Dj XTerminate
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hahhaha, inderdaad, niet alle eer op je neme eah

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En daarbij, sommige mensen komen niet alles tegen. Hier is een groot aanbod van de bekende mainstream dingen. Maar dit soort specifieke dingen zie je hier nooit. Doe ermee wat je zelf wilt, mij interesseert het vrij weinig.. 
Tja, of uhm.. Wat dacht je hiervan. Het heet sharen? En ze komen niet van Housenation. Ik kijk daar nooit omdat ik na één keer gebruiken de site moest bestempelen als irritant en slecht bruikbaar. Ik heb andere bronnen.
En denk logisch na, als er zo'n release online komt. Dan wordt er door iedereen maar één link verspreidt, niet dan? Owjah..En daarbij, sommige mensen komen niet alles tegen. Hier is een groot aanbod van de bekende mainstream dingen. Maar dit soort specifieke dingen zie je hier nooit. Doe ermee wat je zelf wilt, mij interesseert het vrij weinig..
![]()
Of wel
Ohja, en mischien heet het wel sharen,, maar als iemand ze meoite erin steekt om al die shit te uploade, en ze tijd erin steekt, is het vaag om zelf Karma te krijgen voor het kopieeren van links en tracklists, ofniet, ohja, en btww, Housenation us het meest overzichtenlijk van alles,,
Heeft iemand nog wat liedjes van Day-Mar ??
wil je deze dan ook eff poste ik geef karma
Bvd,,HardcoreKaatje![]()
Heeft iemand nog wat liedjes van Day-Mar ??
wil je deze dan ook eff poste ik geef karma
Bvd,,HardcoreKaatje![]()

Oh je hebt m niet van housenation, maaar hoe komt het dan dat de Links Exact Hetzelfde zijn, en nee een link kan niet 2 bestanden hebbenOf wel
Ohja, en mischien heet het wel sharen,, maar als iemand ze meoite erin steekt om al die shit te uploade, en ze tijd erin steekt, is het vaag om zelf Karma te krijgen voor het kopieeren van links en tracklists, ofniet, ohja, en btww, Housenation us het meest overzichtenlijk van alles,,
![]()
Maar goed, dan nog. Er zijn altijd mensen die er wel wat aan hebben. Daar gaat het toch niet om? En ik bedank je toch net zo goed voor alle toffe uploads? Je bent tot nu toe samen met Binsbergen de enigen die karma krijgen van mij. 

Ze is er bij op Vince Tegen de Rest. En ik ook trouwens!![]()

Ik vergiste me trouwens in de sites. Ik ken Housenation verder niet van eigen gebruik. Maar dan nog, ervan uitgaande dat daar alles zelf geupload wordt. En dat vind ik nogal een gedurfde aanname.Maar goed, dan nog. Er zijn altijd mensen die er wel wat aan hebben. Daar gaat het toch niet om? En ik bedank je toch net zo goed voor alle toffe uploads? Je bent tot nu toe samen met Binsbergen de enigen die karma krijgen van mij.
En ik zal eventjes wat Day-Mar uploaden dan. Ik heb er nog eentje namelijk.
Day-Mar - DSTR; Free File Hosting Made Simple - MediaFire
Ze is er bij op Vince Tegen de Rest. En ik ook trouwens!![]()
Hahaha, maar late we Muziek Posteee, daar gaat t om!!