Instituut DnC
Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(vaak patiënten ouder dan 60)
Laat ik dit nou hebben, aan ALLEBEI DE KANTEN (>.<)
Dit was wat de huisarts zei, over kleine week zit ik bij orthopeed. Hoop echt dat die me verder kan helpenmaar hoe weet je nou dat het een gescheurde pees is, en je andere schouder begon ook?
En ja mn andere schouder heb ik eigenlijk hetzelfde. Was eerst minder maar nu ongeveer hetzelfde(wat ik toch raar vind
)glucosamine werkt in het gewricht en de pezen zitten om een gewricht. Glucosamine is bovendien ter bevordering van kraakbeen en pezen bevatten geen kraakbeen....

Dit was wat de huisarts zei, over kleine week zit ik bij orthopeed. Hoop echt dat die me verder kan helpenEn ja mn andere schouder heb ik eigenlijk hetzelfde. Was eerst minder maar nu ongeveer hetzelfde(wat ik toch raar vind
)
lijkt me stug dat hij dat kan zien, geloof me maar is gewoon vette peesontsteking
de post waar dat over ging is weg![]()
Maar als ik aan een tafel zit moet ik heel erg opletten niet op mijn armen te leunen, Als ik loop zitten mn handen in mn zakken en fietsen met mn handen aan het stuur is not done.