Ik heb net 'harige zak' opgezocht in google terwijl mijn safesearch uit staat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat kreeg ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Trouwens, over koud water over balzakken gesproken. Kunnen jullie in jullie gym de temperatuur van 't water regelen? Want bij ons zit alleen zo'n knop en die douches staan altijd ****ing heet afgesteld, echt niet nice als je het al warm hebt van 1.5 uur bikkelen. >_<

Ook geprobeerd. Totdat ik mezelf openhaalde en het behoorlijk begon te bloeden.

Ik loop vaak de kleedkamer binnen zie ik zo'n 50 jarige vent helemaal gebukt die een glutespread maakt.ik douche niet in de gym, loop 2 min naar huis en heb totaal geen zin om daar naakt rond te lopen ofwel anderen te zien die naakt rondlopen![]()
ik douche niet in de gym, loop 2 min naar huis en heb totaal geen zin om daar naakt rond te lopen ofwel anderen te zien die naakt rondlopen![]()
Ik loop vaak de kleedkamer binnen zie ik zo'n 50 jarige vent helemaal gebukt die een glutespread maakt.
What has been seen...

Tondeuze is scherp zonder 'beveilig'; als in standje 0. Liever mesje onder de douche, dat werkt altijd prima.
LOL dat vroeg zo'n 30 jarige Elvis Presly look-a-like aan mij vorige week. Ik zei maar 'nee dankje' en boekte hem zo snel mogelijk.
Heb je zus(sen)?
Voor alle balzakgoogelaars, weer even op adem komen:

Ik train altijd om 10.00u 's ochtends, ik heb dan zowat de gym voor mezelf, mag zelfs de muziek uitkiezen, zijn nog 3 andere gasten ofzo die ook altijd elke dag om die tijd trainen, maar woon wel 6km vandaan, maargoed, gewoon lekker met de auto, de fiets heb ik geen zin meer in, vooral als het koud is, met dit weer is 't wel lekker.

wtf is dat waar die handoek overheen hangt?
arnoldsi's ballen?
DIT TOPIC GAAT NU OVER PHAGGOTS MET LEKKERE WIJVEN
Discuss