AndroidHealthClinic

Vraag laatse maaltijd vetverbranding

Warez

Dutch Bodybuilder
Waardering
27
Lengte
1m87
Massa
95kg
Ik heb een aantal voedings schema's gedownload van bekende fitness instructeurs. Ziet er wel een beetje het zelfde uit als veel wat hier word gepost alleen 1 ding valt mij op.

6 maaltijden per dag waarvan de laatste 1uur voor je training. Daarna niks meer. Geen shakes geen kwark alleen nog maar water.

Ik krijg de indruk dat het voor vetverbranding dus beter werkt om daarna niks meer te eten? Voor spieropbouw weet ik dat je binnen een uurtje na je training het beste een shake kan nemen met snelle kh's.

Weet iemand hier iets meer van af?

Alvast bedankt.

wat is "fitness" ? Wat heeft "fitness" te maken met spieropbouw ?

spieropbouw en vetverbranding zijn twee heel verschillende dingen
Ja, je verbrand meer vet als je niet eet na je cardio
Nee, niet eten na een krachtraining is een slecht idee.

als je voor fitness gaat is dat idd het beste.

Wil je je massa behouden, dan kan je best blijven eten :p

Voedingsschema's kun je niet zomaar downloaden, iedereen heeft andere behoeften.

• Topic Starter Topic Starter
Gisteravond was er een live vragen uurtje van Empowered Nutrition US. Heb daar de vraag ook gesteld, antwoord: Als je schema helemaal klopt, maakt het niet uit hoelaat je je laatste maaltijd eet. Of het nou voor je training is of er na.
Enige advies wat ik nog kreeg voor vetverbranding dat je het beste niet te veel kh's kan eten voor het slapen gaan.

Gisteravond was er een live vragen uurtje van Empowered Nutrition US. Heb daar de vraag ook gesteld, antwoord: Als je schema helemaal klopt, maakt het niet uit hoelaat je je laatste maaltijd eet. Of het nou voor je training is of er na.
Enige advies wat ik nog kreeg voor vetverbranding dat je het beste niet te veel kh's kan eten voor het slapen gaan.

Voor vetverbranding? uhu.. :)
Voor spieropbouw? Ook mits je savonds niets meer doet..
Ik werk bijna alle avonden en at eerst na mn avondmaaltijd alleen nog maar kwark met noten, groeien deed ik niet in die maanden, nu neem ik nog een mini shake mee van een kleine 300 kcal, en die drink ik nu tussen mn avondmaaltijd en pre-night maaltijd.. Nu gaat het wel komen, die kilo's..

Tis maar net wat je doel is..

let ook op je verhoudingen, je moet niet ineens mega veel eiwitten gaan eten en geen kh's bijv,

er zijn zat topics ''sticky's'' die hier uitleg over geven.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Hallo Dames en Heren

ik heb een website ontdekt waar je op eenvoudig wijze kunt afvallen
ze verkopen produkten op natuurlijke basis.

produkten zoals BioLean en Accelerator
je hoeft er verders weinig ervoor te doen, gewoon gezond blijven eten
en de biolean produkten doen de rest voor je.

hier is de website die ik heb gevonden.

http://www.mywinwebpage.com/saudedavida

veel succes

Hallo Marco,

1. Wij willen niet afvallen (hoogstens wat vet verbranden)
2. Je website is in het spaans....
3. Je eerste post is reclame.

Leeftijd: 47
Geslacht: M
Stats: - - -

KT is catabool. Niet eten na je KT is niet per see bevorderlijk.

Terug
Naar boven