet het niet

Een maat van mij heeft ALLE Masters CD's. Zal hem eens vragen of hij ze op wat DVD'tjes wil gooien voor me. :)

ja dat snap ik maar dan moet ik ook java hebben en dat heb ik ook weer niet
en als ik dat wil downloaden dan lukt dat niet want er is 1 of ander probleem dat niet op te lossen is (teminste waar hun niks aan kunnen doen)
ik had averus ofzo maar die zij dat ik dat java nodig had dus ik weet het niet

Ja, dan ken ik er ook weinig aan doen ehh,, ,, naja Succes dan maarr

K zal binnekort trouwens effe " The History Of Dance, The Hardcore Edition 4CD""Uploade, is n lekkere!

Thx in advance. Die zocht ik al 'n tijdje origineel maar in Tilburg hadden ze hem nergens meer. Dan maar zo! :D

iemand dht virus cd nodig? heb de 8,17,19,21,23 en de dht box maar kan wel aan allemaal geraken ;)

ik heb ze allemaal
zal 1 en 2 wel voor je uploaden om te beginnen

deel 1,2 en toch ook maar 3 de bij zijn onderweg
klein halfuurtje staann ze dr wel op

Mensen dit is eht topic waar ik zijn moet! Ik zoek een nummer namelijk;

Ik was gister naar een discotheek geweest(Dieka,Markelo) en daar draaiden ze op een begeven moment een nummer waar je de hele tijd ene hoge vrouwenstem'We're flying high into the sky'(ofzoiets) hoorde zingen, het was meer jumpstyle denk ik, maar er zat ook wat 'oldschool funk' tussen. Karma spreekt voor zich, wie kan mij helpen:(!

Mensen dit is eht topic waar ik zijn moet! Ik zoek een nummer namelijk;

Ik was gister naar een discotheek geweest(Dieka,Markelo) en daar draaiden ze op een begeven moment een nummer waar je de hele tijd ene hoge vrouwenstem'We're flying high into the sky'(ofzoiets) hoorde zingen, het was meer jumpstyle denk ik, maar er zat ook wat 'oldschool funk' tussen. Karma spreekt voor zich, wie kan mij helpen:(![/QUOTE

3 steps ahead - drop it ;)

Terug
Naar boven