MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jullie vergelijken jezelf steeds met dikzakken maar wie zegt dat de situatie vergelijkbaar is? DAT IS DIE DUS NIET. Waarom komt dat niet door?

Hoezo is dat niet juist?

Ik heb een enorm snelle stofwisseling, hou niet van eten en moet dus de discipline opbrengen om wel te gaan eten want anders blijf ik dun.

Zij moeten de discipline opbrengen om gezond te eten.

Sterker nog vaak zat hoeft er niet eens wat aan het eten gedaan te worden en is het verbannen van alle soorten dranken, op water na, al genoeg om af te vallen.

Waarom dan niet? Het is gewoon een kwestie van hoe iemand om gaat met stress. Ik ga om te ontstressen naar de fitness, die krijg ik ook niet vergoed door de overheid, en ik krijg ook geen geld om m'n vetpercentage laag te houden.

Mensen die zich volvreten om te ontstressen worden uitbetaald zodra ze een stadium bereiken waarin ze niet meer voor zichzelf kunnen zorgen, of medicijnen voor hun diabetes nodig hebben.

Omdat dikke mensen ten eerste al niet genetisch zijn aangelegd als jij. Ze kunnrn al het werk wat jij doet doen en geen resultaat zien. Bovendien heeft de biochemie in je lichaam invloed op je manier van denken en dat veranderje niet zomaar 1,2,3 vaak zelfs onmogelijk zonder medicatie. Situaties zijn gewoon niet vergelijkbaar wat snap je daar niet aan

kcal in
kcal out

Simpel. Dikke mensen eten teveel /thread

Wat is dat voor bullshit dan :roflol: de overheid betaald ook niet voor het eten van dikke mensen hoor, moeten ze gewoon zelf betalen. Dat bungeejump verhaal gaat helemaal niet op dus. Als er iets met de grzondheid geneurt van dikke mensen worden ze geholpen ja net als bij het bungeejumpen iets gebeurt jij gewoon geholpen wordt.

Ik betaal mijn auto ook zelf:o als ik hem tegen een boom aan rij dan gaat mijn verzekering omhoog. Dik zijn -> risico groep -> hogere verzekering = logisch.

Daarnaast betalen bedrijven die bungeejumps aanbieden daar behoorlijk wat premie voor omdat: risico groep = hogere verzekering = ook logisch.

Whatever kom maar terug als je wat meer kennis van het lichaam en geestelijke gemoedstoestanden af weet. Je bent net zo'n figuur die tegen mensen zegt met een depressie dat ze gewoon normaal moeten doen. Teveel in je eigen wereldje.

Omdat dikke mensen ten eerste al niet genetisch zijn aangelegd als jij. Ze kunnrn al het werk wat jij doet doen en geen resultaat zien. Bovendien heeft de biochemie in je lichaam invloed op je manier van denken en dat veranderje niet zomaar 1,2,3 vaak zelfs onmogelijk zonder medicatie. Situaties zijn gewoon niet vergelijkbaar wat snap je daar niet aan

Genetisch aangelegd :roflol:

Zelfs ik, als ras ecto, zou dik worden als ik zou eten wat sommige mensen wel niet naar binnen stouwen. Dat heeft niets met genetica te maken maar met vraatzucht.

Zoals ik al zei

Die mensen moeten geholpen worden door van hun probleem af te komen niet door hun probleem te ondersteunen. Hoe ze nu met dikke mensen omgaan is het zelfde als iemand die zijn been breekt en vervolgens in een rolstoel geflikkerd wordt. Nee dat been moet recht gezet worden, in het gips geplaatst en daarna kun je weer lopen, net als dat dikke mensen hun voedingspatroon moeten aanpassen, hier aan moeten wennen en daarna weer gezond zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:15 ----------

Whatever kom maar terug als je wat meer kennis van het lichaam en geestelijke gemoedstoestanden af weet. Je bent net zo'n figuur die tegen mensen zegt met een depressie dat ze gewoon normaal moeten doen. Teveel in je eigen wereldje.

Mensen met een depressie moet je van de depressie afhelpen

Net als dat je dikke mensen van hun dik zijn af moet helpen

Dat is zorg

Mensen maar volrammen met medicijnen zonder dat het probleem aangepakt wordt is naar mijn mening niet de bedoeling.

