AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, over koud water over balzakken gesproken. Kunnen jullie in jullie gym de temperatuur van 't water regelen? Want bij ons zit alleen zo'n knop en die douches staan altijd ****ing heet afgesteld, echt niet nice als je het al warm hebt van 1.5 uur bikkelen. >_<

ik douche niet in de gym, loop 2 min naar huis en heb totaal geen zin om daar naakt rond te lopen ofwel anderen te zien die naakt rondlopen :o

Waarom zou je naar harige zak zoeken op google... Geez phaggots...

:o

ik douche niet in de gym, loop 2 min naar huis en heb totaal geen zin om daar naakt rond te lopen ofwel anderen te zien die naakt rondlopen :o
Ik loop vaak de kleedkamer binnen zie ik zo'n 50 jarige vent helemaal gebukt die een glutespread maakt.

What has been seen...

Ik train altijd om 10.00u 's ochtends, ik heb dan zowat de gym voor mezelf, mag zelfs de muziek uitkiezen, zijn nog 3 andere gasten ofzo die ook altijd elke dag om die tijd trainen, maar woon wel 6km vandaan, maargoed, gewoon lekker met de auto, de fiets heb ik geen zin meer in, vooral als het koud is, met dit weer is 't wel lekker.

Zouden we aub van onderwerp kunnen veranderen? :dunno:

Voor alle balzakgoogelaars, weer even op adem komen:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.833
Ik luister naar Nick en Simon

HA!.....GAAAAAAAAAAAY

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe ook even m'n bijdrage.

Ik train altijd om 10.00u 's ochtends, ik heb dan zowat de gym voor mezelf, mag zelfs de muziek uitkiezen, zijn nog 3 andere gasten ofzo die ook altijd elke dag om die tijd trainen, maar woon wel 6km vandaan, maargoed, gewoon lekker met de auto, de fiets heb ik geen zin meer in, vooral als het koud is, met dit weer is 't wel lekker.

haha nice.. die tijden had ik ook in het najaar ben geen autist maar is erg lekker ja gym voor jezelf :p

DIT TOPIC GAAT NU OVER PHAGGOTS MET LEKKERE WIJVEN

Discuss

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.839

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven