Fitness Seller

Voorstellen + trainingslog!

Loopt lekker hier!
Good job ;)

True, true...
Maar je hebt al bereikt want vele niet kunnen, starten! :p
Het volhouden is de volgende challenge!

• Topic Starter Topic Starter
Zojuist een kort maar krachtige benentraining achter de rug!

Squat
2x10x20
10x45
8x50 ! PR !
6x40
( squat nog niet zo lang, vandaar de lage gewichten! maar er wordt hard aan gewerkt. Vandaag ook nog de uitvoering laten controleren, het was goed volgens de instructeur. Nu dus gewoon elke training wat gewicht erbij en knallen maar! )

Seated leg curl:
12x20
10x30
8x40
6x50 PR!!

Seated leg press
12x15
8x40 ( was al kapot, zou normaal wel meer kunnen )
10x35

Daarna nog even snel buik getraind, maar buik & biceps vind ik niet benoemingswaardig om hier allemaal te typen.. Doe gewoon snel even 1 of 2 oefeningen altijd.

Next training Morgen of Zaterdag Chest Triceps!

Ik zou van squat een maand of twee een prioriteit maken. Echt belangrijk dat die omhoog gaat vind ik. De verhouding met je andere spiergroepen is volledig verstoord.

Ik zou van squat een maand of twee een prioriteit maken. Echt belangrijk dat die omhoog gaat vind ik. De verhouding met je andere spiergroepen is volledig verstoord.

Daar heb je inderdaad gelijk in, benen lopen flink achter.
Zal eens kijken of ik benen voortaan 2x in de week kan trainen, of in ieder geval 3x in 2 weken of iets in die richting.

Chestworkout van vandaag was geslaagd!

Flat Barbell Benchpress
12x20
10x40
6x75 ( wel een beetje korte bewegingen, had geen spotter )
7x70
8x60

incline Dumbbell press ( gewicht per arm )
12x12
9x22
6x26 ( wat korte bewegingen )
5x20 ( na die 6x26 was het helemaal kapot! geen kracht meer )

Machine flys
12x25
6x65 ( beetje korte beweging, mezelf van te voren een beetje overschat )
7x50
10x40

Triceps pushdown ( met touw )
12x15
10x30
6x40
8x30
10x20

Dips (bodyweight).
1x10
1x7

Heb deze week al 4keer getraind, maar ben van plan om Zondag nog een benen-workout te doen.

Ben zeer tevreden over de training van vandaag:D

Benenworkout van vanochtend was geweldig! op alle drie de oefenigen PRs! de cijfertjes post ik vanavond. Heb btw net ontdekt dat een balkje bij leg press geen 5, maar 10kilo is.. Dus de getallen van de vorige benentraining bij leg press zijn x2

Netjes man, ben benieuwd naar de cijfers :D gaat lekker zo te zien!

Hier komen ze dan, de cijfertjes!

Squat 12x20
8x40
9x55 (PR) Wat moeite om de uitvoering goed te doen, maar 7x zou prima te doen moeten zijn! next training weer iets zwaarder dus
8x50 ging redelijk gemakkelijk :D!

legpress
12x50
8x100 PR!! Fieuw wat voelt t goed om die laatste reps er nog met alle moeite uit te halen:D
7x90
8x80

Seated Leg Curl
12x30
7x55 PR!!
8x45
10x40

Op naar de volgende training met PR's :D Morgen of Dinsdag Rug-Biceps!

Zojuist een rug-workout achter de rug.
Nieuwe sportschool met net iets andere apparaten, dus even wennen weer aan hoe je alles moet pakken enz.

lat pulldown wide grip
12x20
8x50
7x40
9x40
10x30

Lat pulldown Small grip
12x25
8x35
6x40

Vertical row ( voor t eerst gedaan, uitvoering niet helemaal correct denk ik )
12x25
8x50
8x40
7x35

Uiteindelijk toch wel een voldaan gevoel! voel mn rug branden :D

Nu even een rustdag, woensdag Schouders en kuiten!

superdude fototjee mag in het begin van het logje niet ontbreken natuurlijk :D

24xjldy.jpg

Zojuist op de weegschaal wezen staan, met broek&polo aan 70.9kilo (na wc-bezoek, pas wakker).

Schouderkoppen lijken goed door te komen. Goed droog ook :)

Netjes bro :)

Vind zelf mn schouders wat achterlopen.. maar voorlopig richt ik me meer op mn benen. Als ik boven de 80kg squat ga ik me focussen op schouders.

Vind zelf mn schouders wat achterlopen.. maar voorlopig richt ik me meer op mn benen. Als ik boven de 80kg squat ga ik me focussen op schouders.

Foto is natuurlijk niet echt duidelijk en weinig op te zien, maar naar wat ik zie heb je toch al wat massa op je schouders.

Gewoon keihard bulken man, de rest komt wel :D

gister nog schouders wezen trainen. begonnen met de standing military press, voelde niet goed aaj dus volgende keer toch maar zittend doen. Daarna met wijde grip zo een barbelloefening gedaan waarbij je de barbell van onderbuikhoogte naar boven trekt (voor de zijkanten). ten slotte nog een oefening voor de achterkant gedaan. Heb de gewichten helaas niet genoteerd omdat ik wat haast had, maar het was zeker geen slechte training!! straks lekker benen trainen:D

gister nog schouders wezen trainen. begonnen met de standing military press, voelde niet goed aaj dus volgende keer toch maar zittend doen. Daarna met wijde grip zo een barbelloefening gedaan waarbij je de barbell van onderbuikhoogte naar boven trekt (voor de zijkanten). ten slotte nog een oefening voor de achterkant gedaan. Heb de gewichten helaas niet genoteerd omdat ik wat haast had, maar het was zeker geen slechte training!! straks lekker benen trainen:D

Upright row heet die oefening ;)

Paar dagen niet gelogt, wel getraind.
Vanaf vandaag weer verder met loggen! straks een chest-workout.

Heb mn schema een beetje omgegooid, maar ik train alle spiergroepen gewoon 1x per week, behalve benen, die train ik 2x per week!

Terug
Naar boven