NEE nooit meer dat ik een paardmeisje doe. Die wijven zijn helemaal gek joh, grootste h**ren ook.
Nee doe maar een chick die squat. Die mag dan wel een glutespread voor m'n gezicht maken.
Hoezo?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEE nooit meer dat ik een paardmeisje doe. Die wijven zijn helemaal gek joh, grootste h**ren ook.
Nee doe maar een chick die squat. Die mag dan wel een glutespread voor m'n gezicht maken.

Nou als ze lekkere billen heeft, dan ziet een glutespread er heerlijk uit, snapje?

Nou als ze lekkere billen heeft, dan ziet een glutespread er heerlijk uit, snapje?![]()

Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben. Een van zo'n chick waar ik mee had geslapen had mij laatst nog aan zo'n ander paardmeisje voorgesteld en die wilde ook graag mijn cawk hebben. 'ja je mag wel bij mij slapen, hoef je niet helemaal naar huis..' Lulz, wil niet weten hoeveel worsten daar wel niet in zijn gegaan.
Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben.
Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben.

Jij gaat met de verkeerde jongens om. Lees m'n edit

Ohja
Ik ga trouwens even een tentje halen met m'n zus.
Dit is een pic, 3 en half maand aan het trainen. U jelly?
![]()
Tja ik heb er een paar leren kennen en die zijn zo ontzettend lui; Vrijwel allemaal met school gestopt, op de manage 3-4 dagen in de week werken en slapen met elke jongen die een klein beetje game hebben. Een van zo'n chick waar ik mee had geslapen had mij laatst nog aan zo'n ander paardmeisje voorgesteld en die wilde ook graag mijn cawk hebben. 'ja je mag wel bij mij slapen, hoef je niet helemaal naar huis..' Lulz, wil niet weten hoeveel worsten daar wel niet in zijn gegaan.

welke plaats woon jijIk eet sebiet kip!!

+1, alleen krijgen ze hun benen niet meer dicht en zijn ze epic veel bezig met die paardenDaarom paardrijmeisjes meestal fijne benen omdat: lichtrijden = semi squat.

Even oud. U jellyJij gaat met de verkeerde jongens om. Lees m'n edit
Ohja
![]()

Ohja
![]()

Ik eet sebiet kip!!
Eet je mee? Ik zal wachten tot je er bent
+1, alleen krijgen ze hun benen niet meer dicht en zijn ze epic veel bezig met die paarden
Even oud. U jelly
http://i47.tinypic.com/hx4wef.png
Ok, ik train wel wat langer![]()

Zat nog in dit topic zonder ik het door had, laadde duurde lang dus klikte nog eens. Met gevolg dat ik het 2x hier had gepost