XXL Nutrition

voorkant schouder

Een minuutje of 20 ongeveer. Dus ik geloof niet dat er iemand tussen zit.

Ik zie je vrijdag wel!

Groetjes,

Jeroen

• Topic Starter Topic Starter
afspraak is verzet naar half 6:p maar ik laat je nog weten hoe het ging!:)
sterkte morgen;)

Gewoon met hele lage gewichten trainen, voor de doorbloeding. Eventueel fysio naar laten kijken, moet het vast wel goed komen ;)

weet niet of je hele topic hebt gelezen. Maar ik kon nog geen kop thee optillen...
Verder is het een pees, trainen met lichte gewichten voor doorbloeding haalt dan weinig uit. Ik krijg momenteel fysiotherapie Toch bedankt:)

Ben gisteren dan langs geweest voor een ART behandeling en ik moet zeggen dat ik enthousiast ben! Ik had daarvoor de hele dag gewinkeld en flink last van mijn armen/schouders. Die pijn was na de behandeling weg. Ik kreeg er wel een heel "beurs" pijnlijk gevoel voor terug. Dat beurse gevoel(voelt als hele erge spierpijn ofzo) voel ik nu nog en dat zou volgens hem ook nog wel paar dagen aanhouden.
En ook nu de volgende ochtend is de pijn die ik eerst altijd had echt veel minder! Het moet nog blijken hoe het verder loopt de komende dagen maar ik ben echt heel erg blij dat ik gegaan ben. Het heeft voor mijn gevoel meer gedaan dan ander halve maand fysiotherapie.

Terug
Naar boven