MuscleMeat

Voor welke kandidaat zou je stemmen als Amerikaan?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 34
  • Weergaven 3K
  • Volgers 0

Voor welke kandidaat zou je stemmen als Amerikaan?

  • Bush

    Stemmen: 9 16,7%
  • Kerry

    Stemmen: 37 68,5%
  • Nader

    Stemmen: 4 7,4%
  • Zou lekker thuisblijven maakt toch niet uit

    Stemmen: 4 7,4%

  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

ik zou op balkenende stemmen
 
Boeit me geen hol.
 
Bush (natuurlijk, zal ik bijna zeggen)
 
Homer17 zei:
Kheb op bush gestemd,
maar wou eigenlijk op Nader drukken :o

Aha, de eerste inwoner van Florida meldt zich :D
 
en een overduidelijke overwinning voor Kerry... ik wist het wel. Nu nog de US
 
TylW zei:
en een overduidelijke overwinning voor Kerry... ik wist het wel. Nu nog de US

Hopelijk zijn de Amerikanen verstandiger dan de gemiddelde Nederlandse en Belgische bodybuilders :D
 
Ik denk dat wij als europeanen veel beter weten wat de amerikanen willen dan de amerikanen zelf...
 
frietbakker zei:
Ik denk dat wij als europeanen veel beter weten wat de amerikanen willen dan de amerikanen zelf...
Het opkomstpercentage is daar nog stukken lager dan hier. Het interesseert ons blijkbaar nog meer dan de meeste amerikanen. :rolleyes:
 
Bush zeker niet!!! Kerry dan maar!
 
Tedje zei:
Hopelijk zijn de Amerikanen verstandiger dan de gemiddelde Nederlandse en Belgische bodybuilders :D
Wat een domme opmerking
 
dj_phreak zei:
Het opkomstpercentage is daar nog stukken lager dan hier. Het interesseert ons blijkbaar nog meer dan de meeste amerikanen. :rolleyes:
tja 60% is idd mager. In Belgie heb je de stemplicht, dat zou nog niet zo slecht zijn voor die Amerikanen.
 
TylW zei:
tja 60% is idd mager. In Belgie heb je de stemplicht, dat zou nog niet zo slecht zijn voor die Amerikanen.
Ach....je kan het ze wel verplichten..maar vervolgens raakt stichting brein daarzo weer een zooi stembiljetten kwijt. Waar stem je dan nog voor? :rolleyes:
 
Kip Kerry for me :cool:
 
exarchos zei:
alcoholvrij dan he ;) :D Bush is een nondrinker ;)

Zegt ie ja. Hij schijnt enkele maanden geleden nog aardig beschonken aangetroffen te zijn op een feestje.
 
Back
Naar boven