Idd. zo werkt het allemaal niet zo makkelijk...

Je zou trouwens maar in de situatie zitten dat je maar naar eten hoeft te kijken en het vet er al aanvliegt. Ik kan zo 5000kcal eten en als ik dan iets teveel beweeg (dat is bijna niks) kom ik ook geen gram aan.
Stel zo'n dik persoon heeft 2000kcal nodig, dan komt ie al aan. Die wil toch ook wel eens lekker genieten van lekker eten. (eten is een van de dingen waar een mens blij van word) Laat hen toch lekker leven als ze er zelf blij mee zijn, is het toch onzin dat ze er meer verzekering/belasting voor moeten betalen. Ze doen zichzelf al genoeg ongemakken aan, als ze daar geen moeite mee hebben.. Prima

Jij ontkent ook gewoon dat 'dikkerds' wel gesteund worden door de overheid wanneer ze de gevolgen van hun overgewicht moeten dragen, (medicijnen e.d.) maar als xyzyx wilt uitrazen door met zijn auto rond te rijden, en hij knalt tegen een boom, hij de schade aan zijn eigen auto niet terugbetaald krijgt.
Als hij dit wel terugbetaald wilt hebben moet hij een volledige omnium afsluiten, en meer betalen. Waarom moeten dikke mensen dan niet meer betalen als ze de gevolgen niet zelf willen dragen?

Oud artikel, maar toch:

http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Ge...ikkerds-moeten-meer-belastingen-betalen.dhtml

Genetisch aangelegd :roflol:

Zelfs ik, als ras ecto, zou dik worden als ik zou eten wat sommige mensen wel niet naar binnen stouwen. Dat heeft niets met genetica te maken maar met vraatzucht.

Zoals ik al zei

Die mensen moeten geholpen worden door van hun probleem af te komen niet door hun probleem te ondersteunen. Hoe ze nu met dikke mensen omgaan is het zelfde als iemand die zijn been breekt en vervolgens in een rolstoel geflikkerd wordt. Nee dat been moet recht gezet worden, in het gips geplaatst en daarna kun je weer lopen, net als dat dikke mensen hun voedingspatroon moeten aanpassen, hier aan moeten wennen en daarna weer gezond zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:15 ----------

Mensen met een depressie moet je van de depressie afhelpen

Net als dat je dikke mensen van hun dik zijn af moet helpen

Dat is zorg

Mensen maar volrammen met medicijnen zonder dat het probleem aangepakt wordt is naar mijn mening niet de bedoeling.

Ja en mensen met een depressie kun je ook alleen helpen door middel van medicijnen. Niet iedereen zit genetisch hetzelfde in elkaar dat kan je dan heel lollig vinden maar dat interesseerd me geen zak.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:20 ----------

Je zou trouwens maar in de situatie zitten dat je maar naar eten hoeft te kijken en het vet er al aanvliegt. Ik kan zo 5000kcal eten en als ik dan iets teveel beweeg (dat is bijna niks) kom ik ook geen gram aan.
Stel zo'n dik persoon heeft 2000kcal nodig, dan komt ie al aan. Die wil toch ook wel eens lekker genieten van lekker eten. (eten is een van de dingen waar een mens blij van word) Laat hen toch lekker leven als ze er zelf blij mee zijn, is het toch onzin dat ze er meer verzekering/belasting voor moeten betalen. Ze doen zichzelf al genoeg ongemakken aan, als ze daar geen moeite mee hebben.. Prima

Precies wat een onmenselijk gedoe.

Prima.. maar ik wordt blij van auto rijden, betalen de dikke mensen dat dan voor mij?

Prima.. maar ik wordt blij van auto rijden, betalen de dikke mensen dat dan voor mij?

Jij betaald hun eten toch ook niet. Ze betalen hun eigen voedsel. En zelf betalen ze ook verzekeringen/belastingen.
De een profiteert alleen iets meer dan de ander van dat.

