Fitness Seller

Voorbereidingen bulk

Thanks voor de tip! Momenteel houd ik al de UB/LB aan, maar ik ben aan het cutten dus ik verwacht niet al te veel vooruitgang in kracht en massa. Wat vind je van een fullbody zoals Starting Strength of Stronglifts tegen de tijd dat ik weer ga bulken? Als het zover is train ik al 1.5 jaar, dus vraag ik me af hoe effectief programma's zoals Starting Strength etc nog zullen zijn.

Als je aan het cutten bent.. Waarom dan deze discussie eigenlijk :o....met cutten moet je niet boven je onderhoud zitten neem ik aan :p

• Topic Starter Topic Starter
Is wel op kracht gericht. Zoek eens op HST als je een schema wilt dat op massa gericht is. Begin morgen zelf met me eigen schema en ben benieuwd :)

Heb al veel over HST gelezen en vond het wel interessant ja, ik houd het in m'n achterhoofd ;). Ik weet dat SS gericht is op kracht, maar daar is opzich niks verkeerds mee toch? Met de juiste voeding zal de massa er ook wel aankomen wanneer je vooruit gaat in kracht. Het liefst begin in de bulk met een krachtschema om daarna verder te gaan op massa, bijvoorbeeld HST dus. Ben ook wel benieuwd hoe het uitpakt bij jou, houd je het ergens bij in een log ofzo? Lijkt me wel interessant om te volgen.

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Als je aan het cutten bent.. Waarom dan deze discussie eigenlijk :o....met cutten moet je niet boven je onderhoud zitten neem ik aan :p

Omdat het topic over de voorbereidingen van de bulk gaat :)

Heb al veel over HST gelezen en vond het wel interessant ja, ik houd het in m'n achterhoofd ;). Ik weet dat SS gericht is op kracht, maar daar is opzich niks verkeerds mee toch? Met de juiste voeding zal de massa er ook wel aankomen wanneer je vooruit gaat in kracht. Het liefst begin in de bulk met een krachtschema om daarna verder te gaan op massa, bijvoorbeeld HST dus. Ben ook wel benieuwd hoe het uitpakt bij jou, houd je het ergens bij in een log ofzo? Lijkt me wel interessant om te volgen.

Ik had nog geen plannen om te gaan loggen maar misschien dat ik dat wel ga doen. Denk er nog even over na :)

Ik begon net als jou eerst met een 4 daagse split. Toen ben ik gaan kijken of een up/lb schema beter werkte omdat ik dat ook vrij veel lees hier. Dit werkte zeker bij mij. Vind dit veel beter gaan en ben zeker kwa kracht en spier gegaind.

Zal per persoon verschillend zijn maar voor straks in de bulk zou ik als ik jjou was toch even 2 maandjes min/ up/lb schema pakken en kijken of t voor jou werkt

• Topic Starter Topic Starter
Ik had nog geen plannen om te gaan loggen maar misschien dat ik dat wel ga doen. Denk er nog even over na :)

Ah oke, we zullen zien!

---------- Toegevoegd om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Ik begon net als jou eerst met een 4 daagse split. Toen ben ik gaan kijken of een up/lb schema beter werkte omdat ik dat ook vrij veel lees hier. Dit werkte zeker bij mij. Vind dit veel beter gaan en ben zeker kwa kracht en spier gegaind.

Zal per persoon verschillend zijn maar voor straks in de bulk zou ik als ik jjou was toch even 2 maandjes min/ up/lb schema pakken en kijken of t voor jou werkt

Heb net m'n eerste weekje ub/lb erop zitten, maar dat is in de cut. In de bulk ga ik ook zeker een tijdje ub/lb uitproberen, denk dat het sowieso beter werkt dan de split. Thanks voor de tip :D

Ik ben tevens begonnen met split, maar begin vanaf deze week ook serieus aan UB/LB! Hopelijk brengt het ons de gainsss :-D.

Terug
Naar boven