AndroidHealthClinic

voorstellen + foto's

• Topic Starter Topic Starter
@ rotjoch en knighty, thanks!

Je krachtstats zijn zeker niet slecht, ga je goed vooruit?

Je krachtstats zijn zeker niet slecht, ga je goed vooruit?

Ja en nee..

Bankdrukken drukte ik 3*120 wat een PR was (hiervoor 1*120)
Maar bij chins bijvoorbeeld kwam ik niet verder dan 2*8 + 2*6 wat hetzelfde was gebleven..
Ik merk wel dat mijn trainingen intensiever worden. Ik was al bezig de intensiteit op te voeren, maar dat lijkt hierdoor wel vanzelf te gaan!
Ik had gisteren zelfs nog spierpijn van mijn borst die ik maandag had getraind!

Qua uiterlijk/hardheid kan ik echt niet teveel over zeggen. Ik kijk elke dag wel 3 keer in de spiegel dus echt verschil valt mij persoonlijk niet echt op:p
Daarom wacht ik ook met foto's maken tot ik klaar ben want dan hoop ik wel verschil waar te nemen;)

Hey trouwens, ik heb het nu pas door je bent pas 20 jaar. Dan is dit zeker niet slecht, dacht dat je ouder was. En 120kg bankdrukken is ook niet bepaald slecht. Misschien lijk je niet zo gespierd omdat je nogal veel vet en nauwelijks borst.

Denk ik

Hey trouwens, ik heb het nu pas door je bent pas 20 jaar. Dan is dit zeker niet slecht, dacht dat je ouder was. En 120kg bankdrukken is ook niet bepaald slecht. Misschien lijk je niet zo gespierd omdat je nogal veel vet en nauwelijks borst.

Denk ik

Ik vind zelf mijn borst vrij goed uitkomen eerlijk gezegd, vooral in relax pose..
Zal als ik klaar ben ook wel een front-relax pose erbij doen:)

Ik vind zelf mijn borst vrij goed uitkomen eerlijk gezegd, vooral in relax pose..
Zal als ik klaar ben ook wel een front-relax pose erbij doen:)

Hmm misschien lijkt je borst dan gewoon slecht omdat je zieke dikke armen hebt. Misschien als je wat kilo's afvalt dat alles dan beter is.

Na 5 jaar zo'n zwak resultaat halen wijst erop dat je ofwel eens naar je trainingsschema moet kijken ofwel eens meer moet beginnen te eten.

Om dan beginnen te kuren, met zo een zwak resultaat na 5 jaar, dat is zwak :)

+1, als je de andere posts in dit topic erbij pakt kom je uit op ongeveer +73

Ik zeg niet dat ik alles wijsheid bezit, of gain als een pro. Maar jij bent nog lang niet uitgeleerd en naturel nog niet klaar.

als je toch wat harder wilt gaan.
Schraap even 60 euro bij elkaar en koop een potje creatine en een goede pre-workout booster ;)

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

even wat krachtstats nog ter info:

BP: 120*3
SQ: 120*4
DL: 150*2
MP: 70*6

ik durf het bijna niet te vragen maar je laat de bar toch wel helemaal tot op je borst zakken als je die BP doet, of hou je er een vuist of 3 tussen?

Lekker. Goede eerste kuur. Zou dosis . Smorgens 2 smiddags 1 en savonds 1 pil innemen. Voeding goed aanpassen dan pak je aardig wat kilos en zak je wat in vet%

Voor de geïnteresseerden even een update: op kracht win ik het niet echt, maar wel op intensiteit qua trainingen. Ik merk ook echt bijvoorbeeld dat ik veel meer spierpijn heb (vorige week tot donderdag last van mijn borst die ik maandag had getraind).
Het ziet er ook allemaal wel ietwat droger uit, maar ben nog niet echt tevreden:)

Ik merk alleen dat ik overdag erg veel honger blijf hebben.. Ik wil daarom 's middags een extra boterham met kipfilet toevoegen en deze carbs weghalen bij mijn post-WO shake. Ik nam hier maizena na het trainen, maar hier heb ik het voordeel nog niet echt van gemerkt..

Ik moet nog 2 weken en daarna zal ik nog wat foto's posten:)

nog 1 weekje te gaan..
ik merk er toch niet zoveel van als verwacht.. ik had al geen hoge verwachtingen maar het valt gewoon een beetje tegen.. misschien omdat mijn motivatie er met dit weer ook niet echt beter op word..
bijwerkingen merk ik dan ook weer niet, behalve zwaar last van mijn onderrug gisteren toen ik even wat mee mocht sjouwen.
Ik denk dat ik hierna nog een ECA stack bestel voor de laatste paar procentjes, of heeft iemand andere tips?

ben benieuwd naar het resultaat!

oeh gister een pr op bench:D 1*130kg!
wel ongelofelijk last van mijn schouders na mijn workout.. ik merk sowieso dat ik veel meer spierpijn lijk te hebben..

van mijn gewicht schrok ik ook toen ik op de weegschaal ging staan in de sportschool: 91,5kg:O
meestal zat deze op zo'n 87-88 maar ik denk dat het een groot deel vocht was aangezien ik me dit weekend een beetje te goed heb gedaan aan de bbq's:D aan het eind van de week nog maar eens wegen..

Verhouding is totaal zoek in je stats. Je BP is hoger dan je squat, wtf?

MP en bench zijn wel sterk.

Laatst bewerkt:
squat ga ik morgen ook zeker een pr breken;) ik hoop 130*2
vandaag dl ook getopt: 150*4 (volgende week 160 proberen)
ging wel echt stuk van de backpump zeg, kon bijna niet meer lopen:P

vanochtend mijn laatste tabs op.. voelt ergens wel fijn om klaar te zijn:)
hoop stiekem nog wel op wat pr's deze week.. foto's zal ik aan het eind van de week uploaden

succes met je kuur, dit is nog steeds je eigen beslissing natuurlijk..

OT: ziet er zeker niet slecht uit, brute armen, borst en schouders iets minder

GOOD LUCK

Zo de beloofde update!
Ben over het resultaat nu ik het verschil zie zeer tevreden! al blijft foto's schieten van jezelf echt een k*tklus:p
Sommige foto's zijn dan ook niet scherp of het komt over alsof dingen uit verhouding zijn maar dit is als ik in de spiegel kijk niet zo.

Resultaat:
van ~86 kg naar ~88 kg
vetpercentage: omlaag (durf niet te zeggen hoeveel)
kracht: goed omhoog, heb op de grote 3 allemaal PR's gezet!
al met al zeer tevreden dus! nou nog even verder doorcutten, hopen dat ik rond de 10% kan komen!

DSC01982.jpg

DSC01983.jpg

DSC01984.jpg

DSC01986.jpg

DSC01989.jpg

DSC01990.jpg

Damm, mooi fysiek man. t*ring :)

erg netjes man
toppie

Terug
Naar boven