Jij ontkent ook gewoon dat 'dikkerds' wel gesteund worden door de overheid wanneer ze de gevolgen van hun overgewicht moeten dragen, (medicijnen e.d.) maar als xyzyx wilt uitrazen door met zijn auto rond te rijden, en hij knalt tegen een boom, hij de schade aan zijn eigen auto niet terugbetaald krijgt.

als hij door tegen een boom te knallen naar het ziekenhuis moet, spoedijsende hulp nodig heeft, een ok moet, rugletsel oploopt....
krijgt hij allemaal vergoed

Ja en mensen met een depressie kun je ook alleen helpen door middel van medicijnen. Niet iedereen zit genetisch hetzelfde in elkaar dat kan je dan heel lollig vinden maar dat interesseerd me geen zak.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:20 ----------

Precies wat een onmenselijk gedoe.

Ja en daarna is iemand van de depressie af en hoeft die geen medicijnen meer.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:23 ----------

Jij betaald hun eten toch ook niet.

Ik betaal wel degelijk mee aan hun dik zijn omdat zij hogere zorgkosten hebben, meer ziekteverzuim hebben enz.. Niet hun eten nee maar zij betalen mijn auto ook niet.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:27 ----------

als hij door tegen een boom te knallen naar het ziekenhuis moet, spoedijsende hulp nodig heeft, een ok moet, rugletsel oploopt....
krijgt hij allemaal vergoed

Ik rij dan ook niet tegen een boom op:o

Maar wel goed punt, ik verzuim daarintegen geen werk doordat ik in de auto rond wil rijden, werk niet minder productief enz..

Ja en daarna is iemand van de depressie af en hoeft die geen medicijnen meer.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:23 ----------

Ik betaal wel degelijk mee aan hun dik zijn omdat zij hogere zorgkosten hebben, meer ziekteverzuim hebben enz.. Niet hun eten nee maar zij betalen mijn auto ook niet.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:27 ----------

Ik rij dan ook niet tegen een boom op:o

Maar wel goed punt, ik verzuim daarintegen geen werk doordat ik in de auto rond wil rijden, werk niet minder productief enz..

Maak jij jezelf ook druk om zwart werken? Die mensen betalen immers geen belasting over dat werk.
Maak jij jezelf ook druk over sport blessures? Als iemand een sport beoefend en geblesseerd raakt is toch ook zijn eigen schuld. (had ie die sport maar niet moeten beoefenen, was er ook geen risico geweest geblesseerd te raken)

In b4 alle dikkerds de gaskamer in

In b4 alle dikkerds de gaskamer in

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:42 ----------

Hoezo is dat niet juist?

Ik heb een enorm snelle stofwisseling, hou niet van eten en moet dus de discipline opbrengen om wel te gaan eten want anders blijf ik dun.

Zij moeten de discipline opbrengen om gezond te eten.

Sterker nog vaak zat hoeft er niet eens wat aan het eten gedaan te worden en is het verbannen van alle soorten dranken, op water na, al genoeg om af te vallen.

Omdat je ecto bent of anorexia hebt? srs question

Maak jij jezelf ook druk om zwart werken? Die mensen betalen immers geen belasting over dat werk.
Maak jij jezelf ook druk over sport blessures? Als iemand een sport beoefend en geblesseerd raakt is toch ook zijn eigen schuld. (had ie die sport maar niet moeten beoefenen, was er ook geen risico geweest geblesseerd te raken)

Sport is gezond.

Veel eten niet.

Net als roken en comazuipen keuzes van mensen zelf zijn en ze hier ook zelf voor mogen dokken.

En ja ik maak me ook druk om zwartwerkers en mensen die in de bijstand zitten zonder de moeite doen om een baan aan te nemen..

Ik wil echt met alle liefde mee betalen aan mensen die wat van hun leven willen maken en daar ook hun best voor doen, ik wil niet mee betalen aan slechte gewoontes van mensen.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:45 ----------

:roflol:

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:42 ----------

Omdat je ecto bent of anorexia hebt? srs question

Ik vind mezelf al jaren te dun maar nooit de discipline gehad om er wat aan te doen.. geen anorexia dus. :p

Waar ik overigens ook niet financieel bij ondersteund wordt door de zorgverzekering :o

---------- Post toegevoegd Mon 6 Aug 2012 om 14:48 ----------

In b4 alle dikkerds de Sportschool in

:thumb:

Hello...!:eyebrow:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven