MuscleMeat

voorstellen + info 1ste kuur

Kerel, laat je commentaar gewoon zo. Als we jou stats mogen geloven, zal de TS er stukken beter uitzien als jou aangezien jij met zo'n hoog BF zit.
Hij komt hier om advies te vragen, om dan daar als antwoord op te gaan geven van spiergeheugen en al dat gezever, gaat echt zijn mening niet veranderen. Als je zelf niet kuurt, en ik veronderstel ook van niet aan je stats te zien, blijf hier dan weg, enkel als je kennis wilt opdoen en hoe je nu bezig bent, lijkt dat niet het geval.
Ik wil graag de mensen advies geven :). Dus volgens jou maken de stats de man ?

Edit : Wat maakt BF nu uit ? Wie zegt dat mijn doel BB is ?

Ik wil graag de mensen advies geven :). Dus volgens jou maken de stats de man ?

Edit : Wat maakt BF nu uit ? Wie zegt dat mijn doel BB is ?

Als BF je niet uitmaakt, waarom heb je dan als doel 10% te staan bij 80 kilo december 2010:rolleyes:

+1.

Maar ik wil eerst massa opbouwen ;). Voor de moment maakt het niet uit.
Was inderdaad raar geformuleerd van mezelf.

wat wil de TS? massa? of definitie?

ik weet het brood is niet goed maar het is zo moeilijk om andere dingen mee te nemen naar school ( vind ik toch);)[/QUOTE]

Ik zit nu wel in het verkeerde topic te lullen maar probeer zeker tijdens de kuur anders te gaan eten. Zou zonde zijn anders;)

Jan,

Ga verder naturel trainen, en vergeet de 1e paar jaar Anabolica gerelateerde producten.

• Topic Starter Topic Starter
Jan,

Ga verder naturel trainen, en vergeet de 1e paar jaar Anabolica gerelateerde producten.
mijn keuze staat zo goed als vast om te kuren dus daar vraag ik geen hulp/commentaar bij .. ik vraag welke producten je zou aan raden en zo voort....:)

250 mg Test E 12 weken.
200 mg deca 10 weken
30-40 mg dianabol eerste 4 weken.
10 dagen na je laatste test shot nakuren starten 4 weken 20mg nolva

Dit om de 5 dagen injecteren, gwn samen in 1 spuit..
Goed eten en 2 of 3x in de week wat cardio doen. Zal je mooie kilo's pakken.
Iig je eten goed onder controle houde, dat je niet te vet wordt.

Voila en suc6

250 mg Test E 12 weken.
200 mg deca 10 weken

Voila en suc6
naar deze ging mijn voorkeur uit alleen had ik de test op 500 gezet en de deca op 300 wat denk je daar van ??:)

Jan,

mijn keuze staat zo goed als vast om te kuren dus daar vraag ik geen hulp/commentaar bij .. ik vraag welke producten je zou aan raden en zo voort....:)

Ik geef je mijn raad, doe er mee wat je wil.
Je laat je toch niet zomaar wat aanpraten, terwijl je zelf niks weet van de producten?

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

naar deze ging mijn voorkeur uit alleen had ik de test op 500 gezet en de deca op 300 wat denk je daar van ??:)

Man je bent vliegewicht, wat wil je het is geen 3e kuur..........

Als je echt wat wil proberen doe dan 250 Mg Test E Elke 5 dagen prikken
voor een week of 10.

Heb je als een nakuur in gedachten?

Nee 250 test E, en 200 deca om de 5 dagen is meer dan genoeg voor 1ste kuur. Dit is iig mij raad aan jou.

Als je 500 en 300 wil nemen is je eigen keus. tis je eerste kuur, daarna 2de kuur wil je op 750 en 3de op 1000mg.

Herinneer dat je om de 5 dagen spuit, en niet per week. Dus 250 en 200 is genoeg.

250 mg Test E 12 weken.
200 mg deca 10 weken

Voila en suc6

Dit is ook lekker :D

Nee 250 test E, en 200 deca om de 5 dagen is meer dan genoeg voor 1ste kuur. Dit is iig mij raad aan jou.

Als je 500 en 300 wil nemen is je eigen keus. tis je eerste kuur, daarna 2de kuur wil je op 750 en 3de op 1000mg.

Herinneer dat je om de 5 dagen spuit, en niet per week. Dus 250 en 200 is genoeg.
nee hoger als 500 test e zal ik niet gaan niet de 2 de keer en ook niet de 3de keer ;)
en wat is er beter bij om de 5 dagen dan om de week(7)
want hier bij de kuur schema's van het forum vind ik om de week

Laatst bewerkt:
meningen zijn hier over verdeeld ...maar met die dosis is het idd om de 5 dagen

maarja ik zou bij test only blijven dan weet je ook meteen wat test bij jou doet ....een stack kan dan nog altijd de volgende keer en die komt er wel....

meningen zijn hier over verdeeld ...maar met die dosis is het idd om de 5 dagen

maarja ik zou bij test only blijven dan weet je ook meteen wat test bij jou doet ....een stack kan dan nog altijd de volgende keer en die komt er wel....
waar zou jij persoonlijk voor gaan .. om de 5 of om de week ?
;) ik zat de denken om de week dat is gemakkelijker maar omdat nu toch al een paar mensen om de 5 zeggen twijfel ik

nee hoger als 500 test e zal ik niet gaan niet de 2 de keer en ook niet de 3de keer ;)

dat zeiden we allemaal ......:D
toen we ons eerste kuurtje pakten....

en zie nu een paar jaar verder....

hou je nou niet voor de gek

hou t bij die 250 test en 200 deca diehierboven waren aanngegeven...
gaat je al genoeg doen......

Terug
Naar boven