XXL Nutrition

voorstellen + info 1ste kuur

waarom 12 weken en niet 10 is dat met een rede of niet?
en dboll is dat geen goeie kickstarter of is winny of anvar beter?

Dat is met dezelfde rede, als dat je een kuurtje start...:rolleyes:

Diana is een heel ander aas dan winny, tis maar net wat je wilt.

Het begint nou wel een beetje op voorkauwen te lijken, vindt je zelf ook niet?

Denk dat het zo wel mooi geweest is en dat je je zelf verder in kunt lezen om een keuze te maken...

• Topic Starter Topic Starter
Dat is met dezelfde rede, als dat je een kuurtje start...:rolleyes:

Diana is een heel ander aas dan winny, tis maar net wat je wilt.

Het begint nou wel een beetje op voorkauwen te lijken, vindt je zelf ook niet?

Denk dat het zo wel mooi geweest is en dat je je zelf verder in kunt lezen om een keuze te maken...
is dat dan zo erg dat ervaren mensen zeggen wat je best kan doen?
dat is toch beter dan dingen proberen terwijl je er niks van begrijpt ..
en ja 12 weken win je meer massa maar is waarschijnlijk ook schadelijker...
en ja winstrol is voor defenitie enz..
:rolleyes:

is dat dan zo erg dat ervaren mensen zeggen wat je best kan doen?
dat is toch beter dan dingen proberen terwijl je er niks van begrijpt ..
en ja 12 weken win je meer massa maar is waarschijnlijk ook schadelijker...
en ja winstrol is voor defenitie enz..
Daarvoor moet je je inlezen simple as that, je hebt er nog geen donder verstand van dus ik raad het je af om te gaan kuren en nog even jaartje wachten ofzo en goed inlezen.

Voorstel:
250mg test E e5d voor 10-12 weken.
10-12 dagen na je laatste inject begin je nakuur met 20mg nolva ed voor de volgende 4 weken.

250mg test is voldoende als 1e kuur voor jouw gewicht.

Advies:
Ga een paar jaar naturel verder trainen voor je gaat kuren.

anavar als kickstart op 50mg whahahahaha moet niet gekker worden

Brood van Becel met 40% minder zout . :)

Zou het zo doen
Wk 1 t/m 12 Test E 500mg/E5D

Als je een kickstart wilt neem dan Anavar of Winnie.
Anavar/Winnie?
Wk 1 t/m 4 .......... 50mg/ED

Nakuur.
Wk 15 t/m 18 Nolva 20mg/ED

Ok succes bro. ;)

Sorry Anavar op 60 mg/ed :D

TS meer is niet altijd beter... Jij denkt waarschijnlijk van des te meer shit is zet/spuit/slik des te meer je zal aankomen. Nou laat ik je dan maar eve wakker maken, IS NIET ZO!

Het verbaasd me nog steeds hoeveel mensen hier op 't forum komen en verw8en dat er een kant en klare kuur op hun staat te w8en zodat ze gelijk een spuit in z'n fl**ker kan prikken zonder enig begrip te hebben wat ze nu eigenlijk gebruiken.

iig, veel sccs wat je ook zal besluiten!

TS meer is niet altijd beter... Jij denkt waarschijnlijk van des te meer shit is zet/spuit/slik des te meer je zal aankomen. Nou laat ik je dan maar eve wakker maken, IS NIET ZO!

Het verbaasd me nog steeds hoeveel mensen hier op 't forum komen en verw8en dat er een kant en klare kuur op hun staat te w8en zodat ze gelijk een spuit in z'n fl**ker kan prikken zonder enig begrip te hebben wat ze nu eigenlijk gebruiken.

iig, veel sccs wat je ook zal besluiten!

da denk ik niet maar ik was gewoon opzoek naar een eenvoudige stack

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

dat is toch een keuze die ieder voor zich moet maken en ik heb gekozen om nu te kuren ... er zijn mensen die veel vroeger beginnen als mij maar er dan niet eerlijk voor uit komen ...ik vraag gwn julie hulp

hij heeft de keuze gemaakt dus adviseer hem nou gewoon zo goed mogelijk ga voor een test only zoals Porter het zegt

da denk ik niet maar ik was gewoon opzoek naar een eenvoudige stack

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

dat is toch een keuze die ieder voor zich moet maken en ik heb gekozen om nu te kuren ... er zijn mensen die veel vroeger beginnen als mij maar er dan niet eerlijk voor uit komen ...ik vraag gwn julie hulp

Voorstel:
250mg test E e5d voor 10-12 weken.
10-12 dagen na je laatste inject begin je nakuur met 20mg nolva ed voor de volgende 4 weken.

250mg test is voldoende als 1e kuur voor jouw gewicht.

Advies:
Ga een paar jaar naturel verder trainen voor je gaat kuren.

hij heeft de keuze gemaakt dus adviseer hem nou gewoon zo goed mogelijk ga voor een test only zoals Porter het zegt
dus zondere een kickstarter??
en op hoeveel mg per week?

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Wat ik al aanhaalde dus :). Ik snap niet waarom iemand van 75kg (179cm) al gaat kuren !
ik weeg nu 75 na even ziek te zijn (ups en downs) maak ik kom van de 80 en 80 kg op 9% is echt wel niet zo slecht en voor dat ik begin met men kuur weeg ik ook wel terug 80 ...

Spiergeheugen werkt blijkbaar niet bij jou :) ? Die massa heb je zo weer gepakt zonder kuurtjes.

Al dat brood kunje geen voedingsschema noemen, zo eet ik op een katabole dag:p

Spiergeheugen werkt blijkbaar niet bij jou :) ? Die massa heb je zo weer gepakt zonder kuurtjes.
dat zeg ik toch voor ik kuur weeg ik terug 80 .. maar om 90 kg te halen zonder kuur met 9% vet is echt niet gemakkelijk hoor

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Al dat brood kunje geen voedingsschema noemen, zo eet ik op een katabole dag:p
ik weet het brood is niet goed maar het is zo moeilijk om andere dingen mee te nemen naar school ( vind ik toch);)

Kerel, laat je commentaar gewoon zo. Als we jou stats mogen geloven, zal de TS er stukken beter uitzien als jou aangezien jij met zo'n hoog BF zit.
Hij komt hier om advies te vragen, om dan daar als antwoord op te gaan geven van spiergeheugen en al dat gezever, gaat echt zijn mening niet veranderen. Als je zelf niet kuurt, en ik veronderstel ook van niet aan je stats te zien, blijf hier dan weg, enkel als je kennis wilt opdoen en hoe je nu bezig bent, lijkt dat niet het geval.

Terug
Naar boven