XXL Nutrition

Voorstellen, en vragen!

Starter one

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Hallo,

mijn naam is Arnold, ik ben 17 jaar en wil graag gespierder worden. Heb al vaak op deze site gekeken om wat info op te zoeken over oefeningen etc. Maar nu ik merk dat mijn lichaam niet reageert zoals ik zou willen ( Krimpt meer dan het groeit ) heb ik me toch aangemeld. +/- 3 maanden geleden was ik mijn buik zat, en ben ik gaan hardlopen. Daarnaast ook thuis oefeningen gedaan, push ups, pull ups en dat ging redelijk goed. Zag verbetering, maar nu is het probleem dat mijn borstpieren steeds kleiner worden ( ben er zelf al achter gekomen dat door het hardlopen mijn lichaam de spieren gaat gebruiken als brandstof ) Hoor ook van veel mensen in mijn omgeving dat ik erg mager ben geworden.

Dus ik wil graag aankomen en eigenlijk eerlijk gezegt gewoon een beest worden :D

Ik heb verder helemaal geen ervaring met de sportschool, altijd thuis oefeningen gedaan.

Leeftijd: 17
Lengte: 187 cm
Gewicht: 74 kg

Wie kan mij helpen, heb veel gelezen over bulken. Alleen ik snap gewoon niet hoe ik voor mijzelf een goed eet schema kan maken. En een goed trainingsschema.

Hoop dat jullie mij willen en kunnen helpen!

Weet niet of je nu wel naar de sportschool gaat?
Maar je hebt ook pushups voor je borst, simpelweg gewoon je handen veel dichter bij elkaar zetten, zoek maar ns op op youtube;)

Als je naar de sportschool gaat raad ik je sowieso aan om bij bodyenfitshop(mijn favoriet kwa sportvoeding) Whey besteld, en eventueel Creatine. Whey voornamelijk voor het herstel en creatine voor de groei/massa.

Dat je een beest wilt worden is in eerste instantie de juiste mentaliteit, ipv ja ik sport wel maar wil niet te gespierd worden ;).

Uit je verhaal maak ik duidelijk op en geef je zelf eigenlijk ook aan dat je voeding niet in orde is. Naar mijn mening is bij sporten de voeding net zo belangrijk als het sporten zelf.

Bij groei hoort krachttraining en goeie voeding. ik adviseer je dan ook lekker bij de voeding sectie te kijken en daar een beetje kennis op te doen. Zit je al op een sportschool? dit maakt het namelijk ook makkelijker om te trainen.

Als je dan nog vragen heb hoor ik het wel!

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet niet of dit raar klinkt, maar ik hoef niet zo'n situation ( jersey shore ) te worden. Ik wil het liefst zo'n beer worden als Jarno Hams :P Maar ik heb geen idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen. Veel eten snap ik, maar wat wanneer en hoeveel?

Ik weet niet of dit raar klinkt, maar ik hoef niet zo'n situation ( jersey shore ) te worden. Ik wil het liefst zo'n beer worden als Jarno Hams :P Maar ik heb geen idee hoe ik dit voor elkaar ga krijgen. Veel eten snap ik, maar wat wanneer en hoeveel?

Eiwitrijke producten, 4000 carbs/dag

Als een beest squaten/deadliften/push pressen

Neem eens een kijkje in de Strongman afdeling.

Wat zijn je stats btw nu?

Bij sportschool kun je vaak een voedingsschema laten maken(vaak gratis). dat zal je zeker ook helpen, voor de rest inderdaad alles op het forum goed doorlezen kom je al vrij ver mee!!

Terug
Naar boven