AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jezus zitten paar van die k*t koters weer belletje te trekken, gaan ze steeds achter de garage zitten. Dacht nu is t afgelopen dus ik loop naar achter, doe het hek open en hond vliegt achter die kinderen aan :roflol:

Kijken hoe lang het duurt voor die autisten pa weer langs komt dat wij dat kanker mormel (onze hond) niet los moeten laten lopen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.123
Holy Yes! Mijn week kan niet meer stuk!

* 2X100KG BP
* 42CM armen
* M'n toekomstige vrouw heeft gereageerd en ik heb haar facebook, dus ook foto's :D
* Ik ben geil

Foto's van m'n chick komen zsm.

Holy Yes! Mijn week kan niet meer stuk!

* 2X100KG BP
* 42CM armen
* M'n toekomstige vrouw heeft gereageerd en ik heb haar facebook, dus ook foto's :D
* Ik ben geil

Foto's van m'n chick komen zsm.
* jelly
* jelly, alhoewel die van mij niet veel verschillen
* jelly
* Not so jelly

• #3.125

2e van rechts. Enige met donker haar.

HELLLLL YEAHHH!!!!!!

Laatst bewerkt:
Jelly as phuck!!! :eek:

Oh god die blonde

mmmm online 'poseerles' van mack10

:roflol: poseren is best moeilijk, hoeveel pics niet heb moeten trekken om 1 fatsoenlijke te hebben!!!

• #3.129
Dat dacht ik. Ze is ook gewoon echt leuk. Geen sl*t, slim, goede/mooie baan. We gaan het zien :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:08 ----------

Je mag alle 3 die blondes van me hebben. Die vind ik stuk voor stuk niet te vreten.

Dat dacht ik. Ze is ook gewoon echt leuk. Geen sl*t, slim, goede/mooie baan. We gaan het zien :)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 13:08 ----------

Je mag alle 3 die blondes van me hebben. Die vind ik stuk voor stuk niet te vreten.

Ik vind die rechter echt goddelijk :eek:

Jammer alleen dat ik met mijn ecto lichaam toch geen kans maak, ff doorbunkeren dus :roflol:

• #3.136
Trouwens, hebben jullie zin om een keer te stappen? Ik weet niet hoe ver we uit elkaar wonen. Arnodsi woont in Belgium right?

Ik kan naar de volgende plekken om te stappen:

Utrecht
Den Bosch
Breda
Amsterdam
Arhnem
Nijmegen
Rotterdam

en daar in de buurt zeg maar.

Ik kom uit de buurt van Apeldoorn :P maar ik lust toch geen alcohol en rij vaak zat in auto 's nachts. Alleen beetje oververmoeid door al het gedoe dus meestal ben ik om 11 uur al niet meer vooruit te branden :roflol:

Trouwens, hebben jullie zin om een keer te stappen? Ik weet niet hoe ver we uit elkaar wonen. Arnodsi woont in Belgium right?

Ik kan naar de volgende plekken om te stappen:

Utrecht
Den Bosch
Breda
Amsterdam
Arhnem
Nijmegen
Rotterdam

en daar in de buurt zeg maar.
Ik ben van Antwerpen, DBB meet is 1 sept in arhnem geloof ik. Vorige maand was die in rotterdam

Ik kom alleen als kathleen komt :trollface:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven