AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat voor bullshit dan :roflol: de overheid betaald ook niet voor het eten van dikke mensen hoor, moeten ze gewoon zelf betalen. Dat bungeejump verhaal gaat helemaal niet op dus. Als er iets met de grzondheid geneurt van dikke mensen worden ze geholpen ja net als bij het bungeejumpen iets gebeurt jij gewoon geholpen wordt.

Jij vind niet dat dikke mensen die ongezond blijven leven zelf moeten opdraaien voor de hogere zorgkosten? Dit gaat ook op voor rokers en drinkers natuurlijk.?

sport is gezond.... ja zeker

maar ik zou niet graag alle nederlanders die vandaag in de ziektewet zitten met een of andere sportblessure een boterham moeten geven.... ben bang dat mijn bruintje dat niet zou trekken

Heb die postgeschiedenis van kathleen eens doorgenomen en vind haar echt geweldig.
Zelfs als ze zo lelijk zou zijn als mij zou ik haar nog doen, vanwege haar geniale troll skills
:roflol:

Moet mij ergens mee kunnen bezig houden als ik me verveel :rocker2:

eb6.jpg

Ze is 12, laat dr met rust.

Als je een ernstige ziekte hebt en niet verzekerd bent(ja hier is ziekteverzekering verplicht blablabla ik weet het), zullen we dan eens wedden dat geld je gelukkig maakt. ;)

hoe oud ben je kittenrawr?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven