XXL Nutrition

voortgang...

chrisd

Novice
Waardering
0
Beste dbb`ers,
Ik ben chris woon in et midden van et land (omgeving utrecht) en train nu ongveer anderhalf jaar, waarvan nu een maand met een serieus eetschema.

De laatste keer dat ik een paar fotos plaatste kreeg ik veel commentaar dat ik veel meer moet gaan eten..

Dit ben ik ook gaan doen en weeg nu 87 kg ipv 83 een maand terug!

Ik weet dat ik nog een lange lange weg te gaan heb..
Als jullie nog tips hebben hoor ik het graag :)

Mijn doel is door vreten tot ongeveer 95 kg en dan in april een beetje cardio doen om me verpercentage onder controle te houden(voor de zomer:D)

87 kg, 195 cm,

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ten eerste, goed dat je bent gaan eten :) Netjes die kilo's aangekomen in een maand.
Je hebt wel aparte verhoudingen, schouders, triceps lijken wat meer ontwikkeld. Je bent net zo lang als ik dus ik weet hoe lastig het dan is om aan te komen ;) Ik zou zeggen, blijf door eten en trainen en heb geduld

4 kilo in 1 maand dat doe je goed ga zo door! kun je over een half jaar nog eens vergelijken met deze foto s.

Met die lengte... moet je veel gaan eten, 4-5 keer in de week trainen, dan ben je na een jaar 20 kg zwaarder! Ligt er maar net aan hoe serieus je het wil gaan aanpakken.

Als je een stevige maaltijd pakt ben je al 2 kilo zwaarder ;)

Goed op weg dus, maar je moet toch echt nog meer:

ETEN
T
E
N

voor je lengte niet slecht maar borst loopt achter daar moet je wat meer aandacht aan schenken.

4 kilo in een maand is goed maar daar zal wel groot deel vet bijzitten ook al kun je dat voorlopig wel gebruiken.

Terug
Naar boven