XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een wonder dat dit nog open is, maar het wordt wel steeds leuker. Zijn al een aantal modjes langsgeweest, maar blijkbaar geen reden gezien om de boel te sluiten. :)

Dat dus, meestal worden hier nog best nuttige dingen besproken die totaal random zijn maar wel met BB te maken hebben..

Denk dat het over een tijdje wel gesloten wordt als het te groot wordt of dat het vanzelf uitsterft. Maar goed, buiten het feit dat het offtopic is gebeurt hier toch niets kwalijks..

Ik heb anders toch genoeg redenen gezien..

Alleen jij bent geen modje, so:

35ps7h.jpg

:eek: de pic met de mooie buik is terug!!!!

Scheer/trim/wax jij?
Antwoord mag zoals altijd in PM:dunno:

Laatst bewerkt:
Misschien beter om te verplaatsen naar prive sectie toch leuk een dagcafé :p

Trouwens Panzer, veel van jouw stats komen met die van mij overeen, maar jij oogt echt veel buffer. :(

EDIT: Overigens nu ik in je logje kijkt valt 't wel mee, maar op die avatar lijkt je rug wel baas.

Trouwens Panzer, veel van jouw stats komen met die van mij overeen, maar jij oogt echt veel buffer. :(

pic is gewoon lucky lichtinval, buff valt wel mee hoor :p

heb alleen al ruim een maand niet meer op die gewichten gesquat/gedeadlift dus ze zijn niet echt up to date, de rest wel

Ijskoud water over ballen -> Makkelijk scheren
Heel makkelijk

Trouwens, over koud water over balzakken gesproken. Kunnen jullie in jullie gym de temperatuur van 't water regelen? Want bij ons zit alleen zo'n knop en die douches staan altijd ****ing heet afgesteld, echt niet nice als je het al warm hebt van 1.5 uur bikkelen. >_<

Ik douch nooit crew, ik scheer alleen m'n ballen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven