Robocop89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 80
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou van squat een maand of twee een prioriteit maken. Echt belangrijk dat die omhoog gaat vind ik. De verhouding met je andere spiergroepen is volledig verstoord.
Daar heb je inderdaad gelijk in, benen lopen flink achter.
Zal eens kijken of ik benen voortaan 2x in de week kan trainen, of in ieder geval 3x in 2 weken of iets in die richting.

!
Morgen of Dinsdag Rug-Biceps!
Vind zelf mn schouders wat achterlopen.. maar voorlopig richt ik me meer op mn benen. Als ik boven de 80kg squat ga ik me focussen op schouders.

gister nog schouders wezen trainen. begonnen met de standing military press, voelde niet goed aaj dus volgende keer toch maar zittend doen. Daarna met wijde grip zo een barbelloefening gedaan waarbij je de barbell van onderbuikhoogte naar boven trekt (voor de zijkanten). ten slotte nog een oefening voor de achterkant gedaan. Heb de gewichten helaas niet genoteerd omdat ik wat haast had, maar het was zeker geen slechte training!! straks lekker benen trainen![]()