AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wakker worden, je op de automatische-piloot naar de keuken verplaatsen om hier je Whey shake klaar te maken en daarna meteen een Kippetje op de pan te gooien.

Storyofmylife.jpg

Overigens is Kip met een beetje kerriepoeder echt goddelijk.

Ik doelde meer op het paardrijmeisjes deel :P
Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben. Een van zo'n chick waar ik mee had geslapen had mij laatst nog aan zo'n ander paardmeisje voorgesteld en die wilde ook graag mijn cawk hebben. 'ja je mag wel bij mij slapen, hoef je niet helemaal naar huis..' Lulz, wil niet weten hoeveel worsten daar wel niet in zijn gegaan.

Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben.

:roflol:

Meeste die ik kennen gaan wel gewoon naar school en zijn totaal geen sletjes.

Maar goed je hebt inderdaad wel paar van die gore wijven die zoveel jongens gehad hebben dat als je de kans krijgt het net is alsof je een hotdog door een tunnel schiet :o

Dus eigelijk zoals jongens..
Jij gaat met de verkeerde jongens om. Lees m'n edit :)

Ohja
Ik ga trouwens even een tentje halen met m'n zus.

Dit is een pic, 3 en half maand aan het trainen. U jelly?:cool:
15oa5g2.jpg

Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben. Een van zo'n chick waar ik mee had geslapen had mij laatst nog aan zo'n ander paardmeisje voorgesteld en die wilde ook graag mijn cawk hebben. 'ja je mag wel bij mij slapen, hoef je niet helemaal naar huis..' Lulz, wil niet weten hoeveel worsten daar wel niet in zijn gegaan.

generalisatie??
mijn vrouw rijdt naast haar full time baan ook 5 keer in de week.
houdt haar mooi strak moet ik zeggen:o
ken naast haar en haar "paardrijvrienden" geen eerlijkere mensen, maargoed das gebaseert op mijn sociale omgeving.

werken in de paardenbranche is nagenoeg verloren zaak, met geld maak je geld en daar schiet het vaak bij in. het is maar een heel klein wereldje, waar er werkelijk geld wordt verdient met de sport.

jij moet gewoon stoppen om binnen jouw sociale omgeving, te jonge chickies te scoren op de locale disco van de paardenrijschool.

Kip is lekkuur :eek:.

Nee, ik squat niet. Hoezo? :)
Ik eet sebiet kip!!
Eet je mee? Ik zal wachten tot je er bent :dunno:

Daarom paardrijmeisjes meestal fijne benen omdat: lichtrijden = semi squat.
+1, alleen krijgen ze hun benen niet meer dicht en zijn ze epic veel bezig met die paarden :roflol:

Jij gaat met de verkeerde jongens om. Lees m'n edit :)

Ohja
Ik ga trouwens even een tentje halen met m'n zus.

Dit is een pic, 3 en half maand aan het trainen. U jelly?:cool:
15oa5g2.jpg
Even oud. U jelly :cool:

34ybvgi.jpg

Ok, ik train wel wat langer :(

Laatst bewerkt:
edit: :fuu: foute topic

edit: :fuu: zelfs 2x fout gepost :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven