Fitness Seller

Voorstellen + foto + ik wil hulp!!!

mevrouw26

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Hallo allemaal,

Ik ben er klaar mee! Ik wil graag afvallen en een strakker lichaam. Ik heb rondingen en daar heb ik vrede mee maar het moet strakker. Met name mijn benen, buik en rug... Ik ben 1.68 lang en weeg 70 kg. Mijn doel is dus een gezond en strak lichaam. Ik hoef geen spierballen te zien als het maar mooi stevig is.

Mijn probleem is dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Help me out!

Hieronder een foto van mijn figuur. Met kleding anders zullen jullie schrikken... :D

2vd1x13.jpg

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben er klaar mee! Ik wil graag afvallen en een strakker lichaam. Ik heb rondingen en daar heb ik vrede mee maar het moet strakker. Met name mijn benen, buik en rug... Ik ben 1.68 lang en weeg 70 kl.

Mijn probleem is dt ik niet weet waar ik moet beginnen. Wat is een aanrader? Help me out!

Hieronder een foto van mijn figuur. Met kleding anders zullen jullie schrikken... :D

Onderhoud berekenen op

http://www.1percentedge.com/ifcalc/

En daar 500kcal onder gaan zitten met je voeding

En de afkorting kg voor kilogrammen gebruiken ipv kl

Hallo allemaal,

Ik ben er klaar mee! Ik wil graag afvallen en een strakker lichaam. Ik heb rondingen en daar heb ik vrede mee maar het moet strakker. Met name mijn benen, buik en rug... Ik ben 1.68 lang en weeg 70 kl. Mijn doel is dus een gezond en strak lichaam. Ik hoef geen spierballen te zien als het maar mooi stevig is.

Om je beter te kunnen helpen hebben we een foto van je nodig zonder kleding. In bikini ofzo.

Of niks

Foto met kleren .. heel nuttig ja.

Daarnaast beginnen met die troep op de achtergrond niet meer te eten.

• Topic Starter Topic Starter
Onderhoud berekenen op

http://www.1percentedge.com/ifcalc/

En daar 500kcal onder gaan zitten met je voeding

En de afkorting kg voor kilogrammen gebruiken ipv kl

Ga ik berekenen. Dank je.

Heb het aangepast!

Hoe moet ik het aanpakken met het sporten? Groepslessen? Bv. Bodypump.?

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Om je beter te kunnen helpen hebben we een foto van je nodig zonder kleding. In bikini ofzo.

Of niks

Ja dat snap ik. Maar het is toch al te zien dat ik niet slank ben??

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Daarnaast beginnen met die troep op de achtergrond niet meer te eten.

Haha dat klopt. Daar ben ik inmiddels mee gestopt. Maar nu ben ik bij het punt hoe nu verder?

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Foto met kleren .. heel nuttig ja.

Het is toch al te zien dat ik niet getraind ben...

Als ik zo je foto zie heb je een gemiddeld vrouwenfysiek hoor. Niet dik, niet afgetraind. Dus nee, daar kunnen we niet heel veel mee.

Begin gewoon met iets wat je leuk vind. En Let daarnaast op je eten. Niet snoepen en snacken en meer regelmaat kunnen je al goed opweg helpen. Daarna kun je altijd nog kijken wat te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Begin gewoon met iets wat je leuk vind. En Let daarnaast op je eten. Niet snoepen en snacken en meer regelmaat kunnen je al goed opweg helpen. Daarna kun je altijd nog kijken wat te doen.

Dat is waar. Ik ga starten met small group, een training met max. 6 personen zodat de trainer mij kan leren hoe en wat goed is om mijn doel te bereiken. Er komt zowel cardio als krachttraining in voor.

Ben benieuwd hoe snel het zal gaan.

Ik heb je foto's bekeken... Dat ziet er goed uit!!! :)

Succes! Goed dat je kracht en cardio gaat doen. Krachttraining is ook voor vrouwen heel belangrijk, hierdoor krijg je mooie rondingen ook als je vetpercentage lager wordt! En wees er niet bang voor, want je krijgt niet van de een op de andere week dikke spierballen, zoals sommige vrouwen denken.

Hallo allemaal,

Ik ben er klaar mee! Ik wil graag afvallen en een strakker lichaam. Ik heb rondingen en daar heb ik vrede mee maar het moet strakker. Met name mijn benen, buik en rug... Ik ben 1.68 lang en weeg 70 kg. Mijn doel is dus een gezond en strak lichaam. Ik hoef geen spierballen te zien als het maar mooi stevig is.

2vd1x13.jpg
Wat goed dat je een begin gaat maken! Het is nooit te laat. Kijk eens op de facebookpagina van FitGirl: een Nederlands platform om meer vrouwen op de hoogte te brengen van de voordelen van krachttraining voor vrouwen! www.facebook.com/fitgirlnl : Kijk daar eens voor tips, motivatie en informatie voor een gezond en fit lichaam!

Vaker komen deze vragen natuurlijk voorbij op een forum en daar is niets mis mee...

Maar wat ik zelf nooit helemaal begrijp is dat er binnen 5 reacties iemand komt (bij deze meteen de eerste) die schrijft dat jij je voeding moet gaan berekenen.
Wat dacht je ervan om eerst te gaan sporten en ja start met iets dat je leuk vind maar ik denk dat je uiteindelijk met groepstrainingen niet ver komt. Een leuk begin, een leuke bezigheid maar als jij je lichaam wil vormen dan zal je echt de fitnesszaal in moeten. En wees echt niet bang hoor.... die spierballen krijg je niet zomaar! Daar moet je heel hard en jaren voor werken.

Als je dit aan het doen bent is je lichaam al aan het veranderen..... dan kan je rustig eens naar je voeding kijken (en ik heb het over voeding he...snoepen valt daar niet onder. Dus probeer dat zo min mogelijk te doen)....

Niet alles tegelijk willen....eerst je stofwisseling omhoog door sport, dan je voeding bekijken wat je precies zou moeten eten om je doel te behalen.

Succes

Hey you! :D

Ik kom zelf van 98 kilo en ben nu 71 kilo!
1.70 dus scheelt op het moment weinig, wat ik jouw zou aanbevelen is gewoon cardio met krachttraining te combineren, want dat zorgt ervoor dat ik met 71 kilo er nu getraind uit zie,
Alleen cardio zal je vel nl. slap maken, ik zelf gebruik veel de kettlebell en de side cable,
2 goede effectieve middelen die je kan gebruiken voor je buik strak te krijgen..

Wat betreft voeding gebruik ik nu MyFitnessPal, die voor mij uitrekend hoeveel ik qua kcal/eiwitten/koolhydraten binnenkrijg en gelijk berekend hoeveel ik zou wegen over 5 dagen als je elke dag hetzelfde eet als vandaag!
Zo krijg je iets meer grip op jezelf! :) Succes meid!

Hi!! Niet om het een of ander, en ik wil ook helemaal niet mijn blog hiermee promoten, maar ik ben in het afgelopen half jaar 22 kg afgevallen met de omschakeling naar een nieuwe leefstijl. Ik heb een blog gemaakt omdat heel veel mensen mij vroegen hoe ik dit gedaan heb. Ik heb er vanalles op staan en post dagelijks nieuwe dingen. Misschien kan het je verder helpen. De site is: www.fitaddict.nl

Terug
Naar boven