Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brinta op voorhand fijnmalen in de blenderT smakt nergens naar.. 50 gram bambix met melk drinkt zo weg. T smaakt meer naar melk dan naar wat anders..
Vind het zelf fijner dan brinta omdat je minder.. vezels? in je keel voelt bij het opdrinken..
Of koop fine oatsVoel jij niet graag iets in je keel? Vannacht smste je me wat anders. Vond het al een beetje raar..

Brinta op voorhand fijnmalen in de blenderOf koop fine oats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Oh nee dat was ik niet dat was die homo, had hem je nummer gegeven
Oh nee dat was ik niet dat was die homo, had hem je nummer gegeven![]()

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 10:32 ----------
JAAAA, ik ben echt effe wat doen. Anders word ik zo lui als een beflap. Trainse!
ik ben kip in stukjes aan t snijden voor kip sate straks 

Yoow alweer getraind. Helemaal niemand in de sportschool...
![]()

Ja ik kon als een gek schreeuwen bij elke rep.
Maar toch prettiger als er een paar gasten zijn, want alleen trainen is zo saai.
Wat zal ik gaan eten?
- Hamburgers
- Biefstuk
- Kip
- bbq worstjes
Alles moet op![]()

Yoow alweer getraind. Helemaal niemand in de sportschool...
![]()

Eigenlijk is dat het enige wat ik niet hoef.

Volgens mij is de mijne in de zomer in de ochtend en avond open. Avond is het altijd niet normaal druk en ochtend zitten alleen maar oudjes.jou sportschool is tenminste open mijne heeft zomertijden en als het dan open is zit het bomvol![]()
Hé Kathleen, squat jij?
Eigenlijk is dat het enige wat ik niet hoef.
Beetje te licht is kip, dat bewaar ik denk wel voor m'n volgende cut, staat nog 6kg kip in de vriezer.
---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 11:34 ----------
Hé Kathleen, squat jij?
.
Volgens mij is de mijne in de zomer in de ochtend en avond open. Avond is het altijd niet normaal druk en ochtend zitten alleen maar oudjes.

Zeg dat maar als je voor 4 maanden lang elke dag een halve kilo kip eet, dan zal je daar toch anders over denken!

Zeg dat maar als je voor 4 maanden lang elke dag een halve kilo kip eet, dan zal je daar toch anders over denken!
Dames die squatten snappen wat de meeste mannen willen.![]()
NEE nooit meer dat ik een paardmeisje doe. Die wijven zijn helemaal gek joh, grootste h**ren ook.Daarom paardrijmeisjes meestal fijne benen omdat: lichtrijden = semi squat.