AndroidHealthClinic

voorstellen + foto's

Ja iedereen zegt dat zijn schouders achterlopen, maar ik vind het nog min of meer in verhouding? Leg het eens uit:)
Mijn excuses, ik dacht dat je een sarcastische opmerking maakte omdat bijna iedereen op dit forum alleen nog maar zeikt. karma

Dankje, maar nu weet ik het nog steeds niet:p

Ik beweer ook nergens een voorbeeld voor de sport te zijn natuurlijk;)
Ik heb trouwens alleen mijn trainingsmaat verteld van mijn gebruik en was ook niet van plan om dit verder aan de grote klok te hangen ofzo:P

Maar iig fijn dat er mensen zijn die het zich voor kunnen stellen, wordt gewaardeerd!

i lolled, en jij denkt dat niemand merkt dat je ineens een stuk groter wordt, en dan weer een stuk kleiner? en waarschijnlijk de motivatie om door te gaan na je kuur verliest omdat je veel moeilijker gained dan voor je kuur?

maargoed your life your choise !

hoe naïef kun je zijn :p

Laatst bewerkt:
i lolled, en jij denkt dat niemand merkt dat je ineens een stuk groter wordt, en dan weer een stuk kleiner? en waarschijnlijk de motivatie om door te gaan na je kuur verliest omdat je veel moeilijker gained dan voor je kuur?

hij zit aan de winstrol he, hij zal niet echt veel gains maken hoor

Nette armen! Maar die delts, ben je ze gewoon vergeten ofzo? Hoeveel druk je met MP?

hoezo kun je nu ineens geen sociaal leven meer hebben als je naturel traint:( en wel als je aan de AAS zit?:O
Ik zal je verder niet aanvallen, maar ik zou toch eens kijken naar je voedingsschema en trainingsschema, want daar kan natuurlijk altijd nog wat in verbeterd worden, maar bij jou nog wel veel denk ik. Probeer eens verschillende dingen uit en kijk wat voor jou werkt. Want als je 5 jaar lang 5 keer per week in de sportschool zit, de fanatiekste bent, en sinds 3 jaar op je eten let, zou er meer van kunnen zijn gemaakt. Dat is geen probleem, maar je zou de evaluatie van die periode kunnen gebruiken om de gains van de komende periode op te krikken. Dit zodat je met eenzelfde/minder moeite, betere gains haalt.
En dat gaat niet eens ten koste van je sociale leven! Wat wil je nog meer:)

Sommige mensen moet je er van proberen te weerhouden bepaalde keuzes te maken. Dit is een informatief forum waaruit je, als je goed leest, goede info kan halen. AAS nemen in dit stadium is dan in mijn en velen anderen hun ogen, niet de juiste cq "slappe" keuze. Een "verkeerde" keuze dus en dat mag best gezegd worden. Eerst zelf bloed zweet en tranen en het maximale uit jezelf halen.

• Like
Waarderingen: wwe
  • Topic Starter Topic Starter
hoezo kun je nu ineens geen sociaal leven meer hebben als je naturel traint:( en wel als je aan de AAS zit?:O
Ik zal je verder niet aanvallen, maar ik zou toch eens kijken naar je voedingsschema en trainingsschema, want daar kan natuurlijk altijd nog wat in verbeterd worden, maar bij jou nog wel veel denk ik. Probeer eens verschillende dingen uit en kijk wat voor jou werkt. Want als je 5 jaar lang 5 keer per week in de sportschool zit, de fanatiekste bent, en sinds 3 jaar op je eten let, zou er meer van kunnen zijn gemaakt. Dat is geen probleem, maar je zou de evaluatie van die periode kunnen gebruiken om de gains van de komende periode op te krikken. Dit zodat je met eenzelfde/minder moeite, betere gains haalt.
En dat gaat niet eens ten koste van je sociale leven! Wat wil je nog meer:)

ik zeg nergens dat het niet mogelijk is, ik zeg dat ik het niet kan..
Mezelf zo strict aan een voedingsschema houden als ik de afgelopen 3 maanden heb gedaan is voor mij gigantisch zwaar.
Dat kun je misschien als zwak interpreteren, jou mening:)

@gingerbreadman: ik heb mijn keuze al gemaakt, ik vraag ook niet om advies met betrekking tot deze keuze.
Dat je er een mening over hebt heb ik geen problemen mee, alleen een mening als waarheid verkondigen vind ik een beetje simpel eerlijk gezegd:rolleyes: (niet specifiek tegen jou bedoelt btw)

@gingerbreadman: ik heb mijn keuze al gemaakt, ik vraag ook niet om advies met betrekking tot deze keuze.
Dat je er een mening over hebt heb ik geen problemen mee, alleen een mening als waarheid verkondigen vind ik een beetje simpel eerlijk gezegd:rolleyes: (niet specifiek tegen jou bedoelt btw)
Ik wil het niet zo verkondigen. Het is alleen zo dat dat doorgaans zo wordt aangehouden omdat dat "gezonder" is. (beetje de "regel") Je kunt ZOveel bereiken door gewoonweg een aantal jaren goed te eten en trainen. Daar heb je simpelweg geen AAS voor nodig. En als je dan zo snel al naar de AAS grijpt, ben ik van mening dat je het hele BB en wat er bij komt kijken, niet echt snapt.
Dat je nu toch al begonnen bent, wens ik je wel succes en hoop dat het niet negatief uitpakt! Sportze.

Ik wil het niet zo verkondigen. Het is alleen zo dat dat doorgaans zo wordt aangehouden omdat dat "gezonder" is. (beetje de "regel") Je kunt ZOveel bereiken door gewoonweg een aantal jaren goed te eten en trainen. Daar heb je simpelweg geen AAS voor nodig. En als je dan zo snel al naar de AAS grijpt, ben ik van mening dat je het hele BB en wat er bij komt kijken, niet echt snapt.
Dat je nu toch al begonnen bent, wens ik je wel succes en hoop dat het niet negatief uitpakt! Sportze.

Iig fijn dat je er begrip voor hebt, we hoeven ook niet per se dezelfde mening te hebben he;)
Ik heb het gewoon zo in mijn hoofd: nu ben ik jong en wil ik er scherp uitzien, als ik er nu scherp uitzie en tevreden ben (wat je dan wel moet kunnen zijn) hoeft het voor mij ook niet meer of beter ofzo..
Je kunt dit niet genoeg geduld hebben noemen, dit is het ook wel een beetje, maar zoals ik er tegen aan kijk is dat niet zo'n groot probleem voor mij..

Bedankt, en dat komt wel goed;)

Is het niet dat je door AAS stopt met groeien?:) Ik ben bijna 20 en zit nog altijd id groei. Dit alleen zou me al tegenhouden ben maar 1m80:p

Ga je met deze stats echt kuren?
Je kan er eerst naturel veel meer uithalen.

Waarom niet leren eerst een paar jaar keihard en gedisciplineerd te trainen en dan eens nadenken over een kuur? Kuren is echt geen wonder middel. Je moet daarnaast echt nog keihard trainen wil je een goed resultaat halen. Leer je zelf eerst eens die discipline aan en leer om echt diep te gaan tijdens de training. Want dat doe je echt niet als dit je resultaat is na 5 jaar.

Ik train nu sinds kort met een man van 50 die veel bodybuilders naar wedstrijden heeft begeleidt. Ik dacht dat ik altijd hard trainde maar sinds ik met hem train heb ik het gevoel jaren stil te hebben gestaan.

even wat krachtstats nog ter info:

BP: 120*3
SQ: 120*4
DL: 150*2
MP: 70*6

Als iedereen nou stopt met het posten dat hij niet moet gaan kuren? zijn nu wel genoeg posts gemaakt en zijn keuze staat vast.

Het is jouw leven. Alleen alweer jammer voor onze sport. Het hele jaar zuipen en junkfood fretten, af en toe trainen en dan voor de zomer een kuurtje pakken. Goeie mentaliteit ;-). Langs de andere kant heb ik zelf ook een je m'en fou mentaliteit maar ik draag tenminste nog zorg voor mijn lichaam. Jij speelt er gewoon mee.

Vind vooral het kuren jammer.

Hier ben ik het wel mee eens. De aanvallende opmerkingen komen niet omdat iedereen je zomaar wil pesten ofzo. Maar gewoon omdat jij vooral door het kuren iemand bent die deze sport tot een lachertje maakt.

+11111 De zomer komt er weer aan.

Hij is buffer dan jou! Wie ben jij om te zeggen dat ie een lachertje is voor deze sport. Geldt ook voor "Borrel Janus''

Hij moet gewoon na deze kuurtje voorlopig op een natuurlijke manier
verder gainen, goed eten en volhouden, niets aan de hand..

Haha, ja en hoe buffer. Kom op zeg, wwe heeft veel en veel beter fysiek dan deze gast en dan spreek ik niet eens over wwe ze stats.

maargoed your life your choise !

:roflol:

OT:
Ik vind het netjes, 43cm is sowieso goed.
Jij zegt het tenminste eerlijk van het kuren, ik weet zeker dat de meeste het niet toegeven.

Laatst bewerkt:
Kuren is volledig jou keuze. Je kon inderdaad meer bereiken en dat besef jezelf ook wel. Het ligt er nu aan wat je gaat doen met die info. Trainde vroeger ook met ups en downs. Kon ook meer bereiken. Nuja, zolang je het vroeg of laat beseft kom je er wel. Trek je al die negatieve commentaar niet aan en blijf knallen!
Succes!

Terug
Naar boven