AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
Voel jij niet graag iets in je keel? Vannacht smste je me wat anders. Vond het al een beetje raar..

T smakt nergens naar.. 50 gram bambix met melk drinkt zo weg. T smaakt meer naar melk dan naar wat anders..

Vind het zelf fijner dan brinta omdat je minder.. vezels? in je keel voelt bij het opdrinken..
Brinta op voorhand fijnmalen in de blender :) Of koop fine oats

Voel jij niet graag iets in je keel? Vannacht smste je me wat anders. Vond het al een beetje raar..

Oh nee dat was ik niet dat was die homo, had hem je nummer gegeven :roflol:

---------- Post added 13 August 2012 at 10:26 ----------

Brinta op voorhand fijnmalen in de blender :) Of koop fine oats

Wij hebben geen blender :o

Wel een staafmixer.. Maar dat werkt niet goed om die zooi fijn te malen denk ik.. Bambix smaakt prima en is ook gewoon granen dus zal wel prima zijn :P

Hmm.. die fine oats zijn wel goedkoper dan bambix.. Misschien toch maar eens een zakje bestellen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.085
Ik ga ook trainen. Jooooow

Yoow alweer getraind. Helemaal niemand in de sportschool...

:fa:

Ja ik kon als een gek schreeuwen bij elke rep.:cool:

Maar toch prettiger als er een paar gasten zijn, want alleen trainen is zo saai.

Wat zal ik gaan eten?
- Hamburgers
- Biefstuk
- Kip
- bbq worstjes

Alles moet op :)

Eet het gewoon allemaal op. Problem solved.

Eigenlijk is dat het enige wat ik niet hoef.:o
Beetje te licht is kip, dat bewaar ik denk wel voor m'n volgende cut, staat nog 6kg kip in de vriezer.:D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 11:34 ----------

jou sportschool is tenminste open mijne heeft zomertijden en als het dan open is zit het bomvol :fuu:
Volgens mij is de mijne in de zomer in de ochtend en avond open. Avond is het altijd niet normaal druk en ochtend zitten alleen maar oudjes.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 11:35 ----------

Hé Kathleen, squat jij?

Eigenlijk is dat het enige wat ik niet hoef.:o
Beetje te licht is kip, dat bewaar ik denk wel voor m'n volgende cut, staat nog 6kg kip in de vriezer.:D

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 11:34 ----------

Hé Kathleen, squat jij?

Kip is lekkuur :eek:.

Nee, ik squat niet. Hoezo? :)

Volgens mij is de mijne in de zomer in de ochtend en avond open. Avond is het altijd niet normaal druk en ochtend zitten alleen maar oudjes.

Oh dan heb ik het nog redelijk.. Open van 4 tot 10 soms als je om 4uur er al bent is het nog wel rustig maar savonds .. pff en ja die oudjes het is leuk dat ze trainen maar ik zie liever mensen die me motivatie geven en inspiratie om te trainen :rolleyes:

Kip is lekkuur :eek:.

Nee, ik squat niet. Hoezo? :)

Poep je staand dan?

Asian-Troll-Face.jpg

Daarom paardrijmeisjes meestal fijne benen omdat: lichtrijden = semi squat.
NEE nooit meer dat ik een paardmeisje doe. Die wijven zijn helemaal gek joh, grootste h**ren ook.

Nee doe maar een chick die squat. Die mag dan wel een glutespread voor m'n gezicht maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven